Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר למשטרה ולשלילת רישיון,
הבנתי שלא הגיעה משטרה למקום, שלא לדבר על בוחן תנועה ? אם כן אז יש סיכוי טוב שלא יהיה טיפול פלילי בנושא וכל העניין ייסגר במישפט אזרחי על הנזקים.
נכון שבכל תאונה עם נפגעים אסור להזיז רכבים עד שמגיעה משטרה, ואמור להגיע בוחן, אבל בתאונה שהיתה לי גם כן היה "ניפגע גב" שהזמין אמבולנס בשביל ההצגה, אפילו הגיעו שוטרים, ששיחררו אותנו בלי להזמין בוחן, חוקר בתחנה תישאל אותי ואת הנהג השני לאחר שבוע, ויותר לא שמענו מהם. כניראה המשטרה מתערבת רק אם הפציעות חמורות.
אז פות"ש, לפני שאתה פונה למשטרה, כדאי שתיקח שעת ייעוץ עם לעו"ד תעבורה, זה חשוב לרישיון שלך. לא רק בשביל זה, גם בגלל שניראה שאתה לא מבין את הסיטואציה ואת רמת האשמה שלך.
 

שעת ייעוץ עם עו"ד זה 400-500 ש"ח. לא צריך עו"ד תותח בשלב זה, זו לא תאונה עם הרוגים, מספיק עו"ד סטנדרטי לתעבורה. הכי חשוב זה לקבל מהר ייעוץ כדי להתאפס ולהבין את המצב, לפני שאתה עושה פעולות נוספות.

 

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם

אל תשכח שנהגי שני הרכבים האחרים יפנו למשטרה כיוון שזה נדרש לצורך תביעת ביטוח החובה. הם ימסרו את פרטיו של פות"ש. לכן אי פניה למשטרה לא תועיל לפות"ש, מה גם שגם הוא יזקק להפעלת ביטוח החובה. עם זאת, העצה להוועץ בעו"ד בהקדם נכונה.

 

מה המשטרה תעשה עם זה? זו שאלה אחרת. לשוטרים פתרונים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האם היה בוחן משטרה בשטח? 

 

אם לא, האם הוזמנת לחקירה במשטרה?

 

אני מניח כי אתה צפוי לשתי מערכות משפטיות

 

הראשונה במישור הפלילי  על נהיגה שלא התאם לתקנות התעבורה

 

השניה במישור האזרחי בו כל המכוניות שנפגעו מן התאונה ידרשו את נזקיהם ממך .

 

עבודתם תהיה קלה אם תואשם בפלילים ותצא חייב בדין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 4 שעות, M H כתב:

נהג לא אמור לשמור מרחק מהרכב שלפניו בצורה שיוכל לבלום בלי להכנס בו גם במקרה של עצירת חירום ??

הוא לא נכנס בו, הוא נכנס בך! רכב היה צריך לתת לו ז״ק, לא רכב שנסע לפניו באותו כיוון.

 

פורסם
בתאריך 8.4.2021 בשעה 09:13, sperial כתב:

אל תשכח שנהגי שני הרכבים האחרים יפנו למשטרה כיוון שזה נדרש לצורך תביעת ביטוח החובה. הם ימסרו את פרטיו של פות"ש. לכן אי פניה למשטרה לא תועיל לפות"ש, מה גם שגם הוא יזקק להפעלת ביטוח החובה. עם זאת, העצה להוועץ בעו"ד בהקדם נכונה.

 

מה המשטרה תעשה עם זה? זו שאלה אחרת. לשוטרים פתרונים.

 

נראה שלי שלכל הפחות המשטרה תזמן את פותח השרשור לחקירה. יש סיכוי גדול שבמעמד זה ישללו לו מנהלתית את הרישיון.

×
×
  • תוכן חדש...