Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה מכוניות לא מגיעות עם תושבות למספר?


Fazer
שימו לב! השרשור הזה בן 849 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כלומר לוחיות רישוי הן בגודל סטאנדרטי בכל אירופה, הן נדרשות מקדימה ומאחורה, והיצרנים אפילו מכינים מקומות ספציפיים עבורן. השאלה היא למה לעזאזל אנחנו עדין צריכים לחבר אותן עם ברגים קודחים במקום שהיצרן יצייד את הרכב בתושבת שאליה ניתן להכניס את הלוחית, לסגור את התושבת וזהו.

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגים קודחים זו רעה חולה. 

האוטו מגיע עם מקומות ייעודיים לברגי לוחית ותבריגי M6

אבל יותר קל לתת להם בבונדר מקיטה וחבילת ברגי פח כדי לחסוך קידוח מדויק לפי שבלונה.

 

אם היה שכל הלוחיות היו מגיעות עם שני חורים ושני ברגים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, פריג'י כתב:

האוטו מגיע עם מקומות ייעודיים לברגי לוחית ותבריגי M6

לא כל אוטו.

 

בסניק שלי, לדוגמה, אין (לפחות עד כמה שראיתי) מקום מוגדר לברגים. בג׳אז של זוגתי יש בחלק האחורי דיבלים מפלאסטיק לברגים של הלוחית, ובחלק הקדמי אין מקום מוגדר.

 

כל מה שהיו צריכים לעשות זה מסגרת שמכניסים לתוכה את הלוחית, בלי ברגים בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוחיות הרישוי משתננות ממדינה למדינה, ולפעמים בתוך אותה מדינה.
יש מדינות שנהוג 2 שורות, ויש שורה אחת. (ויש כאלו עם 2 שורות ומעליהם או מתחתם סמל המדינה)
ישנם כאלו עם 5 ספרות/ אותיות בלוחית, ויש כאלו עם 9
יש גם מדינות שאין חובה להרכיב לוחית רישוי קדמית, אלא אחורית בלבד.
עכשיו נראה את היצרן (אני לא טוען שאי אפשר, כנראה שזה יותר מחסור בחשק) שיבנה משהו שמתאים לכולם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, G-רפי כתב:

לוחיות הרישוי משתננות ממדינה למדינה, ולפעמים בתוך אותה מדינה

 

למיטב ידיעתי בארה"ב ואירופה יש סטאנדרטים די אחידים - וגם אם לא, פארטו עובד גם כאן: יש מספר סופי (ולא גדול) של סטאנדרטים שמכסים 90% מהמדינות בעולם. זה דומה למטענים של אפל - מייצרים מטען עם חיבור אחיד, ואז לפי המדינה מייצרים רק את הפלאג, לא מאוד מורכב הנדסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בחלק יש, בחלק אין. למה? לא יודע. 

מה שמעצבן פה זה שגם ברכבים שיש בהם חורים יעודיים, דופקים לך ברגים קודחים בצורה עקומה.

עוד יותר מטומטם זה העובדה שמסגרת פלסטיק ללוחית רישוי עם הפרסומת של היבואן/חברה זה בדיוק התפקיד שלה, היא אמורה להיות מחוברת בברגים לאוטו והלוחית בתוכה בלי שיצטרכו לקדוח את הלוחית. אבל הגלמים האלה קודם מכניסים את הלוחית למסגרת ואחרי זה מחברים אותה לרכב בברגים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל המסגרות כאלה אגב, יש כאלו שסתם מושחלות על הלוחית עצמה ואז קודחים יחד איתה לרכב.

לי אישית יש פשוט מסגרת שמחוברת לרכב ונפתחת כמו ספר והלוחית עצמה פשוט מחוזקת בתושבות של פלסטיק. השימוש של זה נדיר, אבל לא מזמן נאצלתי להחליף לוחיות כי דהו (עלאק דהו, 5 שנים ופקעה האחריות על הלוחית? יאללה, דפוק לו ׳לא תקין׳ בטסט) וזה לקח בדיוק 3 דקות להעיף את הישנות ולהכניס את החדשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא גלמים. הם עצלנים. ועצלן זה סוג של חכם.

איזה תמורה הוא יקבל עבור השקעה בהרכבה נכונה?

הרכבתי את המסגרת עם ברגי M6 לתוך המקום שהוכן על ידי היצרן. לאחר מכן הרכבתי את הלוחית לתוך המסגרת. סה"כ אולי 6 דקות עבודה.

אם הייתי משתמש בברגים קודחים הייתי עובד דקה אחת. 

עכשיו תכפיל את זה 100 פעמים ביום אחד..

כמו כל הרכבה מקומית ברכב, אם אתה רוצה יפה ונכון תעשה בעצמך.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כשאתה עושה את זה בעצמך זה כבר אחרי שהנזק נעשה. יש לי 2 חורים מכוערים בפח האחורי בגלל זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי בחו"ל לא מעט רכבים שהלוחית רישוי היא בעצם מדבקה איכותית וחזקה, מניח שגם מחזירת אור במידת הצורך.
עם הטכנולוגיה וחומרי הגלם שיש היום (מדבקות עמידות, צבע שלא דוהה וכו') לא מבין למה לא כולם עוברים לזה וזהו, הרבה יותר "נקי" על הרכב, הרבה פחות גניב.

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, khc כתב:

לא מבין למה

 

יש גם לוחיות מפלאסטיק, יש הרבה אופציות אחרות - מניח שיש כאן עניין של שמרנות ואינטרסים כלכליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 849 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...