Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

העליתי כאן שאלה לפני מספר שבועות אבל הנתונים קצת השתנו והשאלות שלי התחדדו לי.

מחפש רכב ראשי למשפחה עם 2 כסאות בטיחות שנוסע 40 קמ הלוך חזור ביום בשילוב פקקים, כ15 אלף בשנה.

חשוב לי בטיחות, אמינות וחסכון, וגם שיהיה מרווח כמה שניתן (כולל בגאז').

לא אוהב להחליף רכבים אז מתכנן להישאר איתו כמה שיותר.

התקציב שלי כ75 אלף גמיש.

לא מעוניין ברכ היברידי ומעדיף קוריאני או יפני.

במחשבות שלי - קורולה או אלנטרה 2017.

גם ג'יפון בא בחשבון השאלה אם יכול להיות משהו שנכנס לתקציב ולא מבוגר מ2016-17.

הבנתי שסוזוקי קרוסאובר ללא מערכות בטיחות ולכן פחות מומלץ ושהקיה ספורטאז מאוד לא חסכוני.

אשמח אם יש למישהו המלצה לרכב שיענה לדרישות או לפחות לרובן.

תודה מראש.

 

פורסם

קורולה, בלי שום התלבטות.

נימוק - קודם כל מיותר לציין את האמינות המופתית של הקורולה בהשוואה לאלנטרה, נסעתי של שני הרכבים וחד משמעית הקורולה מרגיש גם רכב יותר איכותי ובנוי טוב, המנוע יותר חזק ואם אתה מסוגל לסבול את אופי הפעולה של הגיר הרציף, הוא יותר חסכוני ויחסית למנוע 1600 יש לו שילוב ביצועים/חיסכון בדלק לא רע בכלל, הצלחתי להשיג איתו בשיוט רגוע מאוד בבינעירוני 15.5 ק''מ לליטר, נתון די מרשים בעייני לרכב די כבד.

פורסם

תודה שליקו99.

שאלה נוספת, 

אם אני בכל זאת פוזל לכיוון ג'יפונים (ואני יודע שגורם החיסכון מצטמצם) - איזה אפשרויות היית ממליץ?

ראיתי שקיה ספורטאז' 2016 נכנסת לי לתקציב אבל רק עם מנוע 1600 שהרבה פה כותבים שיש הרגשה שזה לא מספיק, מצד שני נכנסת גם אופציה של ספורטאז' 2015 עם מנוע 2000 - האם אחת מהן מומלצת? ואם כן מי מבין השתיים עדיפה?

 

פורסם (נערך)

מנסיון בנסיעה על ה-1600, ה-2000 וגם על טוסון שזה אותו רכב בתכלס...

אפילו ה-2000 חלש ולא מספק, אני הבעתי רבות את סלידתי מהתיבות הילוכים של קיה, מאוד לא מוצלחות לפי דעתי ומאוד מרגיזות, בעיר בנסיעה משולבת עם לחיצות קיבלתי 7 ק''מ לליטר...

רכב חסכוני זה לא...

יש סיבה טובה לפערי המחירים שלהם מול המתחרות מצד הונדה וטויוטה, שמרגישות הרבה יותר מוצקות ובנויות היטב.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם

אני גם כרגע בחיפושים אחר משפחתי או ג'יפון ועל פי חברי הפורום פה, לפחות עד 60K זה לא כל כך משתלם. 

×
×
  • תוכן חדש...