Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שטח ראשון, יעוצכם ועזרתכם בבקשה


sosa
שימו לב! השרשור הזה בן 505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום למבינים, 

אני מחפש רכב ראשון, שגם ישמש כרכב יומיומי.

מתכנן לצאת לשטח בסופשים עם הבן, אין לי נסיון בנהיגת שטח אז זה ייבנה בהדרגה.

אני לא מתכנן לטפס קירות ולחפש מכשולים, אלא יותר להגיע למקומות יפים שפרייבט לא תביא אותי אליהם, לעשות קמפינג, להיות מסוגל לסוע עם זיווד ל2-3 אנשים בלי שהאוטו יזחל.

העניין שחוץ מסופשים, וגם העובדה שאני גר בתלאביב, יהיו לי הרבה נסיעות כביש עד שאגיע לשטח ובכלל (רכב יומיומי).

כך שכן חשוב לי רכב שלא יהיה 100 אחוז שטח, יוכל לעבור 100קמש בכביש בלי להרגיש שאני עף כל סיבוב ואם אפשר להיות מעצבן שלא ישתה 1:6 בכביש..

מבחינת תקציב אני יכול להשקיע 35-40.

האופציות שעלו לי אחרי הרבה פוסטים ומידע כללי שקראתי הן 

פאג'רו קצר - מרווח, חזק, יכולות שטח טובות והבנתי שגם כביש. הבעיה (או שזה לא בעיה תגידו אתם) שעם התקציב שלי זה יהיה שנת 2004 ועם קרוב ל300 אלף קמ.

אופציה שניה זה פורסטר - לא לגמרי שטח, לא לגמרי "ג'יפ עירוני" ודי מסמן וי על כל מה שרשמתי, אבל מגיע עם מנוע בנזין וגם פה איזור ה250 אלף קמ לרוב היד2 שמצאתי.

ככה שחשבתי שמבחינת הקילומטרזים האלה עדיף מנוע דיזל?

הייתי אפילו הולך על טראנו קצר אבל הבנתי שהמזגן בהם רק ליופי.

אז אחרי החפירה, מה דעתכם?..אני פתוח לשמוע גם כיוונים אחרים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

האופציה של פורסטר היא לא רעה. נסה למצוא אחד כמה שיותר חדש וכמה שפחות קמ.

לגבי רכבים קצרים באופן כללי - ציינת שאתה נוסע עם יותר מ2 אנשים. לצאת ולהיכנס לרכב קצר זה לא כיף, אבל אפשרי. קח את זה בחשבון.

בנוסף, פורסטר צורך דלק ברמה סבירה של כ10 קמ לליטר. רכב שטח כמו פאגרו צורך סביב 7-8 קמ על ליטר.

הייתי מתחיל עם פורסטר. אפשרי גם גראנד ויטארה אם תמצא רכב שמור יחסית. יש הרבה כאלה שבילו את רוב ימיהם עם הכביש.

אחרי שתקנה ותטייל קצת תוכל לחשוב להחליף לרכב שטח יותר קשוח אם יהיה צורך.

 

קח בחשבון שהרכבים האלה בגרסה סטנדרטית ללא מיגון מאפשרים לטייל בשבילים וקצת יותר. 

עריכה לגבי טראנו - רכב שטח עם יכולות טובות, שהיה אהוב בזמנו. היום נשארו מעט כאלה עם המגבלות שציינתי בדומה לפאגרו.

 

עריכה אחרונה על ידי oferg22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, oferg22 כתב:

היי,

 

האופציה של פורסטר היא לא רעה. נסה למצוא אחד כמה שיותר חדש וכמה שפחות קמ.

לגבי רכבים קצרים באופן כללי - ציינת שאתה נוסע עם יותר מ2 אנשים. לצאת ולהיכנס לרכב קצר זה לא כיף, אבל אפשרי. קח את זה בחשבון.

בנוסף, פורסטר צורך דלק ברמה סבירה של כ10 קמ לליטר. רכב שטח כמו פאגרו צורך סביב 7-8 קמ על ליטר.

הייתי מתחיל עם פורסטר. אפשרי גם גראנד ויטארה אם תמצא רכב שמור יחסית. יש הרבה כאלה שבילו את רוב ימיהם עם הכביש.

אחרי שתקנה ותטייל קצת תוכל לחשוב להחליף לרכב שטח יותר קשוח אם יהיה צורך.

 

קח בחשבון שהרכבים האלה בגרסה סטנדרטית ללא מיגון מאפשרים לטייל בשבילים וקצת יותר. 

עריכה לגבי טראנו - רכב שטח עם יכולות טובות, שהיה אהוב בזמנו. היום נשארו מעט כאלה עם המגבלות שציינתי בדומה לפאגרו.

 

 

היי עופר, רוב הנסיעות יהיו לבד או עם הבן לכן אני שוקל להנות מהאופציה של רכב קצר, גם יהיה נח יותר מבחינת חניות איפה שאני גר.

איך הפורסטר לעומת פאג'רו מבחינת אחזקה?

יצא לך לנהוג עליהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

הפורסטר לטעמי הרבה יותר נעים מהפאג'רו, ולדעתי גם יהיה זול יותר לאחזקה בטווח הארוך כי הוא נמכר יפה בארה'ב ויש המון ידע זמין על הכל.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ככל שאתה מתכוון לטיולי שבילים, ויש המון כאלה, הפורסטר באמת רכב טוב ויתאים עם האמינות הידועה של סובארו. אבל עם האוכל בא התאבון, והגראנד ויטרה שיש לו בנוסף הילוך כוח יפתח לך יותר אפשרויות, בטח אם הוא מוגבה. 

אלה שני רכבים עם שמירת ערך גבוהה (לצערך) ומחיר רכישה שיקצת ידרוש ממך להתגמש בתקציב אבל עלויות התחזוקה שלהם הם של פרייבטיפ ולא העלויות הגבוהות של רכבים כמו פג'ארו. 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...