Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

בכוונתי לבקר במונקו ביום ראשון הקרוב. אני מגיע בערך ב-3 אחה"צ שזה שעה לאחר הפתיחה.

מישהו יכול להמליץ לי לאיפה להגיע כדי לקבל תצפית סבירה? לחילופין אשמח להפנייה לאתרים שעוסקים בנושא.

תודה מראש, יאיר:-D

פורסם

בשמחה הייתי מתחלף עימך אבל נראה לי שאתה אופטימי מדי לגבי אפשרויות הצפייה במירוץ שם



הכל סגור מסביב ובאם לא דאגת לך לאיזו וילה או חדר במלון מראש נראה לי שזה קצת אבוד אם כי אצל הישראלים אין אף פעם אבוד

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

המירוץ במונאקו נערך ברחובות העיר ולא במסלול סגור (אם כי הרחובות כמובן שנסגרים)..

אם אני לא טועה, יציעים לישיבה נמצאים אך ורק בנקודת ההזנקה (והמחירים שם בשמיים.. כמו כל דבר במונאקו).

 

פשוט צריך להסתובב בעיר ולראות איפה מתרכזים אנשים.. ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני חושב שהתמונה שהכי מייצגת עבורי את המירוץ זו התמונה הזו.

תודה לכל העונים - היה מדהים, למרות שהגעתי ממש בסוף.

יאיר

351470127AKDaiT_ph.jpg

פורסם
אני חושב שהתמונה שהכי מייצגת עבורי את המירוץ זו התמונה הזו.

תודה לכל העונים - היה מדהים, למרות שהגעתי ממש בסוף.

יאיר

351470127AKDaiT_ph.jpg

אני לא רואה תמונה.

פורסם

מי שכבר היה בארוע המדהים ודאי יודע מדובר בחגיגה מוטורית אדירה.

 

הנה קצת תמונות...

norm_EE41F197DF7240D28D0F52F071905162.JPG

פורסם

אכן, 80-90% מהחוויה בללכת לראות מרוץ פורמולה אחת הוא האוירה שמסביב וכל השבוע שלפני ואחרי עם הטירוף של המכוניות.

 

תום, שכניראה נוסע בקיץ למרוץ בהונגריה.

×
×
  • תוכן חדש...