Jump to content

yuli12

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yuli12

  1. שלום חברים, ראיתי שעזרתם לבחור עם האוטו. העצות שנתתם לו בעניין השמן שזה עלול להשפיע על תצרוכת הדלק היו מעט לא ברורות לי. אם אכן זה הגורם לבעיה טיפול והחלפת שמן ופחגים היה אמור לתפור את הבעיה לא? ברשותי פיאט פונטו ספייס 2002 האוטו הזה פשוט בור ללא תחתית. תעזרו לי בבקשה איך פותרים את הבעיה האם ניתן לאתר נזילה באמצעות חיבור האוטו למחשב? קרבורטור סתום ניתן לראות בטיפול ? תודה, יולי
  2. שלום חברים, רכשתי פיאט פונטו ספייס 2002. לצערי הרכב אוכל דלק בכמות לא הגיונית. האכב נבדק בשני מוסכים שונים על ליפט ולא נאתרה כל נזילה. כמו כן נעשה טיפול והוחלפו פלגים והרכב פושט בור ללא תחתית.. כיצד מתמודדים עם הבעיה?! האם ניתן לראות איפה בדיוק הנזילה מחיבור הרכב למחשב? תמליצו לי על מוסך אמין ומקצועי לשם כך אגב בושה פשוט אבל במוסך פיאט מורשה באשדוד אין חשמלאי ותוכנה
×
×
  • תוכן חדש...