Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

BT זה bluetooth. במנהרות הכרמל פועלת כבר די הרבה שנים מערכת ראשונה מסוגה בעולם, (יחד עם עוד מנהרה בארה"ב), של ניווט באמצעות BT, שנתמכת על ידי וייז.

 

 

מעניין, שמתי לב לזה- במנהרה עם המצלמות שבעצם היא מדרום לצפון הוויז עובד.

לעומת זאת במנהרה מצפון לדרום הוויז לא עובד, לגבי המקטע הראשון של המנהרה ממתם לכיון צפון אני לא זוכר האמת, אבל בוודאות זכור לי שמצפון לדרום לא עובד כלל הוויז.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

הווייז פועל היטב לאורך כל 4 קטעי המנהרה, בשני הכיוונים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגלל שזה דוח מלפני חצי שנה לא יודעים מי נהג ברכב באותה תקופה, זה רכב שכמה וכמה נהגים נהגו בו

 

החברה שלי אומרת שהדוח הוא על שם החברה והם לא יכולים להסב אותו כי לא יודעים 

 

כמו כן היה דבר כזה בעבר בדיוק , ולחברה מרגיש שמדובר בסוג של עוקץ

כי גם בפעם קודמת בדוח שהגיע לא היה ההתראה הראשונה והשנייה, רק השלישית ,עם קנס כפול 4

 

והם כל יום הולכים לדואר לקחת פיזית דואר

ודווקא דוחות ראשונים ושהיים הם לא מקבלים אבל את בשלישי כן

 

הם רוצים ללכת למשפט

 

נמאס להם מהשיטת מצליח הזאת של הרשויות

פורסם
לפני 39 דקות, HEBO כתב:

כמו כן היה דבר כזה בעבר בדיוק , ולחברה מרגיש שמדובר בסוג של עוקץ

כי גם בפעם קודמת בדוח שהגיע לא היה ההתראה הראשונה והשנייה, רק השלישית ,עם קנס כפול 4

 

אין פה שום עוקץ, כמו שהוסבר, הקנס הוא פי 4 בגלל שהרכב על שם חברה. זו ההודעה הראשונה והחברה לא פיספסה שום הודעה.

הקנס גובה, כדי להניא חברות מלקחת עליהם את ההרשעה ובכך להגן על העובד שנהג ברכב בפועל. זה החוק. 

 

לפני 41 דקות, HEBO כתב:

לא יודעים מי נהג ברכב באותה תקופה

אם לא יודעים, שישלמו את הקנס המרובע. זו בעיה שלהם שהם לא מנהלים רישום של מי נוהג ומתי.

אין סיבה שעובד זה או אחר יקח על שמו את הדו״ח אם לא בטוח מי נהג בפועל.

פורסם

הקנס שבתמונה בתחילת הפוסט הוא לא הדוח הראשוני

עובדה שיש שם כפלי קנס

הם גם אמרו שלא קיבלו את שני ההתראות הראשונות

 

אפילו אין תמונות של העבירה

פורסם

צודק, פיספסתי את התמונה.ֿבכל מקרה, עוקץ אין פה. אף פקיד לא יושב ומעקב הודעות כדי לנפח לחברה את החוב.

למערכת יש תקלות, כידוע, דואר ישראל לא מהמצטיינים. החברה מוזמנת לפנות למרכז הארצי לפניות נהגים כדי להתחיל בירור לאן ומתי נשלחו ההודעות הקודמות.

פורסם
לפני 5 שעות, David2540 כתב:

לא הבנתי איך הם מחייבים אותך אם הם לא יודעים מי נהג

מצטרף לשאלה.
פות״ש, בפוסט פתיחת השירשור כתבת ״ברשותי רכב חברה״, כלומר השתמע שרק אתה נוהג בו, וכך בהמשך השירשור.
עכשיו אתה כותב שמספר אנשים נהגו ברכב באותה תקופה.
אם אין לחברה יומן עם רישום של מי נהג ברכב , או דרך אחרת לבדוק מי נהג, למה בכלל החברה פנתה אליך? למה אתה צד בנושא?
 

פורסם

מיכיוון שלפני חצי שנה לערך הרכב לא היה רק אצלי וכרגע הוא צמוד אלי

 

התאריך בו בוצעה העבירה היה נובמבר 2021 לפני חצי שנה

פורסם
לפני 8 דקות, HEBO כתב:

מיכיוון שלפני חצי שנה לערך הרכב לא היה רק אצלי וכרגע הוא צמוד אלי

 

התאריך בו בוצעה העבירה היה נובמבר 2021 לפני חצי שנה

הבנתי. מי נוהג בו היום לא משנה, כמובן.
אבל שוב, לא ענית על השאלה: אם בתקופה הרלוונטית היו מספר עובדים בחברה שנהגו בו, למה בכלל העבירו את הדו״ח דווקא אליך? או שהעבירו אותו לכל אותם עובדים, לראות אם אחד מהם מזהה את עצמו בדו״ח?

פורסם

כי אלו אנשים שלא בטוח בכלל שנמצאים היום בחברה וגם לא מקפידים לרשום אם מידי פעם מישהו אחר היה על הרכב

וכרגע אני נימצא עם הרכב תקופה הכי ארוכה

פורסם (נערך)

עדיין לא ענית. איך יכול להיות שהחברה טוענת שאתה צריך לשלם אבל לא נותנת לך את האפשרות להודות בזה שזה אתה. גם אם הם מפילים מחמת הספק עליך, ואתה מסכים לזה משום מה, הם לא יכולים לא להסב ולטעון שזה ספק.

עריכה אחרונה על ידי David2540
פורסם

אם אין להם דרך לדעת שאתה הנהג, אל תסכים לחתום על התצהיר מצורף לבקשת ההסבה.

המעסיק התרשל בכך שלא ניהל רישום מסודר, שהמעסיק ישלם.

פורסם
בתאריך 14.5.2022 בשעה 06:45, sperial כתב:

הווייז פועל היטב לאורך כל 4 קטעי המנהרה, בשני הכיוונים.

במקרה שלי שמתי לב שעובד הוויז רק לכיוון צפון, לכיוון דרום הוא לא עובד.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

×
×
  • תוכן חדש...