-
הודעות
56 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ירון
-
שאלה אנחנו בארץ מדי שנה וחצי והרשיונות על האוטו ("רכב אספנות") לא שולמו מאז הפעם האחרונה. רציתי שתשלח רשיון חדש בכדי לשלם אבל בטלפון הרגיל של משרד הרישוי היא אמרה שאצלה זה "חסום" וצריך להגיע למשרד הרישוי לברר למה (אנחנו שייכים למשרד הרישוי חיפה) תחילת שבוע הבא ננסה להתקשר לסניף בחיפה (אם זה ניתן...) מה אפשר לעשות ? תודה
-
שאלה קצת שונה: אנחנו בארץ מדי שנה וחצי והרשיונות על האוטו ("רכב אספנות") לא שולמו מאז הפעם האחרונה. רציתי שתשלח רשיון חדש בכדי לשלם אבל בטלפון הרגיל של משרד הרישוי היא אמרה שאצלה זה "חסום" וצריך להגיע למשרד הרישוי לברר למה (אנחנו שייכים למשרד הרישוי חיפה) תחילת שבוע הבא ננסה להתקשר לסניף בחיפה (אם זה ניתן...) מה אפשר לעשות ? תודה
-
מצאתי את זה כשהסתובבתי ברשת, זה מבצע לתקופה קצרה Clarion S100 Security/Keyless Entry for $82+Free Shipping. המחיר הכי קרוב שמצאתי לזה עד עכשיו היה סביב ה100$
-
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
ירון פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
ני גר בארה"ב בסיאטל. ומוכר את המרצדס שלי. 3450$ בארץ לא רואים כאלה. היא נשמרה בגארגז' של הבית מאז ומעולם והצבע המקורי פשוט מדהים. אין עליה טיפת חלודה. הנה קישור לפרטים ותמונות. היא לוקחת אותי כל יום לעבודה, נוסעת על הHIGHWAY כשצריך ובגלל שהיא 4.5 ליטר - היא משאירה את כולם מאחור ברמזור (כשצריך). http://seattle.craigslist.org/est/car/634177307.html לרציניים שמוכנים לרכוש אותה וליבא אותה לארץ אני מוכן לעזור. תעשו שיעורי בית כאן: http://www.classiccar.co.il/narticles/activenews_view.asp?articleID=199 הTITLE על שמי. מעבר לכך אפשר לארגן שליחה שלה לנמל בחוף המזרחי וכו' - לא עשית זאת אף פעם אבל לפחות יהיה ישראלי בצד השני של הקו כשתנסה לסדר ולהזיז אותה מאמריקה שוב, אני לא יענה לקשקשנים (לא תימחרתי את זה) אז בבקשה .... הודעות בפרטי. -
אמרתי פעם לחבר שגם נוסע באוטו "ותיק" שאני מרגיש די מלכלך את האוויר בזה שאני נוסע באוטו ישן כל יום לעבודה (מרצדס 72) ושזה מזיק לאיכות הסביבה .... היתה לו תשובה הגיונית ביותר: "זה שאתה לא נוסע ברכב חדש שיצרו עכשיו, חוסך יצור אחד של רכב שאם היו צריכים ליצר זה היה עולה הרבה יותר באיכות סביבה" אז אני מבסוט שלא צריכים ליצר עבורי רכב חדש, לכלך את האויר תוך כדי היצור, לכרות עוד כמה עצים בכדי להדפיס לו את ספר הרכב החדש וכו' וכו'.
-
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
ירון פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
למכירה - פורד פריפקט 1949 לפני שיפוץ - 9900 ש"ח לרציניים בלבד - פרטים באימייל [email protected] -
בקרית חיים בחצר ועומדת למכירה פורד פריפקט 1949 לפני שיפוץ לפרטים באימייל [email protected]
-
תראו מה מצאתי מוכרים בשכונה http://seattle.craigslist.org/see/car/455757453.html טוב, השכונה זה קצת רחוק מהארץ.... היו כאלה בארץ ?
