Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקה ללאון 2019


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים אז ככה , החלטתי שבשביל ראש שקט אני פשוט אקח את הרכב שלי לבדיקה במכון שירות של סיאט .. הרכב באחריות 10 אלף ק״מ ואני פשוט רוצה להיות רגוע בגלל תופעות שקרו לי טיפה עם הגיר לא משהו חריג במיוחד אבל ההתנהגות שלו במהירויות נמוכות בהילוכים נמוכים מידי פעם לא טבעיות ויש מקרים לעיתים שאני מרגיש החלקה קטנה ודחיפה בגב .. יכול להיות זה בגלל גז לא בזמן הנכון עם ההילוכים .. במהירויות  בכביש מהיר הכל בסדר אבל בכל זאת מטריד אותי העניין .. שהתקשרתי לסיאט אמרו לי שאפשר לבדוק אבל זה יעלה כסף ובמידה ויש תקלה יוחלף מה שצריך .. לא יודע אם לסמוך עלייהם כלכך .. הם בודקים רק גיר? או שמערכות נוספות כדי לכסות כל אפשרות של תקלה ברכב ? .. יש לי הרגשה שהם הולכים לחפף .. מה אומרים?

פורסם

לא כ"כ מובן מה בדיוק אמרו לך שהולכים לבדוק?

אם תיארת להם בעיה בגיר כנראה שהם הולכים לבדוק את הגיר

אתה יכול לקפוץ למוסך רון בתל אביב שמתמחה ברכבי VAG שיעיף מבט גם כן

פורסם
לפני 3 שעות, Amired כתב:

לא כ"כ מובן מה בדיוק אמרו לך שהולכים לבדוק?

אם תיארת להם בעיה בגיר כנראה שהם הולכים לבדוק את הגיר

אתה יכול לקפוץ למוסך רון בתל אביב שמתמחה ברכבי VAG שיעיף מבט גם כן

מה מחיר הבדיקה ידוע לך ?

פורסם
Just now, Leonroy1 כתב:

מה מחיר הבדיקה ידוע לך ?

 

לא.. כדאי להתקשר מחר בבוקר ולהתייעץ

מוסך מומלץ מאוד לרכבי VAG גם מבחינת מחיר וגם שירות (לא מורשה יבואן). לא תתאכזב

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...