Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כרגע אני לקראת מכירת הרכב שלי והתקציב לרכב שאתחדש בו יהיה כ 90 אלף.

כמובן כמה אלפים לפה או לפה זה לא מה שישנה משהו.

ראשון עד חמישי אני לרוב נמצא כשעתיים ביום בפקקים , מכאן אני מחליף כרגע את הרכב הידני שלי לאוטומט.

יוצא לי לא קצת כסף בחודש על דלקים,

אני בן 26 מאורס אך לא מתכננים ילדים לפחות ל ב 3 שנה הקרובים (עד אז כנראה שכבר אחליף רכב).

סופשים קצת נסיעות לכיף, לרוב נוסע לבד או מקסימום +1.

מחפש רכב שלא ישעמם אותי יותר מדי אבל גם לא ישתה לי כסף מהכיס - ביטוח טיפולים דלק.

 

מבחינת הצרכים,

האיביזה FR בערך 19-20 מנוע 1.0 115 כס נראית לי מהנה יחסית לנהיגה, דיי חסכונית, שומרת טוב על ערכה וחבילה לא רעה לנהג דיי צעיר שפה ושם רוצה להיכנס לפנייה במהירות.

הפחד שלי ממנה היא א - רכב סופר מיני, ב- הגיר , ג - שמעתי דברים על ביטוח יקר? ו ד ירידך ערך עתידית.

 

האופציה השנייה ששקלתי היא איוניק / נירו סביבות 2018 בתקציב הנל אפשר למצוא משהו פרטי עם קמ של עד 80 אלף. הבנתי שהן דיי אמינות, נוסעות בסדר, מאוד חסכוניות וחבילה כוללת לא רעה.

הפחדים שלי מהן הוא סוללה שכבר נמצאת כ 4 וחצי שנים על הכביש ( הבנתי שיש אופציה להגדיל אחריות לעוד הרבה שנים?), רכב היברידי שאולי לא יסחב כל עלייה שאתקל בה ואולי עלויות תחזוקה גבוהות?

 

אשמח מאוד לעזרתכם.

אני אהיה גם מאוד פתוח לדגמים אחרים שתציעו, כמו שהבנתם אני בחור צעיר שמחפש רכב שלא ישתה אותו בדלק ולא יהיה זריקת 90 אלף לפח - יחזיק יחסית מחירון, לא יהיה יקר בצורה קיצונית לתחזוקה (כמובן שאני לא מחפש גם פיקנטו 2012) ומינימום מהנה לנהיגה שאפשר.

 

תודה רבה לעוזרים!

אגב, כרגע נוסע על הונדה סיוויק ידנית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Vadim Baranov
פורסם

לגמרי תשקול מאזדה 3. 

לא תיהיה חסכונית בדלק אבל תיהיה מאוד זולה לתחזוקה שוטפת פשוט כי הרכב פשוט אמין.

הנאה מנהיגה?הכי כיפית בסגמנט, ואחיזה משמעותית יותר גבוהה מאיביזה/איוניק. 

שמירת ערך מעולה. 

 

החסרון היחידי זה צריכת דלק גבוהה.

איביזה לנסיעה יום יומית בפקקים ממליץ לוותר מראש.(ועל כל רכב עם תיבה רובוטית)

מאזדה 3 ספיריט שנת 2019 תכנס לתקציב. 

פורסם

אתה לגמרי בכיוון, איוניק/נירו.

לפני שעה, Vadim Baranov כתב:

רכב היברידי שאולי לא יסחב כל עלייה שאתקל בה

יסחב היטב עד שהסוללה תתרוקן. כשתכיר את האוטו תדע לתכנן נכון. בשוטף ובכבישי המרכז המישוריים - ייסעו נהדר.

פורסם
לפני 8 דקות, פריג'י כתב:

אתה לגמרי בכיוון, איוניק/נירו.

יסחב היטב עד שהסוללה תתרוקן. כשתכיר את האוטו תדע לתכנן נכון. בשוטף ובכבישי המרכז המישוריים - ייסעו נהדר.

האם היית שוקל פה גם קורולה היברידית?

ראיתי בגדול שהקורולות קצת יותר יקרות אך כנראה גם מחזיקות יותר טוב מחירון ומוניטין.

×
×
  • תוכן חדש...