Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רכשתי רמקולים 6.5,6x9, ורדיו דיסק 

אם יש כאן מישהו שמבין בעניין באיזור המרכז או חדש בתחום ורוצה פרוייקטון קטן יצא לשנינו משתלם


i10 2010

עריכה אחרונה על ידי Dekel5030
  • רעיון גרוע 1
פורסם

הי . לא נעים להגיד אבל זאת האמת הזול עולה ביוקר 

עניין ההתקנה הוא יותר חשוב מהרכבים . 

מספיק שמתקין לא מקצועי יתקין את הרמקולים עם פאזה הפוכה כל הסאונד יצא לך על הפנים . עדיף לשלם פעם אחת אצל בעל מקצוע ולהנות בהצלחה :)

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 דקות, DIN_13345 כתב:

הי . לא נעים להגיד אבל זאת האמת הזול עולה ביוקר 

עניין ההתקנה הוא יותר חשוב מהרכבים . 

מספיק שמתקין לא מקצועי יתקין את הרמקולים עם פאזה הפוכה כל הסאונד יצא לך על הפנים . עדיף לשלם פעם אחת אצל בעל מקצוע ולהנות בהצלחה :)

הבנתי תודה רבה חשבתי שזה משהו קצת יותר פשוט 

הציע לי מישהו שאנר שהוא בתחום 15 שנה אבל עושה את זה מהצד אמר שיקח 300 מתפה אבל טוב לדעת שזה לא כזה פשוט

לפני 35 דקות, DIN_13345 כתב:

הי . לא נעים להגיד אבל זאת האמת הזול עולה ביוקר 

עניין ההתקנה הוא יותר חשוב מהרכבים . 

מספיק שמתקין לא מקצועי יתקין את הרמקולים עם פאזה הפוכה כל הסאונד יצא לך על הפנים . עדיף לשלם פעם אחת אצל בעל מקצוע ולהנות בהצלחה :)

רק עכשיו הבנתי שצריך לחתוך את המגש האחורי

זה מפלסטיק זה לא ירעד? ואין סיכון בזה נכון ? זה סהכ מגש

  • מעניין 1
פורסם
לפני שעתיים, Dekel5030 כתב:

הבנתי תודה רבה חשבתי שזה משהו קצת יותר פשוט 

הציע לי מישהו שאנר שהוא בתחום 15 שנה אבל עושה את זה מהצד אמר שיקח 300 מתפה אבל טוב לדעת שזה לא כזה פשוט

רק עכשיו הבנתי שצריך לחתוך את המגש האחורי

זה מפלסטיק זה לא ירעד? ואין סיכון בזה נכון ? זה סהכ מגש

 אין שום בעיה לחתוך את המגש מאחורה המון רכבי אצבק עושים זאת . התוצאה הרבה יותר טובה מאשר לחבר רמקולים בדלתות אחורה 

×
×
  • תוכן חדש...