-
לירוי, הגענו לארץ - העברנו את הפיאט 500 טסט מחדש אחרי שנה שלא היה על הכביש ואז התחילו הקטיושות .... אז ברחנו לאילת. כפרות על הרכבים, תברח מהקריות !
-
מישהו מחפש סימקה 47 לשיפוץ ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Other-Makes-VERY-RARE-1947-Simca-Cinq-VERY-RARE-1947-Simca-Cinq-5-French-Fiat-Topolino-500_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6472QQitemZ4636354255QQrdZ1
-
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
ירון פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
המודעה הועברה לשירשור הנכון ע"י קובי - נא להקפיד על פירסום הודעות מכירה במקום הנכון ! אני חושב למכור את הפורד פריפקט 1949 שלי (לפני שיפוץ). רכשתי אותה לפני 10 שנים מהמחזיק בא, ושוב מהבעלים... כיוון שאנחנו בחו"ל ולא ברור מתי נחזור, רציתי לבדוק האם שווה למכור אותה - מה אפשר לקבל עבורה. במשרד הרישוי הרשיונות על שמי אבל הם לא יוצאים בגלל שאין מספר שילדה ומנוע במחשב. מכאנית, יש את כל החלקים במקום, לפני 10 שנים שמתי אותה לאחסון על בלוקים תחת כיסוי פח מלא. לא התחלתי לשפץ אותה (מלבד חבר שעזר לסדר כמה דברים) תמונות אפשר למצוא בקישור http://www.yedidia.org/my/pics/index.htm כשמשפצים את האוטו למצב חדש הוא נראה כמו בתמונה הצעות [email protected] -
הקלות הבלתי נסבלת של החיים בארה"ב, אז החלטתי לנצל את העובדה שאני כאן ויכול להיכנס לחנות חלפים רגילה ולרכוש פנסים למרצדס שנת 1972 ככה מהמדף ....... לבדוק האם קיים צורך בעזרה במציאת חלקי חילוף שונים. בהודעה פרטית בלבד ואני לא מבטיח זמני תגובה הגיוניים אבל אם אני אקבל הודעות על חלקי רכב נדרשים (כאלה שנמכרו בארה"ב) אני אנסה לעזור לאתר אותם כאן ולענות. מי יודע, אולי אפשר לשלוח לארץ חלק שבדיוק יש כאן ואין בארץ. נא לציין בהודעה הפרטית את כל הפרטים (רצוי באנגלית) יצרן האוטו, מודל, שנה, פריט נדרש וכל מידע נוסף שיש. כמובן דואר אלקטרוני שאפשר לחזור אליכם. כמו כן, אם כבר איתרתם פריט (הכוונה לפריטים קטנים לרוב) ואתם צריכים עזרה במשלוח לארץ וכו' - תשלחו הודעה. אולי נצליח לשדרג את כמות החלקים של הקלאסיות בארץ
-
לכל חובבי המרצדס - שימו לב לאתר המדהים הזה עבור מבנה ה108/109 http://www.geocities.com/mbz109/index.html בתוכו מצאתי גם מפרטים טכניים http://www.geocities.com/mbz109/w108data.html תהנו
-
בשנה הבאה בהרשי הבנויה !! (בעזרת השם) אמן.
-
תודה לכל המברכים !! אכן, אנחנו בסיאטל לכמה שנים הקרובות - אני אתחיל לבדוק כמה $$ ובמה זה כרוך להביא את הבובה לארץ. והנה אני מצרף תמונות יותר מקרוב להנאתכם - שימו לב, עדיין לא שמתי שקל נוסף על האוטו (או דולר במקרה הזה ...)
