שלום חברים, ראיתי שעזרתם לבחור עם האוטו. העצות שנתתם לו בעניין השמן שזה עלול להשפיע על תצרוכת הדלק היו מעט לא ברורות לי. אם אכן זה הגורם לבעיה טיפול והחלפת שמן ופחגים היה אמור לתפור את הבעיה לא?
ברשותי פיאט פונטו ספייס 2002 האוטו הזה פשוט בור ללא תחתית. תעזרו לי בבקשה איך פותרים את הבעיה האם ניתן לאתר נזילה באמצעות חיבור האוטו למחשב? קרבורטור סתום ניתן לראות בטיפול ?
תודה, יולי