Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי יאריס ורסו 2002, במושב הנוסעים נשברה לי הרצפה והיא לא יציבה.

האם יש למישהו רעיון איך לטפל בזה?

אולי מילוי של איזה חומר קל ועמיד?!

רעיון אחר?

אשמח לפתרונות!

 

עריכה אחרונה על ידי aiib
פורסם

בלי תמונה אי אפשר לעזור לך.

אם מדובר על הרצפה של הרכב ממש, קח אותו לגריטה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

מה ז"א נשברה? התפוררה בעקבות חלודה ורקבונות? תמיד אפשר לרתך תוספות, השאלה אם זה כדאי מבחינה בטיחותית, מבחינת אזורי קריסה וכו'. 

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

יש מצב שתתן את כל הבעיות של האוטו מרוכז?

ואז יגידו לך אם לשלוח אותו לגריטה!

אתה פותח שרשור על כל בעיה בנפרד, תרכז את הכל,

ונראה לי שמישהו דחף לך קקמיקה,

שתפטר ממנה לפני שתאכל ממנה הרבה חרה!

פשוט תסכם הכל בשרשור אחד.

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

תודה לכולכם על המענה!

 

מכיוון שנראה שלא הסברתי את עצמו וגמרתי לכולכם להבין שמדובר במרכב הרכב אז אחדד יותר:

אני לא מדבר על מרכב הרכב, הוא שלם לחלוטין ולא הייתי מעיז להתעסק איתו! אלא שברכב שלי מעל המרכב עצמו יש חלל ואז יש רצפת פלסטיק מחופה בד. הרצפה הזו נתמכה ע"י תופסנים מהצד, אלא שהפלסטיק נשבר וכעת הרצפת פלסטיק קורסת למטה וגורמת לחוסר נוחות [ולא חלילה חוסר בטיחות!] אני מחפש דרך לייצב את הריצפה, לכן חשבתי למלאות את החלל מתחת לריצפת הפלסטיק. כמובן שדרכים אחרות באים בחשבון...

לפני 3 שעות, WE988244 כתב:

יש מצב שתתן את כל הבעיות של האוטו מרוכז?

ואז יגידו לך אם לשלוח אותו לגריטה!

אתה פותח שרשור על כל בעיה בנפרד, תרכז את הכל,

ונראה לי שמישהו דחף לך קקמיקה,

שתפטר ממנה לפני שתאכל ממנה הרבה חרה!

פשוט תסכם הכל בשרשור אחד.

 

כל הבעיות שפתחתי עליהם שירשור הם בעיות טכניות קלות ברכב [בעיה באנטנה וכדו'] ולא כמו שהובנתי בטעות שהמרכב עצמו בעייתי.

וכיוון שלכאורה אין סיבה לגרוט רכב בגלל בעיה באנטנה אני פותח פוסט על כל נושא בנפרד כדי לקבל מענה על כל בעיה ספציפית קטנה.

פשוט אחרי שנים של שימוש יעיל הרכב התבלה קצת ואני מעוניין קצת לתחזק אותו

לפני 5 שעות, amosbmw כתב:

בלי תמונה אי אפשר לעזור לך.

אם מדובר על הרצפה של הרכב ממש, קח אותו לגריטה.

צודק! כרגע אין לי תמונה. מקווה בהמשך לצלם ולהעלות

פורסם
לפני 9 שעות, aiib כתב:

כל הבעיות שפתחתי עליהם שירשור הם בעיות טכניות קלות ברכב [בעיה באנטנה וכדו'] ולא כמו שהובנתי בטעות שהמרכב עצמו בעייתי.

וכיוון שלכאורה אין סיבה לגרוט רכב בגלל בעיה באנטנה אני פותח פוסט על כל נושא בנפרד כדי לקבל מענה על כל בעיה ספציפית קטנה.

פשוט אחרי שנים של שימוש יעיל הרכב התבלה קצת ואני מעוניין קצת לתחזק אותו

החברים פה מספיק מוצלחים בכדי לפתור את כל הבעיות ביחד,

לכן אם תרכז הכל ביחד יקל על החברים לסייע לך,

בנושא הרצפה לדעתי תמלא קצף פוליתריאן, למלאות את החלל,

ומעליו להניח איזה חתיכת פלסטיק קצת יותר גדולה מחור,

אבל תמונה תעזור הרבה יותר.

