Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחושה שלי - כן, כשהרכב עומד ללא שימוש זמן רב, הוא הולך ומתקלקל,

אבל ההגיון יכול להגיד גם לגמרי הפוך.

אשמח לתשובה מקצועית.

פורסם

זה לא הרכב שמתקלקל זה יותר הנוזלים שלו שמן ודלק שמתחמצנים, נוזל ברקסים שסופח לחות וכאלו וכמובן מצבר שמתרוקן.

גם הוא סופג טיפה בצורה של קורוזיה או נזקי שמש אבל זה בלאי שהיה קורה אם הוא היה עומד או בשימוש.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תלוי כמה זמן הוא עומד ובאיזה תנאים.

הנוזלים מאבדים מהתכונות שלהם, אם רכב עומד על משטח לח כמו אדמה הוא יכול לפתח חלודה ברצפה, הרבה חלקים מגומי מתייבשים דורשים החלפה. אם הרכב עומד בשמש, זה מזיק לצבע שלו שיתחיל להתקלף. אם זה מתחת לעץ שמוריד עלים ופירות, זה נופל על הרכב, סותם את פתחי הניקוז ויכול לגרום ליצירת חלודה.

אבל כל זה במידה ואתה מעמיד את הרכב שנים בלי לזוז או להניע.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 25 דקות, אורח לרגע כתב:

מה הגדרתך ל'זמן רב'?

שבוע?

חודש?

שנה?

 

במקרה שלי, מדובר ברכב שעושה שימוש פעם בחודש-חודשיים.

פורסם
לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

תלוי כמה זמן הוא עומד ובאיזה תנאים.

הנוזלים מאבדים מהתכונות שלהם, אם רכב עומד על משטח לח כמו אדמה הוא יכול לפתח חלודה ברצפה, הרבה חלקים מגומי מתייבשים דורשים החלפה. אם הרכב עומד בשמש, זה מזיק לצבע שלו שיתחיל להתקלף. אם זה מתחת לעץ שמוריד עלים ופירות, זה נופל על הרכב, סותם את פתחי הניקוז ויכול לגרום ליצירת חלודה.

אבל כל זה במידה ואתה מעמיד את הרכב שנים בלי לזוז או להניע.

 

 

ואם הוא עומד בחנייה מקורה לגמרי, משך כשנתיים-שלוש נאמר, האם ניתן לכאורה להחליף את כל הנוזלים והמצבר וזהו בגדול?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עקרונית כן אבל צריך לבדוק גם מה מצב הצמיגים לפני שנוסעים.

זה בעיקר תלוי באיזה מצב היה הרכב לפני שהעמדת אותו ל3 שנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, Shab00 כתב:

באמת שווה לך להחזיק רכב בשביל זה?

מדובר על רכב שטח, בעבר שימש אותי יותר.

אני באמת מתלבט אם להמשיך להחזיק אותו, וזו אחת השאלות.

פורסם
לפני 6 שעות, Shab00 כתב:

זה לא הרכב שמתקלקל זה יותר הנוזלים שלו שמן ודלק שמתחמצנים, נוזל ברקסים שסופח לחות וכאלו וכמובן מצבר שמתרוקן.

פעם בכמה זמן צריך להניע/לנסוע בכדי למנוע את כל זה?

פורסם

איך זה עובד אצל יבואני רכב עם רכבים חדשים שעמודים לפעמיים גם חצי שנה במגרשים? יש סיכון למצבר או לנוזלים אחרים? יש מניעה מלקנות רכב כזה?

פורסם

כשהייתי בצבא, היה לי אוטו שנסע רק בסופי שבוע כשהייתי יוצא הביתה.

 

בהתחלה זה היה פעם בשבועיים ולפעימם פעם בשלוש ובהמשך פעם בשבוע - שבועיים. 

 

4 שנים ככה ולא היו בעיות מיוחדות.

 

אחרי זה החזקתי 3 רכבי אספנות עם נסיעה ממצעת 1000-2000 ק"מ בשנה ושימוש פעם בחודש עד פעם בשלושה חודשים והיו תקופות של  יותר משלושה חודשים ללא שימוש,  כל זה על פני תקופה של כ 20 שנה. 

 

לא היו בעיות מיוחדות, כן פעם ב...מתייבש צינור דלק וצריך להחליף וכדומה, אבל לא היה משהו מיוחד שאפשר לקשר לעמידה ממושכת ושימוש מועט. תמיד חניה במקום יבש ועם כיסוי. 

 

 

פורסם
לפני 13 שעות, אליעזר כתב:

במקרה שלי, מדובר ברכב שעושה שימוש פעם בחודש-חודשיים.

מקווה שעשית ביטוח לפי קילומטראז' אם לא ממש חבל על הכסף שלך.

תבדוק בליברה זה יוצא ממש משתלם. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, galbaruch כתב:

מקווה שעשית ביטוח לפי קילומטראז' אם לא ממש חבל על הכסף שלך.

זה נכון גם על ביטוח חובה?

לפני 15 שעות, Buki כתב:

אבל לא היה משהו מיוחד שאפשר לקשר לעמידה ממושכת ושימוש מועט. תמיד חניה במקום יבש ועם כיסוי

תודה רבה על תשובה מניסיון!

את הטיפולים עשית לפי X זמן או לפי קילומטרז'? ועוד שאלה, מה לגבי המצבר?

עריכה אחרונה על ידי אליעזר
×
×
  • תוכן חדש...