Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למבינים, 

אני מחפש רכב ראשון, שגם ישמש כרכב יומיומי.

מתכנן לצאת לשטח בסופשים עם הבן, אין לי נסיון בנהיגת שטח אז זה ייבנה בהדרגה.

אני לא מתכנן לטפס קירות ולחפש מכשולים, אלא יותר להגיע למקומות יפים שפרייבט לא תביא אותי אליהם, לעשות קמפינג, להיות מסוגל לסוע עם זיווד ל2-3 אנשים בלי שהאוטו יזחל.

העניין שחוץ מסופשים, וגם העובדה שאני גר בתלאביב, יהיו לי הרבה נסיעות כביש עד שאגיע לשטח ובכלל (רכב יומיומי).

כך שכן חשוב לי רכב שלא יהיה 100 אחוז שטח, יוכל לעבור 100קמש בכביש בלי להרגיש שאני עף כל סיבוב ואם אפשר להיות מעצבן שלא ישתה 1:6 בכביש..

מבחינת תקציב אני יכול להשקיע 35-40.

האופציות שעלו לי אחרי הרבה פוסטים ומידע כללי שקראתי הן 

פאג'רו קצר - מרווח, חזק, יכולות שטח טובות והבנתי שגם כביש. הבעיה (או שזה לא בעיה תגידו אתם) שעם התקציב שלי זה יהיה שנת 2004 ועם קרוב ל300 אלף קמ.

אופציה שניה זה פורסטר - לא לגמרי שטח, לא לגמרי "ג'יפ עירוני" ודי מסמן וי על כל מה שרשמתי, אבל מגיע עם מנוע בנזין וגם פה איזור ה250 אלף קמ לרוב היד2 שמצאתי.

ככה שחשבתי שמבחינת הקילומטרזים האלה עדיף מנוע דיזל?

הייתי אפילו הולך על טראנו קצר אבל הבנתי שהמזגן בהם רק ליופי.

אז אחרי החפירה, מה דעתכם?..אני פתוח לשמוע גם כיוונים אחרים.

 

 

פורסם (נערך)

היי,

 

האופציה של פורסטר היא לא רעה. נסה למצוא אחד כמה שיותר חדש וכמה שפחות קמ.

לגבי רכבים קצרים באופן כללי - ציינת שאתה נוסע עם יותר מ2 אנשים. לצאת ולהיכנס לרכב קצר זה לא כיף, אבל אפשרי. קח את זה בחשבון.

בנוסף, פורסטר צורך דלק ברמה סבירה של כ10 קמ לליטר. רכב שטח כמו פאגרו צורך סביב 7-8 קמ על ליטר.

הייתי מתחיל עם פורסטר. אפשרי גם גראנד ויטארה אם תמצא רכב שמור יחסית. יש הרבה כאלה שבילו את רוב ימיהם עם הכביש.

אחרי שתקנה ותטייל קצת תוכל לחשוב להחליף לרכב שטח יותר קשוח אם יהיה צורך.

 

קח בחשבון שהרכבים האלה בגרסה סטנדרטית ללא מיגון מאפשרים לטייל בשבילים וקצת יותר. 

עריכה לגבי טראנו - רכב שטח עם יכולות טובות, שהיה אהוב בזמנו. היום נשארו מעט כאלה עם המגבלות שציינתי בדומה לפאגרו.

 

עריכה אחרונה על ידי oferg22
פורסם
לפני 28 דקות, oferg22 כתב:

היי,

 

האופציה של פורסטר היא לא רעה. נסה למצוא אחד כמה שיותר חדש וכמה שפחות קמ.

לגבי רכבים קצרים באופן כללי - ציינת שאתה נוסע עם יותר מ2 אנשים. לצאת ולהיכנס לרכב קצר זה לא כיף, אבל אפשרי. קח את זה בחשבון.

בנוסף, פורסטר צורך דלק ברמה סבירה של כ10 קמ לליטר. רכב שטח כמו פאגרו צורך סביב 7-8 קמ על ליטר.

הייתי מתחיל עם פורסטר. אפשרי גם גראנד ויטארה אם תמצא רכב שמור יחסית. יש הרבה כאלה שבילו את רוב ימיהם עם הכביש.

אחרי שתקנה ותטייל קצת תוכל לחשוב להחליף לרכב שטח יותר קשוח אם יהיה צורך.

 

קח בחשבון שהרכבים האלה בגרסה סטנדרטית ללא מיגון מאפשרים לטייל בשבילים וקצת יותר. 

עריכה לגבי טראנו - רכב שטח עם יכולות טובות, שהיה אהוב בזמנו. היום נשארו מעט כאלה עם המגבלות שציינתי בדומה לפאגרו.

 

 

היי עופר, רוב הנסיעות יהיו לבד או עם הבן לכן אני שוקל להנות מהאופציה של רכב קצר, גם יהיה נח יותר מבחינת חניות איפה שאני גר.

איך הפורסטר לעומת פאג'רו מבחינת אחזקה?

יצא לך לנהוג עליהם?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הפורסטר לטעמי הרבה יותר נעים מהפאג'רו, ולדעתי גם יהיה זול יותר לאחזקה בטווח הארוך כי הוא נמכר יפה בארה'ב ויש המון ידע זמין על הכל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ככל שאתה מתכוון לטיולי שבילים, ויש המון כאלה, הפורסטר באמת רכב טוב ויתאים עם האמינות הידועה של סובארו. אבל עם האוכל בא התאבון, והגראנד ויטרה שיש לו בנוסף הילוך כוח יפתח לך יותר אפשרויות, בטח אם הוא מוגבה. 

אלה שני רכבים עם שמירת ערך גבוהה (לצערך) ומחיר רכישה שיקצת ידרוש ממך להתגמש בתקציב אבל עלויות התחזוקה שלהם הם של פרייבטיפ ולא העלויות הגבוהות של רכבים כמו פג'ארו. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...