Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת תקלת מנוע - סיטרואן ג'אמפי 2018


מעבר לפיתרון נפתר ע"י lior134,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב חברים.

נדלקה לי נורת תקלת מנוע בג'אמפי 2018 דיזל.

בחיבור למחשב, נמצאו התקלות הבאות.

ניסיתי להבין ולחפש ברשת, אבל לא הבנתי למה הכוונה בדיוק.

משהו שקשור לנוזל של מסנן חלקיקים או משהו?

אשמח לעזרה ממי שמכיר.

תודה!

 

 

 

20210822_165719.jpg

עריכה אחרונה על ידי cabrio
תמונה
פורסם

צריך מילוי נוזל FAP ואתחול המונה שלו עם סורק  אחרי המילוי.

אני לא יודע אם סורק Launch יכול לאתחל את המונה הזה, אולי תצורך סורר מקורי או תואם מקורי. 

 

 

 

 

 

 

  • פיתרון
פורסם

אתה יכול לעשות בבית אבל אחרי זה תצטרך סורק כדי לאפס
יש לך מיכל עם חומר מתחת לאוטו צריך למלא את המיכל הזה
מיכל במורשה עולה בערך 400 ומשהו שקל

פורסם
לפני 19 דקות, cabrio כתב:

סליחה על הבורות, אבל מה זה נוזל fap?

זה משהו שאני יכול לעשות בבית?

או חייב מוסך?

 

נוזל FAP זה תוסף שמוזרק לסולר על מנת להוריד את הטמפרטורה של הרגנרציה במסנן חלקיקים. הצריכה שלו נמוכה מאוד. 

 

אחרי המילוי צריך איפוס מונה עם סורק, אני לא יודע אם סורק Launch יכול לעשות את זה. אם לא תצטרך סורק מקורי או תואם מקורי. 

 

 

פורסם
לפני שעה, cabrio כתב:

ערב טוב חברים.

נדלקה לי נורת תקלת מנוע בג'אמפי 2018 דיזל.

בחיבור למחשב, נמצאו התקלות הבאות.

ניסיתי להבין ולחפש ברשת, אבל לא הבנתי למה הכוונה בדיוק.

משהו שקשור לנוזל של מסנן חלקיקים או משהו?

אשמח לעזרה ממי שמכיר.

תודה!

 

 

 

20210822_165719.jpg

. למלא חומר fap +לאפס במחשב. בהצלחה. לסדר בהקדם שמסנן חלקיקים לא ייסתם ומשאבה לא תשרף. 

פורסם

היי

165000

שנת 2018

אוטומט

עד היום, לא החלפתי שום דבר משמעותי.

3 פעמים ברקסים - מתוכם פעם אחת גם אחוריים.

צמיגים פעמיים.

וטיפולים שוטפים כל 20 אלף.

אמינות טובה מאוד לדעתי.

והאוטו עובד קשה. לא נח. 

 

פורסם

בוקר טוב חברים. 

מעדכן למי שרצה לדעת:

האוטו הוכנס היום למוסך מורשה פיגו סיטרואן.

בוצע מילוי נוזל fap כמו שאמרתם כאן, ואיפוס תקלה כמובן.

שעה עבודה.

800 שח כולל מעמ.

 

יום טוב לכולם

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...