Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה שכיוונתם אותי למקור הבעיה.......סתם בכללי ,שיפוץ קרבורטור = קרע בכיס?
הצחקת כמה חברי פורום... קרע בכיס???!

שיפוץ קרבורטור= לחסכון בכיס והרבה!!

המצדיק גם נסיעה מקריית גת לנתניה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הצחקת כמה חברי פורום... קרע בכיס???!

 

שיפוץ קרבורטור= לחסכון בכיס והרבה!!

המצדיק גם נסיעה מקריית גת לנתניה!

בברכה

צביקה

רק הדלק מי קרית גת לנתניה אני קונה עוד פיאט:-P

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם
רק הדלק מי קרית גת לנתניה אני קונה עוד פיאט:-P
הפעם הגזמת ולכלכלת בצורה משמעותית!

נסיעה מקריית שמונה לנתניה לשיפוץ קרבורטור אצלי מצדיקה זאת??!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הפעם הגזמת ולכלכלת בצורה משמעותית!

נסיעה מקריית שמונה לנתניה לשיפוץ קרבורטור אצלי מצדיקה זאת??!!

בברכה

צביקה

הכול בהומור צביקה.....הלוואי והיה לי את הזמן להגיע אליך לנתניה

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים, ראיתי שעזרתם לבחור עם האוטו. העצות שנתתם לו בעניין השמן שזה עלול להשפיע על תצרוכת הדלק היו מעט לא ברורות לי. אם אכן זה הגורם לבעיה טיפול והחלפת שמן ופחגים היה אמור לתפור את הבעיה לא?

 

ברשותי פיאט פונטו ספייס 2002 האוטו הזה פשוט בור ללא תחתית. תעזרו לי בבקשה איך פותרים את הבעיה האם ניתן לאתר נזילה באמצעות חיבור האוטו למחשב? קרבורטור סתום ניתן לראות בטיפול ?

 

 

תודה, יולי

פורסם

הרכב שלך(פונטו 2002) הוא הזרקה ולא קרבורטור,וכדי לאבחן את הבעיה עליך להיתחבר למחשב.הקשר בין שמן לצריכת הדלק הוא ברכבי קרבורטור שמשאבת הדלק מורכבת על הבלוק עלול להיות נזילת דלק פנימית לתוך הבלוק והשמן מיתערבב עים הדלק,ואז מיפלס השמן עולה וניהיה דליל .אצלך משאבת הדלק נימצאת בתוך מיכל הדלק.

פורסם

יופיטר ידידי שלום רב !

אבחנתך כרגיל מקצועית , ומובנת לכל הדיוט, ובמקומה.

יולי התקשרה אלי היום וקיבלה הסבר מלומד על רגל אחת על ההבדל בין רכב מוזרק לבין רכב עם קרבורטור, ולסיבות, ולפתרונות והיכן לבצע זאת, בוא נמתין מספר ימים לתוצאות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...