Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להחליף או לא להחליף יונדאי i10 SE באופל קורסה אנג'וי פיקס


Matiz_Forever
שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נוהג ב i10 SE ידנית 2012 נראית כמו חדשה גג שמש, מושבי עור, ג'נטים "מגנזיום", הכל מקורי, 75 אלף ק"מ אבל זו i10 מכונית מיני ולא רכב שרירים. יש לי הזדמנות לקנות אופל קורסה אנג'וי פיקס 2017 1.4 במצב חדש 50 אלף ק"מ אוטומטית, יד ראשונה. הקטע האוטומטי לא מהווה פקטור כי אני אוהב ידני,  לא מפריע לי. המחיר של האופל במחירונים קפץ לסביבות 50 אלף. האופל אמנם במצב מצוין ונוסעת יפה אבל רמת הגימור מבעסת, חלונות ידניים מאחור, אין מערכת מולטימדיה אלא רדיו דיסק. בארץ לא הביאו את מערכות הבטיחות המובנות איתם נמכרת בחול והדביקו מובילאיי. טאסות פלסטיק, מושב אחורי מתקפל בחתיכה אחת ולא שליש ושני שליש. לדעתי בלמי תוף ולא דיסק מאחור. אוהב יותר את התנהגות ההגה והבלמים ב i10, ומצד שני האופל נוסעת יפה, חזקה ושקטה יותר מה i10. תנוחת הישיבה ביונדאי גבוהה ושולטת באופל נמוכה יותר. מה אתם הייתם בוחרים?

עריכה אחרונה על ידי Matiz_Forever
שגיאת כתיב אופן במקום אופל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה אנג'וי פיקס הגיעה לכאן במטרה אחת בלבד - לצורך זכיה במכרז מפעל הפיס כפרס לזוכים בפרס השני בהגרלת המנויים השבועית.

 

הדבר האחרון שעניין את הקניינים של מפעל הפיס היה רמת הגימור. עניין לספק מכונית בתור פרס (והזוכים שזכו לא התלוננו.

 

לי נראה שאתה נוטה להשאיר את היונדאי, וגם אני הייתי עושה כך.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, zvit כתב:

הקורסה אנג'וי פיקס הגיעה לכאן במטרה אחת בלבד - לצורך זכיה במכרז מפעל הפיס כפרס לזוכים בפרס השני בהגרלת המנויים השבועית.

 

הדבר האחרון שעניין את הקניינים של מפעל הפיס היה רמת הגימור. עניין לספק מכונית בתור פרס (והזוכים שזכו לא התלוננו.

 

לי נראה שאתה נוטה להשאיר את היונדאי, וגם אני הייתי עושה כך.

העליתי את השאלה כי ההתלבטות היא אמיתית, ואין לי עוד הרבה זמן להתלבט. נוהג כבר הרבה שנים ורכב משומש כל כך שמור לא הוצע לי אף פעם וספק אם תהיה לי עוד הזדמנות כזו. אם הייתי צריך לקנות רכב לא הייתי חושב פעמיים. העניין הוא שהרכב הנוכחי למרות שהוא בן 10 עוד מעט מאד אמין טפו טפו וגם כיפי לנהיגה. משתדל לא להיקשר למכשירים ולהתייחס פונקציונלית. הקורסה סה"כ עושה רושם רכב טוב עם מכלולים פשוטים,  אמינים ומוכחים. גיר אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים ולא רובוטי DSG לסוגיו, שלא אקח גם בחינם. היא גם נוסעת יפה ונוחה. תחושת הנסיעה יותר "בוגרת" קוראים לזה? וגם צריך פחות לתכנן את הנסיעה באיזורים הרריים בשל המנוע החזק יותר. יש לה יתרונות אמיתיים, למרות ספרטניות האיבזור שלה מול ה i10 שמצחיק קצת להגיד, אבל מפוארת, כן ה SE מפוארת ומאובזרת יותר ממכוניות שעולות פי 5 ממנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך הרבה נסיעות בכבישים מהירים, אל תחליף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה מה שאתה מרגיש שמתאים לך - לך אחרי משאלת הלב שלך.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה עם היונדאי עוד מעט בת 10,

הקלומטרג' נמוך הרכב שמור, ועונה על דרישותך,

ממש לא רואה למה להחליף,

הקורסה היא עם המנוע 1.2 טורבו הידוע לשמצה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מנוע טורבו? הקורסה הזו עוד מעידן GM. רק זו שנמכרת עכשיו משתמשת במכלולים של PSA. 

הוא גם רשם את נפח המנוע. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.12.2021 בשעה 21:47, Matiz_Forever כתב:

נוהג ב i10 SE ידנית 2012 נראית כמו חדשה גג שמש, מושבי עור, ג'נטים "מגנזיום", הכל מקורי, 75 אלף ק"מ אבל זו i10 מכונית מיני ולא רכב שרירים. יש לי הזדמנות לקנות אופל קורסה אנג'וי פיקס 2017 1.4 במצב חדש 50 אלף ק"מ אוטומטית, יד ראשונה.

