Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בביואיק רנדוו שנת 2005

בזמן פניות חדות האוטו משמיע רעש מכיוון הגלגלים האחוריים כמו גירגור ארוך הייתי במוסך 

שאמר לי שצריך תיקון לבקקס ( העלות גבוהה במיוחד ) מישהו מכיר את הבעיה ויכול אולי לנסות לאפיין אותה? והאם יכול להיות שזה מחוסר שמן או דברים כאלה?

פורסם

Back Axle = בקקס הוא סרן אחורי, בהגדרה.

כשיש רעש כבר, זה אומר שהמיסבים או הקורונה פיניון שחוקים וכבר כלום לא יעזור למעט שיפוץ או החלפה בחלק מפירוק.

אם לא נעשתה החלפת שמנים בסרנים לפי הוראות יצרן (ובארץ לפעמים מתעלמים מכך) זה קורה בסופו של דבר.

ייתכן וגם מדובר במשהו פשוט יותר כמו מיסבי גלגל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 7.4.2021 בשעה 13:36, שלמה 7 כתב:

מדובר בביואיק רנדוו שנת 2005

בזמן פניות חדות האוטו משמיע רעש מכיוון הגלגלים האחוריים כמו גירגור ארוך הייתי במוסך 

שאמר לי שצריך תיקון לבקקס ( העלות גבוהה במיוחד ) מישהו מכיר את הבעיה ויכול אולי לנסות לאפיין אותה? והאם יכול להיות שזה מחוסר שמן או דברים כאלה?

אתה יודע האם יש לך LSD? (מנגנון החלקה מוגבלת). 

×
×
  • תוכן חדש...