Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן דיזל גיר דו מצמדי לא נכנס הילוך אחורי


glmn180
שימו לב! השרשור הזה בן 1197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר ברנו מגאן 2013 דיזל. גיר רובוטי דו מצמדי. הרכב עבר 170000 ק"מ.

היום לאחר עמידה של מספר שעות הנעתי את המנוע. 

נדלק חיווי check gearbox

הגיר משלב לD ונוסע קדימה.

בשילוב ל R  ה גיר לא משתלב והרכב לא נוסע לאחור.   החיווי R  מהבהב.

הרכב נוסע ביום יום ללא בעיות מכיוון הגיר.

ניסיתי כמובן כיבוי והדלקה וגם ניתוק מצבר למספר שעות.

ללא הצלחה..

המלצות? למישהו יש כיוון כלשהו לגבי מהות הבעיה.

 מראש אני מודה למי שיפנה אותי למוסך לבדיקה או לחיבור לסורק.

כמובן שלבסוף אם לא תהיה ברירה זה מה שאעשה אבל אם למישהו יש רעיון מוצלח זה יעזור🙂

 

עריכה אחרונה על ידי glmn180
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיליון ושבע מאות אלף קילומטר זה מכובד מאוד 😉

 

לענייננו. בהסתברות גבוהה תגיד קדיש על מחשב גיר. די סטנדרטי לגיל ולנסועה. במידה וזה זה, סביבות 3000 ש"ח כולל מע"מ, כולל פו"ה מחשב גיר חדש ויום לימודים ארוך כולל ארוחת צהריים (למחשב החדש, לא לך).

אל תבזבז זמן על מוסכי מדרכה וסנדלרים למיניהם, כנס לבדיקה באחד ממוסכי רשת קרסו או אחד מקומץ מוסכים/מכונים שמכירים את הגיר ויודעים לטפל בו. אם תכתוב מהיכן אתה, נוכל לכוון אותך גיאוגרפית.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות באפס אחד ...170000  בלבד...לפני כחצי שנה הוחלף מחשב מנוע..עכשיו יצטרף אליו מחשב הגיר.. הייתכן לאור הקילומטראז'הלא כל כך גבוה שמדובר בכיול לגיר בלבד?  אני מאזור הצפון ובפעם האחרונה טיפלתי בקרסו שבנהריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת מחשב גיר בגיל/קילומטרז' כזה נפוצה מאוד. דווקא כשל במחשב מנוע למיטב ידיעתי פחות נפוץ (אם כי קראתי/שמעתי על מקרים כאלה במגאן/פלואנס).

אבל קודם כל לך לבדיקה. ילכו מן הקל לכבד, קודם יבדקו מצב מצבר, אח"כ יצליבו את המפעילים של המצמדים כדי לראות אם הבעיה עוברת להילוכים האי-זוגיים או לא (אם היית נוסע במצב הזה, היית שם לב שאין לך לא רק רוורס אלא גם הילוכים זוגיים). יתקדמו הלאה לפי התוצאות.
 

  • רעיון טוב! 2

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 1197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...