Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אכיפת מהירות ממוצעת - הכצעקתה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מוכן להסביר לאהבל כמוני, איך פועלת המצלמה? 

היא פשוט מצלמת עשרות תמונות סטילס בשניה 24 שעות ביממה בכל הנתיבים?

 

פורסם

כן? גם את ממשלות גרמניה, הולנד, צרפת, שוודיה, דנמרק, בלגיה ועוד רבות ומערביות?

 

למהירות יש משמעות גדולה הן בגרימת תאונות והן בהחמרת תוצאותיהן. ה"אמת של הפורום" ש"מהירות לא הורגת" מנותקת מהמציאות.

 

זה, כמובן, לא סותר את משמותן של הרבה עבירות אחרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע. לא גר שם. גר כאן.

לא אמרתי שמהירות לא הורגת. ברור שמחמירה תוצאה של תאונה.

אבל הרעיון הוא למנוע תאונה, לא?

 

אז קיבלתי דוח על 63 קמש בעיר. מלכודת מהירות בגשר חיל השריון.

אתה באמת מאמין שמצלמת הרמזור שיש שם מנעה תאונה אי פעם?

 כל פרוייקט המצלמות הנייחות שווה לת@ת בגדול

ובמקום להסיק מסקנות ולאכוף הסחות ממסכים למשל

מאמצים סוג חדש של אכיפת מהירות. הכי קל...

אתה באמת מאמין שאכיפת מהירות ממוצעת תמנע מנהג סמי עייף

להיכנס בשיירה של מכוניות במהירות חוקית של 90 נניח בכביש 90?

 

עזוב 'האמת של הפורום'. קצת הגיון ונסיון.

לפני 21 דקות, ceyal כתב:

מישהו מוכן להסביר לאהבל כמוני, איך פועלת המצלמה? 

היא פשוט מצלמת עשרות תמונות סטילס בשניה 24 שעות ביממה בכל הנתיבים?

 

פס דריכה בכניסה מפעיל צילום עם מס' רישוי ושעה,

פס דריכה ביציאה מהקטע הנמדד מפעיל צילום כנ"ל,

ותוכנה פשוטה מחשבת זמן/מרחק = מהירות = דוח.

 

נתקלתי בכאלה בצ'כיה לפני מספר שנים.

לאורך כ-3 ק"מ בכביש שעובר בתוך כפר נידח.

נשמע מאוד הגיוני שלא יטוסו שם (מוגבל ל-30 קמ"ש)

אבל בפועל יש הרבה 'טייסים'.

רובם כנראה תושבי הכפר שפשוט עוקפים בפראות את שיירת הזוחלים

ומתישהו נכנסים לאחת הסמטאות מבלי לעבור בכלל במצלמת היציאה.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

כן? גם את ממשלות גרמניה, הולנד, צרפת, שוודיה, דנמרק, בלגיה ועוד רבות ומערביות?

 

למהירות יש משמעות גדולה הן בגרימת תאונות והן בהחמרת תוצאותיהן. ה"אמת של הפורום" ש"מהירות לא הורגת" מנותקת מהמציאות.

 

זה, כמובן, לא סותר את משמותן של הרבה עבירות אחרות.

אתה מוזמן לקרוא את דוחות הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

שם כתוב שתאונות קטלניות שנגרמו ממהירות מופרזת שוות ל..בערך 3 אחוז מסך התאונות הקטלניות.

 

עכשיו תקפוץ ותגיד שככל שניסע מהר יותר, התאונה תהיה קטלנית יותר?

אז כבר עכשיו חוסך לך את הקפיצה.

אתה צודק.

למעשה מעל 60 קמ"ש, כל תאונה שהיא, הופכת לקטלנית.

אז אולי נוריד את המהירות המותרת ל 50?

לפני 23 דקות, BoazB11 כתב:

 

פס דריכה בכניסה מפעיל צילום עם מס' רישוי ושעה,

פס דריכה ביציאה מהקטע הנמדד מפעיל צילום כנ"ל,

ותוכנה פשוטה מחשבת זמן/מרחק = מהירות = דוח.

 

נתקלתי בכאלה בצ'כיה לפני מספר שנים.

לאורך כ-3 ק"מ בכביש שעובר בתוך כפר נידח.

נשמע מאוד הגיוני שלא יטוסו שם (מוגבל ל-30 קמ"ש)

אבל בפועל יש הרבה 'טייסים'.

רובם כנראה תושבי הכפר שפשוט עוקפים בפראות את שיירת הזוחלים

ומתישהו נכנסים לאחת הסמטאות מבלי לעבור בכלל במצלמת היציאה.

 

אוקי

אבל מה שזה אומר שוב, המצלמה מצלמת את כל הרכבים ללא הפסקה. כלומר אם אנחנו בכביש מהיר עמוס - מדובר בעשרות תמונות בשניה.  

הרי לא מדובר בצילום של רק אלו שעברו את המהירות המותרת, שזה הרבה יותר קל ופשוט. כאן מצלמים את כולם ורק בסיום הקטע אפשר לדעת מי מיהר ומי תקין.

וגם כאן נדרש לחשב עשרות רכבים בשניה.

 

  • אהבתי 2
פורסם

המצלמות של כביש 6עושות את זה בלי בעייה.

 

למיטב ידיעתי יש להן גם את האפשרות לחשב מהירות ממוצעת

על סמך הנתונים הקיימים, אבל אין להם אינטרס לעשות את זה. ההיפך...

פורסם
לפני 14 דקות, ceyal כתב:

אתה מוזמן לקרוא את דוחות הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

שם כתוב שתאונות קטלניות שנגרמו ממהירות מופרזת שוות ל..בערך 3 אחוז מסך התאונות הקטלניות.

 

מהירות ביחס לתנאי הדרך. המצלמות אוכפות בהירות ביחס לחוק, כך שהנתון האמנתי נמוך בהרבה מ 3%

  • אהבתי 3

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 13 שעות, ceyal כתב:

אבל מה שזה אומר שוב, המצלמה מצלמת את כל הרכבים ללא הפסקה. כלומר אם אנחנו בכביש מהיר עמוס - מדובר בעשרות תמונות בשניה.  

 

צילום וידאו פשוט מצלם 24-40 פריימים בשניה.

מצלמות לצילום מהיר ברמה הפשוטה ביותר מצלמות כבר 1000 פריימים לשניה כאשר המצלמה הכי מהירה כבר מגיעה ליותר ממיליארד פריימים בשניה - כך שלא נראה לי שיש בעיה מבחינת נפחי תנועה.

אני משער שעיבוד התמונה (זיהוי מספר רכב), חישוב המהירות הממוצעת והפקת הדו"ח נעשה כבר לא במצלמה עצמה אלא בענן/שרתים של המשטרה.

פורסם
לפני 8 שעות, גור אדם כתב:

אני משער שעיבוד התמונה (זיהוי מספר רכב), חישוב המהירות הממוצעת והפקת הדו"ח נעשה כבר לא במצלמה עצמה אלא בענן/שרתים של המשטרה.

כל רכב מזוהה מקבל TOKEN לזמן מוגדר (לדוגמה: המסלול בין 2 מצלמות ~ 5 דקות), רכב שעבר בפחות זמן המאושר = דוח. כל היתר מקבל איפוס.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...