Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: פורד פוקוס עדכנית - מנועי 1.0 ליטר 155 כ"ס ומסך מולטימדיה 13.2''


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 695 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 11 שעות, nev כתב:

 

זה לא כל כך ברור. גם אחרי 3 דורות של רצועה רואים בעיות ויש כבר מקומות שאומרים שהרינגים הדקים פשוט לא בנויים לעמוד בעומסים לאורך זמן.

זה מאד ברור - הבעיות הן אותן בעיות מה שאומר שכנראה הרצועות המעודכנות אולי שיפרו את העמידות בפני חשיפה של דלק חומצי, אך לא חסינות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, menir1 כתב:

זה מאד ברור - הבעיות הן אותן בעיות מה שאומר שכנראה הרצועות המעודכנות אולי שיפרו את העמידות בפני חשיפה של דלק חומצי, אך לא חסינות.

 

זה לא המנוע הראשון עם רצועה טבולה ועדיין הם לא מצליחים לפתור את זה. 

לגבי חוזק הרינגים - טענה שמועלית כאן בפורום וגם בעולם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועי 3 צילנדרים קיימים כבר עשרות שנים דיהטסו שרייד וסובארו גסטי היו מכוניות עם אמינות מדהימה לפני שנים רבות . היום יצרנים רבים משתמשים במנועים כאלה החל מ bmw דרך vag בכל הדגמים  psa בכל הדגמים ועוד כך שכל הדיון הזה קצת מיותר  האמינות זה לא משהו שעוד צריך להוכיח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, YLKLN כתב:

מנועי 3 צילנדרים קיימים כבר עשרות שנים דיהטסו שרייד וסובארו גסטי היו מכוניות עם אמינות מדהימה לפני שנים רבות . היום יצרנים רבים משתמשים במנועים כאלה החל מ bmw דרך vag בכל הדגמים  psa בכל הדגמים ועוד כך שכל הדיון הזה קצת מיותר  האמינות זה לא משהו שעוד צריך להוכיח.

אתה באמת רוצה לדבר על אמינות מנוע 3 הצילינדרים של PSA?באמת?!?!?

עריכה אחרונה על ידי Jeka88
  • מצחיק 2
  • לא הבנתי... 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, YLKLN כתב:

מנועי 3 צילנדרים קיימים כבר עשרות שנים דיהטסו שרייד וסובארו גסטי היו מכוניות עם אמינות מדהימה לפני שנים רבות . היום יצרנים רבים משתמשים במנועים כאלה החל מ bmw דרך vag בכל הדגמים  psa בכל הדגמים ועוד כך שכל הדיון הזה קצת מיותר  האמינות זה לא משהו שעוד צריך להוכיח.

 

עם הבדל קטן - פעם יכלו לבנות מנועים חזקים יותר פיזית, תקני היורו גורמים להגבלות בתחום הזה. תשלב את זה עם מנוע צנום נפח ו3 צילינדרים וכל תקלה גבולית הופכת לקטסטרופה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נושא צמצום מרווחי הביטחון נכול לכל התעשייה ובכל התחומים כי מקדם ביטחון זה כסף.

 

לא זכור לי שנתקלתי במנועים בעשורים האחרונים שמתו על שחיקה (ואני לא מדבר על דגם ספציפי עם פאק בהנדסה). מנועים היום מתים מקטסטרופות כגון רתיחה, שימון (מעבר שנסתם , נזילה או משהו בסגנון) וטיימינג. אלה לא סיבות שתלויות במספר הצילינדרים או הנפח אלא בתכנון עם מקדמי ביטחון קטנים יותר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן ושוק הליסינג המורעב כן יפזול הפעם לכיוון הפוקוס. בלא מעט חברות העובדים ממתינים לא מעט זמן כדי לקבל משפחתית כמו אוקטביה למשל וזה פלוס התייקרות ההיברידיות  יכול ליצור הזדמנות מעניינת עבור הפוקוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.5.2022 בשעה 14:52, hans כתב:

עד כה שום מנוע של פורד קיים את הצד של "אקו" בשילוב "אקובוסט", יהיה מעניין לראות האם סוף סוף תהיה פה צריכת דלק מופחתת. 

בתור בעלים לשעבר של פורד עם מנוע 2.0 אקובוסט, צריכת דלק זה הדבר האחרון שצריך לעניין את הרוכשים.

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2.0 אקו-בוסט...

מכונאים עוד מתעוררים באמצע הלילה עם צמרמורות וזיעה קרה בגללו...

  • מצחיק 3

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלו הלו, בלי מנחוס. בינתיים אצלי הכול הספיק להתקלקל מסביב חוץ מהמנוע עצמו...

  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי בונה על הצלחה גדולה לדגם.

הקטגוריה של הקומפקטיות האצ'בק הולכת ונעלמת ורק השנה פסק הייבוא של הקורולה האצ'בק והאיוניק.

 

פרט לצ'מפיון (גולף ולאון) ודלק מוטורס (3 ופוקוס) כל שאר היבואנים עזבו את הקטגוריה הזאת לטובת ג'יפונים - את טלקאר אני לא כזה מחשיב כי הסיד האצ'בק נמכרת רק בורסיית דיזל-ידני.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 695 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...