Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק מוגזמת ביונדאי i20


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, יש ברשותי יונדאי i20 2016

אני לא יודע להגיד לכם כמה בדיוק דלק היא שותה לא עשיתי בדיקה אני רק יגיד בכללי שהדלק ממש עף מהר

אני ידעתי שהצריכה דלק שלה לא הכי וואו אבל אני מרגיש שיורד יותר מדי מהר, קניתי אותה יד שניה מבן אדם לפני שנה וחצי ככה, יש משהו לעשות בנידון ?

כל הדברים שאני יכול לעשות בשביל לשפר את הצריכת דלק כי אני משתגע כבר ...

 

ובלי קשר לדלק עכשיו, הפתיחה של הרכב מאכזבת רצח, חחח פה אי אפשר לעשות יותר מדי זה הרכב, אבל יש בכל זאת אולי דרך קצת לפתוח תכבדות הזאת ?

 

תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

נורא קשה לענות על השאלה כאשר יש בדיוק 0 מידע.
ייתכן ויש תקלה ברכב, ייתכן שאין.
תעשי מדידה פעם אחד כמו שצריך, תקבלי אומדן , תבואי איתו חזרה להתייעץ.
תתדלקי פול-> תאפסי את המד אוצ שדתעי כמה נסעת-> תסעי עד שנגמר הטנק דלק-> תתדלקי לפול ותחזרי לפה ותגידי כמה מילאת.
חשוב הליטרים ולא השקלים, כי את האוטו מחירי הדלק לא ממש מעניינים וכן אופי הנסיעה שלך.
כמה אתה נוסעת ? איפה את נוסעת?
זה 1.4 אטמוספרי 100 סוסים נכון?

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם

בקשר לצריכת דלק, לא מדובר על רכב חסכוני, כ 1/14 בבין עירוני רגוע, מנוע 1.4 לא חזק במיוחד, זה מה יש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

בקשר לצריכת דלק, לא מדובר על רכב חסכוני, כ 1/14 בבין עירוני רגוע, מנוע 1.4 לא חזק במיוחד, זה מה יש.

 

הלוואי אחי 1 ל14 הלוואי

פורסם

בלי למדוד צריכת דלק בצורה מסודרת כמו שנאמר כאן, אי אפשר להגיד שום דבר.

מה אופי הנסיעות?

והלחיצות שאתה מדבר עליהן בהחלט לא משפרות את צריכת הדלק, אם סגנון הנהיגה שלך כולל יציאה אגרסיבית מכל רמזור ו\או צומת אז ברור שתקבל צריכת דלק גרועה.

  • רעיון טוב! 2

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעה, Nexus1127 כתב:

 

הלוואי אחי 1 ל14 הלוואי

זה מה שאני קיבלתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 שעות, yulianx כתב:

זה מה שאני קיבלתי.

לך יש רכב עם מערכת הנעה מודרנית , מנוע טורבו וגיר חכם . 
אצלו יש מנוע בן 200 , עם גיר מיושן , שבעיר עושים עבודה נוראית בכל הקשור לדלק. 
אם בעיר היא עושה 1 ל 10 הוא צריך להגיד תודה .
שוב פעם , אני יכול להגיד שנראה לי שאני אוכל מלא , אולי כדאי לי לאכול פחות , אבל עד שלא תדע כמה אני אוכל , אתה לא יכול באמת להגיד האם הנראה לי הזה נכון ויש בעיה או שאני סתם קשה עם עצמי .... 

  • לא הבנתי... 1

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם

1/14 קיבלתי ביונדאי i20 עם מנוע ה 1.4.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...