  • אהבתי 2
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, WE988244 כתב:

החברים פה מספיק מוצלחים בכדי לפתור את כל הבעיות ביחד,

לכן אם תרכז הכל ביחד יקל על החברים לסייע לך,

בנושא הרצפה לדעתי תמלא קצף פוליתריאן, למלאות את החלל,

ומעליו להניח איזה חתיכת פלסטיק קצת יותר גדולה מחור,

אבל תמונה תעזור הרבה יותר.

 

ברור לי שהחברה פה מספיק מוצלחים... אני אמנם חדש כאן אבל לא יותר מסודר ומובן שכל בעיה נמצאת בפוסט נפרד? כפי שלא מחברים את כל ההודעות יחד באתר?!

 

לגבי הריצפה, בהזדמנות אני יעלה תמונה.

הקצף לא ימעך מהמשקל?! הרי דורכים על זה.
יש אופציה לקנות קצף בחבילה גדולה? כי נראה לי בקבוק שתיים לא יספיקו

עריכה אחרונה על ידי aiib
פורסם

באיזה נפח החלל?

אם בקבוק קצף לא מספיק נראה לי אתה יכול לבנות שם דירה,😀

אמרתי שמעל לקצף צריך לפרוס איזה חתיכת פלסטיק קצת קשיחה, והמילוי למטה עם פלסטיק קצת קשיח ימנע מהקצף להמעך ומהפלסטיק להשבר,

(בדרך אגב אני דבק בעמדתי בענין חברי הפורום שכשברכב אחד ישנם כמה בעיות אם כלל המשתמשים יעלו אותם במרוכז, זה יועיל לכולם, גם לך וגם למישהו שיום אחד יתקל באוטו כזה עם שלל בעיות כאלו זה פשוט יהיה מרוכז, אבל לא נורא פעם הבאה)

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 5 שעות, WE988244 כתב:

באיזה נפח החלל?

אם בקבוק קצף לא מספיק נראה לי אתה יכול לבנות שם דירה,

 

😀

 

אמרתי שמעל לקצף צריך לפרוס איזה חתיכת פלסטיק קצת קשיחה, והמילוי למטה עם פלסטיק קצת קשיח ימנע מהקצף להמעך ומהפלסטיק להשבר,

 

השאלה היא אם כל הפלסטיק עם משקל אדם לא ידרוס את הקצף

לפני 5 שעות, WE988244 כתב:

(בדרך אגב אני דבק בעמדתי בענין חברי הפורום שכשברכב אחד ישנם כמה בעיות אם כלל המשתמשים יעלו אותם במרוכז, זה יועיל לכולם, גם לך וגם למישהו שיום אחד יתקל באוטו כזה עם שלל בעיות כאלו זה פשוט יהיה מרוכז, אבל לא נורא פעם הבאה)

 

אפילו אם זה בעיות שלא קשורות אחת לשניה?! אפילו אם זה בעיות שלא קשורות בדווקא לרכב ספציפי?!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפני שאתה ממלא את זה בקצף כדאי שתשלח תמונה שיהיה ברור מה הבעיה.

אולי פשוט יותר ונקי יותר ללכת לפירוקיה, לקנות את החלק שנשבר ולהחליף?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

לפני שאתה ממלא את זה בקצף כדאי שתשלח תמונה שיהיה ברור מה הבעיה.

ברור. אעשה זאת. כרגע הרכב לא לידי.

לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

אולי פשוט יותר ונקי יותר ללכת לפירוקיה, לקנות את החלק שנשבר ולהחליף?

נראה לך שיהיה חלק כזה לדגם מ2002?! כמה יכול לעלות כזה דבר?!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא יודע, בינתיים רק אתה יודע מה נשבר.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 דקות, קצת נהג יותר אוטו כתב:

 

קצף לא יתרסק עם הזמן, בגלל שדורכים עליו?

 

לדעתי אם ישימו עליו פלסטיק קצת קשיח שידבק עם הקצף,

השילוב שלהם יתפוס טוב,

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...