Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קניתי רביעית צמיגים. של היצרן Falken Sincera SN110. מתברר שארץ היצור תורכיה.

בחלק מהאתרים כתוב תוצרת יפן.

בצמיגיה שהזמנתי אמרתי במפורש לא סין. לא תורכיה. הרכבתי כבר בצמיגיה הזאת צמיגים ולא הכזבו. 

רק שאני שמחתי יותר מידאי עליהם. ולא בדקתי  לפני ההרכבה. 

הייתה להם עוד פשלה. שלו סגרו ונטיל אחד עד הסוף. אז ברך אוויר. יש לי קומפרסור. אז מילאתי לבד.  יש לי גם מפתח ונטילים אז סגרתי. 

 

ועוד שאלה לעתיד. איך היצרן צמיגים סאבה  הזה? אני יודע שהם מיוצרים בפולין.  הרכב סוזוקי אלטו. שעשה 2000 קילומטר  בשנה.

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

היי,

 

יש לך רכב עם מידה צעצוע. ההפרש בין צמיגים של משחקי ניחושים שגורמים לך לפתוח שרשור בקארספורום,

לבין צמיגים מחברה מוכרת שיש עליה מספיק מידע ואמינות הוא לרוב מסתכם בכמה מאות שקלים, שהם מתפרשים

לכמה עשרות שקלים בחודש. האם זה שווה את זה? לעניות דעתי - לא.

 

בכל אופן, אני אישית לא אוהב את Falken כי יש לי סיוטים מהמלצות budget friendly מקארספורום/הכנפויה. מעדיף להשקיע

תמיד בבטיחות ולקנות מישלין או פירלי. בהצלחה.

2016 BMW M235i.

פורסם

 

לפני 11 דקות, Fraysa כתב:

לא אוהב את Falken

אבל זה לא בגלל שהם מיוצרים בטורקיה...

הפאלקן ZE310 צמיג די פופולרי בפורום ועושה את העבודה. לא מישלן, אבל VFM טוב במרבית הפרמטרים. לדעתי מגיע סטנדרט עם מאזדה 3. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...