Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם.............

ברשותי פיאט אונו 1.1 ובזמן האחרון הרכב שותה דלק כמו 1 ל-7

מה יכולה להיות הבעיה?????:roll:

 

תודה לכולם:wink:

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

איך בדקת את צריכת הדלק? נסיעה עירונית, בין עירונית או משולבת?

מהי שנת היצור של הרכב? קרבורטור או הזרקה?

 

אם ברכבך מותקן מאייד (קרבורטור) סע למכון קרבורטורים לשיפוץ הקרבורטור, ייתכן שהבעיה תיפתר.

פורסם

הרכב שנת 93 -קרבורטור והנסיעות בעיקר בעיר וגם מחוץ לה..........מה שמפליא אותי שזה מנוע 1.1

והצריכה שלה לא צריכה להיות כזו...............

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

ראשית בדוק מפלס שמן מנוע, באם מפלס ההשמן מנוע גבוה מאד ומעל מצב המקסימום,

יש חשד סביר שמשאבת הדלק שלך תקולה ומעבירה דלק לשמן, וומכאן צריכת הדלק הגבוהה!

במידה ומפלס השמן אכן גבוה, יש להחליף מידית משאבת דלק +שמן מנוע +מסנן שמן!

במידה ומפלס השמן סביר, גש בדחיפות למכון קרבורטורים מקצועי ואמין ומומלץ באזור מגוריך, ההחזר המשמעותי בחיסכון מיידי בדלק ,חזיר תוך זמן קצר את ההשקעה!

בדוק בצע ודווח בפורום על התוצאות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

QUOTE=platiniom]הרכב שנת 93 -קרבורטור והנסיעות בעיקר בעיר וגם מחוץ לה..........מה שמפליא אותי שזה מנוע 1.1

והצריכה שלה לא צריכה להיות כזו...............הבעיה שלך היא הקרבורטור! גש למכון קרבורטורים מקצועי, שם ישפצו וינקו לך את הקרבורטור וצריכת הדלק תשתפר מאוד!

אגב, מתי ביצעת ניקוי לקרבורטור פעם אחרונה והאם אתה נתקל בכיבויי מנוע שאתה ממתין ברמזורים, בקרטועים בנסיעה איטית או בקשיי הנעה?

פורסם

תודה לכולם על התשובות.......אני יגש למכון קרבורטורים ויבדוק את העיניין

 

****והאם אתה נתקל בכיבויי מנוע שאתה ממתין ברמזורים, בקרטועים בנסיעה איטית או בקשיי הנעה?

 

הרכב נוסע מצויין ולא ניכבה בנסיעה או עמידה........וגם אין בעיה בהנעה של הבוקר

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

מה בנוגע לבדיקת מפלס השמן וחשד לחדירת דלק לשמן!

והיכן אתה מתגורר?

צור קשר בפה.פ או בטלפון!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

חוסר שמן מקצר את חייו של המנוע , וגורם להתחממות הרכב, לאחר שהמנוע ילך, הרכב לא ינסע, ואז תתחיל לחסוך דלק!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא מתכוון לנסיעה ללא שמן,אני מתכוון שחסר שמן אבל הנורה נדלקת רק ברגע שאתה

בולם בפתאומיות או מבצע פניות חדות...

פורסם

יכול להיות שיש לך בעיה במאייד/מש' דלק +מסנן אויר סתום.(כמו שידידי צביקה כתב)

 

אבל מעניין מה מצב המצמד אם אינו מחליק?מצמד מחליק=תצרוכת הדלק עולה.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

אני מקרית גת....

גובה מיפלס השמן מדוייק על הגובה הרצוי............השמן קצת שקוף האם זה בסדר???

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

מדיד השמן מראה "מלא" כשהמנוע חם או קר? ז"א הרכב עומד יותר מחצי שעה במקום או פחות?

וצבע השמן אמור להיות: שמן חדש: זהוב, עם הזמן: חום - חום כהה.

אם השמן חדש ברכבך (גם 2000 ק"מ) והוא בצבע זהוב, אז זה תקין. אם השמן כבר 10,000 ק"מ ברכבך והוא זהוב, אז זה לא תקין. השמן אינו מבצע את עבודתו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אםגובה מפלס השמן הוא מדוייק, ועל הגובה הרצוי, ואם המצמד שלך לא מחליק, והמנוע שלך במצב סביר,

הסיבה העיקרית לפתיחת השרשור:רכב אוכל דלק... היא קרבורטור הזקוק לנקוי שיפוץ וכוון!

במידה ואתה משתמש במן חצי סינטטי, בצמיגות 10/40 צבע השמן השקוף הוא טבעי , ואינו צריך להדאיג

אותך!

תצרוכת דלק גבוהה, כן צריכה להדאיג אותך, לכן גש למכון קרבורטורים, בקריית גת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...