 

 

 

 

אני מנחש שהקורסה הזאת היא של מישהו שאתה מכיר, קרוב משפחה או חבר. מדובר עבורך בעסקה נוחה, ללא חשש, נותנים לך את האוטו להתרשמות, הכל גלוי וזה מהווה יתרן משמעותי. 

 

 

מצד שני מדובר אומנם ברכב מודרני ובמצב טוב אבל רמת איבזור מבאסת וזה לא מה שמצפים מרכב ב 2017.

וגם תכלס אין לך ממש צורך או רצון להחליף רכב, אלא בגלל ה"הזדמנות". 

 

 

אני הייתי בעבר כמה פעמים בסיטואציות כאלה. במקרה אחד זה היה החלפת רנו קליאו B די ישנה ביונדאי גטס GLF שמורה וחדשה יותר, מבעלים מוכרים, מצב מצוין וכו', הייתה הזדמנות מצויינת להתקדם ב 8 שנים בעסקה מאוד נוחה ללא סיכון.

 

אבל נהגתי בשתיהן ולא הצלחתי לשכנע את עצמי שזה כדאי, גטס GLF היה רכב מבאס ופחות טוב. 

 

במקרה השני היה מדובר בהחלפת דייהטוסו סיריון 2008 בקיה פיקנטו 2012 עם קילומטרז' סופר נמוך, גם כן יד ראשונה מצב מצויין מבעלים מוכרים, שם אני דווקא כן המלצתי להחליף, אבל בעלת הסיריון שאלה אותי מה היא מקבלת בתמורה לתוספת של איזה 20 - 25 אלף שקל במחיר וגם שם הוחלט שההתקדמות לא מספיק גדולה, ההחלפה היא נטו "בגלל ההזדמנות" ותכלס אין סיבה. 

  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, llaavvii כתב:

אז מה עם היונדאי עוד מעט בת 10,

הקלומטרג' נמוך הרכב שמור, ועונה על דרישותך,

ממש לא רואה למה להחליף,

הקורסה היא עם המנוע 1.2 טורבו הידוע לשמצה?

לא ה 1.4 שאני מבין שאמין

לפני 11 שעות, Buki כתב:

 

 

 

 

אני מנחש שהקורסה הזאת היא של מישהו שאתה מכיר, קרוב משפחה או חבר. מדובר עבורך בעסקה נוחה, ללא חשש, נותנים לך את האוטו להתרשמות, הכל גלוי וזה מהווה יתרן משמעותי. 

 

 

מצד שני מדובר אומנם ברכב מודרני ובמצב טוב אבל רמת איבזור מבאסת וזה לא מה שמצפים מרכב ב 2017.

וגם תכלס אין לך ממש צורך או רצון להחליף רכב, אלא בגלל ה"הזדמנות". 

 

 

אני הייתי בעבר כמה פעמים בסיטואציות כאלה. במקרה אחד זה היה החלפת רנו קליאו B די ישנה ביונדאי גטס GLF שמורה וחדשה יותר, מבעלים מוכרים, מצב מצוין וכו', הייתה הזדמנות מצויינת להתקדם ב 8 שנים בעסקה מאוד נוחה ללא סיכון.

 

אבל נהגתי בשתיהן ולא הצלחתי לשכנע את עצמי שזה כדאי, גטס GLF היה רכב מבאס ופחות טוב. 

 

במקרה השני היה מדובר בהחלפת דייהטוסו סיריון 2008 בקיה פיקנטו 2012 עם קילומטרז' סופר נמוך, גם כן יד ראשונה מצב מצויין מבעלים מוכרים, שם אני דווקא כן המלצתי להחליף, אבל בעלת הסיריון שאלה אותי מה היא מקבלת בתמורה לתוספת של איזה 20 - 25 אלף שקל במחיר וגם שם הוחלט שההתקדמות לא מספיק גדולה, ההחלפה היא נטו "בגלל ההזדמנות" ותכלס אין סיבה. 

דייקת ממש בכל ההנחות שלך. היום נהגתי באופל היא בסדר גמור ומרגישה חזקה יותר, פחות מתאמצת כשעוברים את 100 קמ"ש, אין חוכמות. בזמן הנסיעה אמרתי יאללה נעבור לאוטו קצת חדש יותר, שימשוך עד שהחשמליות ו/או אוטונומיות יהפכו לסטנדרט. יצאתי ונכנסתי ליונדאי והנהיגה יותר קומוניקטיבית (אנשים כאן שנוסעים ברכבים שווים בטח נקרעים מצחוק), והבלמים עוצרים טוב יותר וההגה יותר ברור וחד, וחשבתי וואלה כאב לב למכור מכונית שסה"כ נראית חדשה ונוסעת סבבה ולא נורא פעם ב -3 -4 חודשים בנסיעות הארוכות לצפון לנסוע בה. בקיצור ממש פיצול אישיות. אבל זה נכון אילו לא היתה ההזדמנות לא הייתי חושב להחליף. אדווח מה החלטתי אם למישהו אכפת. מעריך את התגובות כאן,  זה מאד יפה

עריכה אחרונה על ידי Matiz_Forever
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...