Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה פיאט 600


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יכולה להדגים אבל אז אצטרך להרוג אותך, בכל אופן עד כה 0 תלונות!!!

אירית THE BORG

הסוף לתעלומת העלמותו המסתורית של החנזיר.

1965 MGB

פורסם
הסוף לתעלומת העלמותו המסתורית של החנזיר.

שרלוק הולמס sherlock_button.gifטעות בידך מכובדי, תתייעץ טוב יותר עם דר ווטסון או תחליף את החומר במקטרת

אני מכחישה כל קשר

אירית

פורסם

אני מכחישה כל קשר

אירית

 

"על ראש הגנב בוער כובע פלדה" (דובי גל/ ד.צ חוף אילת)

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
למשה למה לגנב בוער הראש בכובע

תגיד זה אתה שנשוי לשתי נשים????

פורסם

יש לי מכונית אם אש ועשן איזה רכב יש לך

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

פורסם
יש לל מכונית עם אש
גרוסבי ברוך הבא לפורום, באמצע העמוד הראשי יש שרשור שנושאו "המכונית שלכם פעם המכונית שלכם היום.....

ספר והראה את מכוניותך היפות

אירית

פורסם
למשה למה לגנב בוער הראש בכובע
למר אבי גרוסברג (אבי 388)) הליצן:

חוץ מסוסיתות מדינת ישראל יצרה גם סרטים ישראלים. (כן. כן. כן בעברית!!!) אז אם אתה לא בקיא במשהו תקרא הכל!!! ,ולא רק את מה שאתה רוצה להתייחס אליו, תפנים, תבין, תחזור למקורות, ורק אחרכך תבריק את ההברקות היצירתיות שלך. ואל תשלוף מהמוטן ותראה את רמת ............ ... (לא כותב כדי שלא ימחק :wink:).

 

 

משה אזולאי :x .

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

אירית באיזה שרשורמופיע המכוניות שלי תודה אירית

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

פורסם
אירית באיזה שרשורמופיע המכוניות שלי תודה אירית

אתה כבר יודע סיפרת לי 1000 פעמים כבר.

השרשורים בהם מופיעים הקרטונים שלך:

מפגש סוסיתא.

שלושה שרשורים של תמונות ממפגשי שישי.

בשרשור ששיך לשיירה של האוטובוסים.

ועוד איזה אחד אושניים.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אירית באיזה שרשורמופיע המכוניות שלי תודה אירית
אבי

המכוניות שלך לא מופיעות שם עדיין, התכוונתי שתכניס את התמונות של המכוניות שלך + הסיפור שלהן בשירשור שהנושא שלו " המכונית שלכם פעם והמכונית שלכם כיום" תמצא זאת באמצע הדף הראשי "

אם לא ברור אז אשמח להדריך אותך בהודעה פרטית (משה סבלנות)

אירית

פורסם

למשה צריך הרבה סבלנות לא להיות בלחץ

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

פורסם

שימו לב שמנהל הפורום מתחיל לשכוח את המשפט "חופש הדיבור זה חלק מאושיות הדמוקרטיה" וברוח בלתי דמוקרטית לחלוטין הוא מאיים (!) ש..ש....ש....שיעשה משהו אם השרשור הזה ימשיך להתדרדר.

 

בני

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...