Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים, 

אז עכשיו שהאייפוניקס בדרך (https://hifonics.com/bg-1600-4/)

אני מתלבט איזה סאב לשדך למפלץ..

 

חשבתי על הליין החדש של פיוניר דגם TS-A300s4 (https://www.cheaper.co.il/product/סאב-וופר-דגם-ts-a300s4-תוצרת-pionner-דגמי-2019-1500w--ו--500rms) , איך הוא?

 

האם זה שידוך טוב? 

המגבר מוציא בגישור 800w ב 4 הום.

והסאב הוא 500w, תקין? 

 

אופציה נוספת:

https://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=910528

 יד 2, יוצא בערך כמו הסאב של פיוניר למעלה עם תיבה .

פורסם

המגבר הזה להערכתי מספק בפועל באזור 450RMS בגישור ב 4 אום ,זה לא מעט.

לא הייתי הולך על סאבים של פיוניר ,הJBL הוא יופי של סאב עם תיבה מקורית באנד-פאס שנותנת המון באס ריפלקס 

מה התקציב לסאב + תיבה ?

פורסם

הפיוניר הזה הוא דגם חדש מסידרת ה TSA וסהכ מדובר בסאב בסיסי שהוא שיפור של סאבים ישנים מאותה סידרה 

לא מדובר בסאב רע ,אבל אם אתה מחפש סאב איכותי יותר הייתי בוחר באופציה אחרת כמו לדוגמא :

 

https://www.alexsander.co.il/product/11204/morel-primo124

 

 

פורסם

גולת הכותרת של ה JBL היא דווקא התיבה 

מדובר בתיבה באנד פאס שנותנת המון באס ריפלקס אם אתה חובב מוזיקה שחורה אתה תהיה מאוד מרוצה ממנו.

אגב תיבה ,סאב באופן כללי מעבר ל"אופי" של האלמנט לכשעצמו יש חשיבות מכרעת לסוג\נפח התיבה.

 

 

פורסם (נערך)

ה-JBL מתאים לכל סוג של מוזיקה אבל הוא סאב פחות מדוייק ועם תיבה שמכוונת לתת מקסימום באס ריפלקס 

יש כאלו שמאוד אוהבים את זה ,באלקטרונית עם מקצב באס ארוך ונמרח זה נשמע מעולה 

למשל בשיר הזה :

 

 

המורל הוא סאב מאוד מדוייק באופי שלו הוא יותר פאנצ'י ופחות נמרח ,במיוחד אם תשדך לו תיבה אטומה בנפח מינימלי.

הוא ישמע טוב יותר באלקטרונית עם מקצב באס קצר וחד 

כמו למשל בשיר הזה:

 

לאיזה סוג באס אתה יותר מתחבר זה תלוי בך 

ומעבר לכך ישנה גם חשיבות לשידוך סוג התיבה כפי שכבר נאמר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

אני דיי בטוח שבעבר היה ניתן להזמין תיבה מקורית.

 

נתוני היצרן של מורל עבור תיבה פורט 

הם בין 42-71 ליטר כאשר מורל מציינים נפח של 57 ליטר לביצועים אופטימליים.

התיבה הנ"ל לפי חישוב שעשיתי צריכה להיות בנפח 42 ליטר 

×
×
  • תוכן חדש...