Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכוונתי לרכוש 5 ליטר של Sonax PROFILINE PLASTIC CARE
חומר מעולה לשמירה על חלקי פלסטיק פנים וחוץ

אין לי צורך בכזו כמות גדולה ואשמח לחלוק 3 ליטר עם מי שמעוניין.
המחיר לליטר יצא בסביבות 66 ש"ח.
אשמח לקבל פניות והתחייבות בביט ואז אבצע את הרכישה 
אני מכפר-סבא ומי שיצטרף יוכל להגיע אלי עם בקבוק ריק ויצא עם מלא ובמחיר מעולה.
פרטי המוצר באתר Sonax

נא לפנות בפרטי

פורסם

היי,

כיוון נחמד אבל אני חושב אם תקנה קארפרו פרל ותדלל אותו 1:1 לפי המלצת היצרן יצא לך 1 ליטר ב70 ש"ח ואתה לא מתחייב לקנייה כל כך גדולה.

אני למשל מדלל את הפרל 1:5 לדשבורד ולמנוע

ו1:1 לצמיגים.

ככה יוצא עוד יותר משתלם.

אני קונה ליטר ומספיק לי להמון זמן.

תחשוב על זה.

פורסם (נערך)

תודה @caravell
נתת לי חומר למחשבה
לא מכיר את המוצר הזה ובהחלט שווה בדיקה.
מה תוכל לספר עליו? האם מחזיק מעמד כמו שהם אומרים? 
איך הוא מבחינת רגישות וגירוי לידיים חשופות?
ואיך הוא מרגיש לאחר ייבוש? האם דביק? אם תעבור עליו עם מטלית יבשה האם סיבים יידבקו אליו?
תודה על המידע

עריכה אחרונה על ידי a777
תוספת שאלה
פורסם

חומר על בסיס מים, אתה מדלל אותו עם מים לפי הכמות ברק שאתה רוצה. 

על הצמיגים מחזיק מעמד שתיים שלוש שטיפות בקיץ, אני מיישם כל שטיפה אני אוהב את הברק בכל סוף שטיפה.

אין פגיעה בידיים עובד חופשי איתו,

למגע קצת שמנוני, לעבור פשוט עם מיקרופייבר יבש.

שחכתי לציין מעולה להגה עור מעניק הגנה ומחדש עור.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...