-
http://www.manheimgold.com/car_lo.html
-
נכון, בלי שאף אחד שם לב עברנו לגור בארה"ב, והשארנו באכסון את הפורד פריפקט 49 לפני שיפוץ ואת הפיאט 500 אחרי טסט אבל רחוקים היינו מלהתאפק ..... תכירו את התוספת החדשה למשפחה מרצדס 280 SE 4.5 שנת 1972 פרטים נוספים: http://seattle.craigslist.org/car/99962780.html יד שלישית (אני הרביעית) ממחר בבוקר האוטו שלי לנסיעה ! לא יאמן שרכב מעל 30 שנה יש לו חלונות חשמליים עובדים, נקי מחלודה, צבע מקורי (רואים בתמונה) ועם קצת סידור גם הקרוז קונטרול יתחיל לעבוד !!!!! קיבל 2500$ (למרות שביקש 3450$) וצירף חבילה עבה עבה של כל הניירת של הרכב החל משנת 1972 ועד היום, כל הטיפולים, כל הספרות המקורית הכל הכל שם !! פשוט אמריקה .... תמונות נוספות בקרוב
-
מישהו מכיר יודע היכן ניתן למצוא צופרים מעניניים ? תודה
-
תודה למברכים ! רציתי לספר לכם מעלילות היום הראשון של האוטו על הכביש: בבוקר הגעתי למוסך בקריות שהמליץ עליו חבר הפורום "דני עם הפיאסטה הישנה" (דני תודה !!!) יצאתי בדרכי מהמפרץ תוך כדי נסיעה עקפו אותי סטודנטיות צעירות שצפרו וסימנו :mm_yeah: לא קורה לי כל יום ... כבר היתה ההשקעה שווה - וכמובן - חיוכים גדולים !! הגענו הביתה, הגיע זמן לקחת את הילד מבית הספר - כל מי שהיה שם חייך ! האוטו הזה מגנט חיוכים ! הילדים פיזזו וקפצו (בזמן שחנינו כמובן) משימחה ואושר ! אחה"צ החלטנו ליסוע לקניון האזורי הקטן - החוויה היתה מ-ד-ה-י-מ-ה כל מי שהסתכל וקלט את הפיאט 500 פשוט חייך, או חייך והצביע, או חייכה והראתה לילדים !! ואתם זוכרים - זה היום הראשון על הכביש !! עצר נהג ושאל "אתה לא מוכר נכון ? " )))) החננו ועמדנו מרחוק מסתכלים על המרחרחים המתפאלים והמחייכים .... וחיכנו בהנאה .... מדהים. האוטו מושך החיוכים. תמונות לא מעודכנות מהרכב באתר למטה שיתעדכן בשלב שנתפנה מעונג החיוכים
-
לקובי וכולם - היום הפיאט עבר טסט ועלה על הכביש !!!! (אחרי 10 שנים) בקרוב תמונות !!!!
-
בנות, תקחו חדר ... כאן זה פורום רכבים קלאסיים .... קישט.
-
בקרית טבעון ביום העצמאות בשעה 10 מול תחנת המשטרה במרכז תצוגה וגם נסיעה קצרה בשירה באיזור חג שמח
-
הם מחזיקים חלקים לכל הפיאטים (לפחות 500 600 850 וכו') ולגבי הגרמנית באתר - נכון, אין קטלוג באנגלית אבל אין בעיה לכתוב להם באנגלית והם עונים (גם שלחתי להם תמונות של החלקים ו/או גם תיאור בלבד והם מבינים יופי)
-
משלוח מגרמניה, המחירים יותר טובים מאיטליה משום מה ... מי שמעניין אותו - מוציאים רשימה לאימייל [email protected] והם שולחים הצעת מחיר. הם מקבלים כרטיס אשראי מאוד הוגנים והכי חשוב, יש להם הכל לפיאטים השונים ! מכס חבילות הבהיל אותי בבוקר כשהגעתי אליו הוא התעקש שצריך "אישור משרד תחבורה" על חלקים בטיחותיים .... אחרי 20 דקות של יבוש הוא הבין שטעה (ביבוא אישי יש פתור מהענין) - השארתי להם 19.23% מס קניה ועוד 17% מע"מ על הכל (ועוד 22 ש"ח דמי מחשב .. . ירחם השם לאן הגענו) בכל מקרה, היה שווה ! החלקים האלו אמורים לדאוג להעביר את האוטו טסט עדכונים בהמשך
-
הרכב בטבעון - בא נגיד, לק. 8 לא נזיז אותו בשביל זה אבל משהו באזור קריות,חיפה עמקים ... הכל הולך. תודה
