Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוויפט זה אוטו בסדר גמור. מאוד קל 930 קילו, עיצוב לא רע לדעתי, מגיעה היום עם איבזור נורמלי. הגרסה הידנית אמורה להיות חסכונית מאוד.

מה שכן בגרסת היברידי רך Mild Hybrid שנמכרת עכשיו, יש מנוע אחר בהספק נמוך יותר ממה שהיה מקודם. 83 כ"ס במקום 92 או 95 שהיו במנוע הקודם לפני ה"היברידי". המנוע הקודם היה מספקי זריז, לא יודע לגבי הנוכחי. 

 

בשנה שעברה נמכרו רק 63 סוויפט ידניות ועוד 53 איגניס ידניות. אלו מספרים נמוכים ביותר, לא בטוח בכלל שיש ליבואן רכב הדגמה עם גיר ידני ולא בטוח שהם בכלל ממשיכים לייבא את הגרסה הידנית, למרות שמופיעה באתר. 

 

או שכמו יבואנים רבים אחרים (בעצם כולם) גם היבואן הזה יחליט שלא שווה להתאמץ בשביל כמה יחידות בשנה.

 

אבל, תשמע...זו כנראה ההזדמנות האחרונה לרכוש רכב  "רגיל", הכוונה לא רכב ספורט או שטח או מסחרי עם גיר ידני. אז אם האופציה של סוזוקי עדיין קיימת אולי צריך לנצל אותה...אם אתה באמת אוהב נהיגה בידני וזה משהו שחשוב לך. 

 

 

פורסם

תודה רבה רבה לכל המשיבים. יתכן שזו באמת ההזדמנות האחרונה לרכב ידני "רגיל".  אין אפשרות לנסיעת מבחן על הידני אלא רק על האוטומטי. אעשה נסיעת מבחן על האוטומטי ואם יהיה טוב, כנראה שאלך על הסוויפט הידני. אם למישהו יש עוד מחשבות לגבי הסוויפט הידני- אשמח לשמוע. ושוב תודה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפני כשבוע ראיתי שניתן להזמין קליאו ידנית בפריזבי (האתר של קרסו). רק לבן. אולי היתה אחרונה.

כעת לא קיים.

אבל אולי זה דינמי.

אני לא זוכר את המחיר. לדעתי פחות מ 95 אלף.

 

נהגתי על אחת בחול כרכב שכור. אחלה רכב

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 16.5.2023 בשעה 14:50, שמואלשמואל כתב:

כנראה שאלך על הסוויפט

בפוסט הפותח הזכרת את נושא הבטיחות. יותר לא ראיתי התייחסות לנקודה הזו בשרשור.

מיני ובטיחות לא הולכים ביחד, לכן הבחירה בסוויפט תהיה עדיפה.

פורסם
לפני 3 שעות, avngas כתב:

בפוסט הפותח הזכרת את נושא הבטיחות. יותר לא ראיתי התייחסות לנקודה הזו בשרשור.

מיני ובטיחות לא הולכים ביחד, לכן הבחירה בסוויפט תהיה עדיפה.

איך המנוע של הסוויפט מבחינת אמינות?

×
×
  • תוכן חדש...