Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 29 דקות, Albetx כתב:

תגיש ערעור, תצרף אישור שהרכב היה באחריות המוסך ותציין כי הגיע למוסך בעקבות תקלה בגיר, לכן יכל לנוע רק בהילוך אחורי והוחנה בצורה זו (שהיא כיוון התנועה). אולי יעבוד.

אז העיצות שלך הן:

1. לתת טיעון לא רלווטי.

2. לשקר.

פורסם

לא שזה גורע מהעבירה, אבל הנה תצלום של אותה החניה ממש ברגעים אלה.יותר מכוניות חונות נגד כיוון התנועה מאשר אלה שעם הכיוון

בושה של עירייה ובושה של פקח

מה שגם בשעה שאני חניתי שם, בדר"כ אין מכוניות, ככה שביציאה כנראה שלא סיכנתע אף אחד

 

IMG-20211126-WA0002.jpeg

פורסם

ממה שאני מכיר משתמשים בסעיף הזה בעיקר לרכב שחונה נגד כיוון התנועה בחד סטרי כך שמובן שנסע נגד כיוון התנועה כדי לחנות.

פורסם

חניה משמאל בדו סטרי מחייבת נהיגה נגד כיוון התנועה גם בהגעה וגם ביציאה. יצרה מזאת, ביציאה, אם לא מדובר ברכב הראשון בשורה.  שדה הראיה של הנהג מוגבל מאד, עם סיכון משמעותי לתאונה חזיתית, גם אם במהירות נמוכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 25.11.2021 בשעה 02:50, Albetx כתב:

תגיש ערעור, תצרף אישור שהרכב היה באחריות המוסך ותציין כי הגיע למוסך בעקבות תקלה בגיר, לכן יכל לנוע רק בהילוך אחורי והוחנה בצורה זו (שהיא כיוון התנועה). אולי יעבוד.

 

איפה נאמר שזה היה המצב? אם זו לא האמת לא הייתי מציע לכתוב זאת במסמך רשמי כדי לנסות להתחמק מדוח של 250 ש"ח. זה לא שווה את זה. חוץ מזה, כל אזכור של המוסך פשוט יגרור הסבת הדוח לבעל המוסך, מה שפות"ש לא מעונין בו.

 

בתאריך 26.11.2021 בשעה 06:21, Maximiliano כתב:

לא שזה גורע מהעבירה, אבל הנה תצלום של אותה החניה ממש ברגעים אלה.יותר מכוניות חונות נגד כיוון התנועה מאשר אלה שעם הכיוון

בושה של עירייה ובושה של פקח

 

כן, באמת בושה. כנראה שהוא מתבטל ולא מחלק מספיק דוחות אם אנשים חונים ככה.

 

בתאריך 24.11.2021 בשעה 12:28, Maximiliano כתב:

חברה, עזבו את המוסכניק. גם אם טעה, לא טעה בכוונה. אני בעצמי חונה שם את הרכב הנוכחי, לפעמים ככה, לפעמים ככה.

 

אם המוסכניק היה משאיל לך רכב שהיה מקבל דוח חניה אתה חושב שהוא היה כזה נדיב כלפיך? אם כן, יש לי גשר במצב מצוין למכור לך.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
לפני 12 שעות, nev כתב:

נו באמת. כמה פעמים ראית חניה ממול והשתחלת בזריזות? לא צריך לעשות מכל עכבר הר.

אני? אפס.

לעומת זאת ראיתי לא מעט הגים שחנו בכיוון הלא נכון וכשבאו לצאת לא יכלו לראות אם מגיעה תנועה מולם וגרמו להפרעה ולעיתים אף לכמעט תאונה (גם אם קלה).

הר מעכבר? אף אחד לא אמר שזה שווה ערך לחצות צומת באדום, אבל זה לא שונה מכל עבירה אחרת שיוצרת הפרעה זמנית לתנועה (כמו הנהג שפירסס ברחוב צר כש-15 מטר, לא בהגזמה, משם יש כיכר, או הנהג שיצא ברוורס ממגרש חניה כי לא היה לו חשק להסתובב בפנים, או זה שחצה 2 נתיבים לרוחב כדי לפנות שמאלה....)

פורסם

מה זה נטפלים? אנחנו נתנו לו את הדו״ח? אנחנו טענו שזו עבירה מסוכנת שאין כמותה?

בסך הכל צוין שבביצוע עבירה זו יש סיכון מסויים. אף אחד לא טען שצריך להתחיל לאכוף דווקא את העבירה הזו באלפי דו״חות.

 

 

 

פורסם
לפני 18 שעות, nev כתב:

אתם נטפלים לקטנות. לא סתם רוב הנהגים בכלל לא מודעים לעבירה הזו.

אנשים לא מודעים להרבה תקנות. למשל - אלה, במיוחד האחרונה:

 

ציטוט

72.   (א)  לא יעצור אדם רכב, לא יעמידנו, לא יחנהו ולא ישאירנו עומד, כולו או חלק ממנו, באחד המקומות המנויים להלן, אלא לשם מניעת תאונה או לשם מילוי אחרי הוראה מהוראות תקנות אלה או אם סומן בתמרור אחרת; ואלה המקומות:

.

.

(11)  על גשר או בתוך מנהרה או בתחום 50 מטרים לפניה או לאחריה;

.

(13)  בצד מעקה בטיחות להולכי רגל בשפת הכביש, אלא אם תמרור מורה אחרת;

 

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 27.11.2021 בשעה 12:48, nev כתב:

נו באמת. כמה פעמים ראית חניה ממול והשתחלת בזריזות? לא צריך לעשות מכל עכבר הר.

 

כמה פעמים לא מצאת חניה ברחוב ואז חנית על המדרכה?

emmufz1gkk281.jpg

פורסם

החוק אכן קיים, אבל אני חושב שזה פעם ראשונה שנתקלתי במישהו שאשכרה קיבל על זה דו"ח חחח

מוזמן להגיש ערעור ולקוות לטוב. תגיד שהאוטו היה במוסך וכנראה עקב אילוצים כאלה ואחרים הוחנה בצורה כזאת. כמובן שאתה מתנצל ותדאג שזה לא יקרה שוב ושלפנים משורת הדין יתחשבו ויבטלו אותו. 

×
×
  • תוכן חדש...