Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, iEminem כתב:

כתבת שזה אורך שעתיים בדרך כלל. כמה זמן הבדיקה אורכת אצל אופטימטריסט ״רגיל״ של חנויות משקפיים?

 

בערך רבע שעה עד חצי שעה במקסימום

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ממליץ על אופטיקה פיטר ביפו

הבעלים - פיטר חבש, הוא בסגל של בר אילן.

העובדות שלו היו סטודנטיות שלו

 

מעבר למקצועיות, הוא ממש נחמד.

 

אני וכל המשפחה המורחבת שלי אצלו כבר 15 שנים, אבל המחירים לא זולים

פורסם

יש חשיבות מאוד גדולה למי בודק אותך ואיך.

יש מקומות שמחפפים ויש מקומות שעושים בדיקה יסודית יותר.

 

אני מאמין שאם תספר לנו איפה אתה גר אז תוכל לקבל המלצה לאופטימטריסט מומלץ.

 

אשתי לדוגמא, אחרי כמה כשלונות במקומות שונים, הולכת לאופטימטריסט שלוקח אומנם 150-200 ש"ח לבדיקה, אבל שהיא רוכשת משקפים במרשם שלו, היא לא סובלת מהם.

הוא לא גובה על הבדיקה אם רוכשים אצלו, אבל יוצא זול משמעותית לרכוש במקום אחר ולשלם לו מה שמגיע לו על הבדיקה.

פורסם
לפני 20 שעות, daniel.asu כתב:

לא מזמן הזמנתי שתי מסגרות מזני אופטיקל בלירות, שהגיעו די מהר (למרות האיום למשלוח תוך מיליון שנה בגלל הקורונה).

אחרי שהגיעו, ניגשתי איתן לאופטיקה עם אופטומטריסטית שאני סומך עליה, ודרכם עשיתי את העדשות (בבאר שבע, אם עוזר). העדפתי לעשות את העדשות דרך האופטיקה עם הבדיקה (ולא להזמין את המסגרת עם העדשה ישירות מזני) כדי שיהיה למי לפנות במקרה שהעדשות לא מתאימות.

 

 

 

אני עם משקפיים "קומפלט" זאת אומרת מסגרת ועדשות מ Zenni Optical. הזמנתי כבר כמה זוגות. 

 

מה שחשוב זה מרשם מדוייק, מספר עדשה, מספר צילינדר, מרחק בין האישונים. 

 

את המרשם אפשר לקבל אצל כל אופטמטיריס (באופטיקנוה וכו'), עולה 50 שקל. האופטמטריס שם לך מסגרת ייעודית עם עדשות מתחלפות, מחליף כמה עדשות בכמה שילובים, כל פעם בודק את הראיה מול טבלה עד שמגיע לשילוב איתו אתה רואה הכי טוב. אם אתה מזמין משקפיים אצלם, מקזזים לך את מחיר הבדיקה. 

 

 

 

 

אם החלטת לנסות את Zenni - מזינים הכל באתר, מעלים תמונה ו"מודדים" מסגרות שונות. 

 

המחיר הבסיסי נמוך מאוד אבל הם מציעים מגוון ציפויים שמעלים את המחיר, עם ציפוי בסיסי נגד שריטות ונגד השתקפות יצא לי כ 20$ או 25$ למסגרת יחסית נורמלית ועדשות. 

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, Buki כתב:

את המרשם אפשר לקבל אצל כל אופטמטיריס (באופטיקנוה וכו'), עולה 50 שקל. 

1. לא כל אופטמטריסט מוכן לתת מרשם. לא מבין את ההגיון.

2. לפני כחודשיים בדקתי מחירים באופטיקנה/ סופר פארם וכו' - גובים עבור בדיקה בלבד עם מרשם  200-250 ש"ח.

פורסם

 

לפני שעתיים, guya72 כתב:

לפני כחודשיים בדקתי מחירים באופטיקנה/ סופר פארם וכו' - גובים עבור בדיקה בלבד עם מרשם  200-250 ש"ח.

צודק, התבלבלתי. 

 

50 שקל זה בדיקת ראיה לרישיון נהיגה ולא בדיקה למרשם. 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, guya72 כתב:

1. לא כל אופטמטריסט מוכן לתת מרשם. לא מבין את ההגיון.

2. לפני כחודשיים בדקתי מחירים באופטיקנה/ סופר פארם וכו' - גובים עבור בדיקה בלבד עם מרשם  200-250 ש"ח.

 

בתשובה ל-1 - כי הם מרוויחים את עיקר הכסף ממכירת משקפיים והם לא רוצים שתקבל מרשם ותלך לקנות משקפיים בזני. 

 

פורסם
לפני 46 דקות, Nakamichi כתב:

בתשובה ל-1 - כי הם מרוויחים את עיקר הכסף ממכירת משקפיים והם לא רוצים שתקבל מרשם ותלך לקנות משקפיים בזני. 

 

בגלל זה המלצתי על בר אילן ואופטימטריה שיש להם שמה. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

כמו מרפאת השיניים האוניברסיטאית - צריך סבלנות של חתול, כי הטיפול לוקח זמן - אפילו ניקוי  אלה שתי ססיות. אבל הביצוע בהדרכה והשגחה של טובי הממחים. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...