Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015, 1.6 אוטומט - נורת מצברת נדלקת במהלך הנסיעה (היו מורכבים מצתים לא נכונים שגרמו לתקלה)


Max_igo
 שיתוף
עוקבים 19
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Max_igo,

פוסטים מומלצים

לא מכיר את כול החשמלאים בארץ אבל אני מאמין שיש כאלו שמבינים באלטרנטורים המפוקדים על-ידי מחשב הרכב.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 370
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

נראה שהתקלה תוקנה עם החלפת המצתים!   הגעתי בבוקר למוסך בחיפה וביקשתי להחליף מצתים. בגדול אף אחד לא באמת האמין שזה יפתור את הבעיה, גם אני לא לגמרי הייתי בטוח. הורכבו מצתים של NGK התואמים

קודנית יש ברכב? מניח שכן או שבוטלה זה נקרא התקנה מקומית. עד היום עבדה טוב, לפתע הבידוד של החיווט שלה (לרוב איזולירבנד) השתחרר ולפתע מקצר. או שניתקו איזה קונקטור בזמן ההתקנה שלה וחיברו אותו בצורה

מה אתה מבין בדיוק ? שאם זאת לא תקלה ברורה,שחור/לבן אז מקובל עליך,חוסר המקצועיות שחוגג בתחום ? המשפט האחרון די מסכם את הכל,ואלו אנשים שיפלטו מהתחום,כי עוד לא פגשו רכבים חדשים בתקן EURO6+ משולבים מנ

תמונות שפורסמו בשרשור

אשמח להמלצה על מישהו כזה, באזור הצפון וחיפה עדיף, אם מישהו מכיר.

 

בכל מקרה כרגע אני מחכה לראות אם התקלה עדיין חוזרת, במידה והיא לא תחזור. אני אנסה לקפוץ למישהי שיכול להרים לי את הרכב כדי לקבל גישה נוחה יותר לקונקטור ולסדר את החיווט שלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מכנו אור ברחוב האצטדיון ק.חיים קרוב לתחנת דלק פז כשנוסעים לכיוון חיפה ( בגב שלה בכביש הפנימי)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, colauti 9 כתב:

מכנו אור ברחוב האצטדיון ק.חיים קרוב לתחנת דלק פז כשנוסעים לכיוון חיפה ( בגב שלה בכביש הפנימי)

 

תודה. בהחלט אשקול את זה.

אני אעשה עוד כמה נסיעות כדי לראות אם הנורה חוזרת ואז אחליט.

 

עוד שאלה, האם המתח אמור להיות קבוע תמיד או שהוא משתנה במהלך הנסיעה?  

 

שמתי לב שלפעמים בזמן נסיעה המתח יורד ל 12.5 (לא דולקת נורה), אבל רוב הזמן הוא בין 13.7 ל 14.2, כתלות בעומס. לפעמים הוא עולה עד ל 14.5 לכמה שניות. האם האלטרנטור יודע גם לווסת את הזרם שהוא מייצר בהתאם לדרישה באותו הרגע או בהתאם לכמה המצבר מלא או ריק?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Max_igo כתב:

היי מרק, יש לך מושג איפה אני יכול להשיג OEM? במוסך הציעו לי משופץ שאני פחות מתלהב ממנו או חדש מקורי שעולה מעל 2000 ש"ח.

 

אני לא רוכש חלקי חילוף בארץ אלא רק בחו"ל כי המחיר בארץ גם לחלקי חליןף של ייצרן OEM יקרים.

 

קודם כול כנס לאתר של חברת VALEO שמייצרת לרוב ייצרני הרכב אלטרנטורים וחפש לפי מספר שילדה (VIN) ודגם מנוע מדוייק את האלטרנטור המתאים לרכבך.

בשלב הבא חפש באמזון/איביי אלטרנטור מתאים ובדוק עם שווה לך להזמין מחו"ל.

 

https://www.valeoservice.com/en-com/techassist#car

 

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Max_igo כתב:

עוד שאלה, האם המתח אמור להיות קבוע תמיד או שהוא משתנה במהלך הנסיעה?  

 

שמתי לב שלפעמים בזמן נסיעה המתח יורד ל 12.5 (לא דולקת נורה), אבל רוב הזמן הוא בין 13.7 ל 14.2, כתלות בעומס. לפעמים הוא עולה עד ל 14.5 לכמה שניות. האם האלטרנטור יודע גם לווסת את הזרם שהוא מייצר בהתאם לדרישה באותו הרגע או בהתאם לכמה המצבר מלא או ריק?

 

אתה מתאר התנהות רגילה של אלטרנטור שפועל בשיטת "רגנרציה" מופקדת מחשב.

 

חכה רגע עם התארגנות להחלפת אלטנרטור והזמנת חלקים, אולי תיקנת כבר את התקלה על די דחיפת המחבר למקומו עד הסוף.

 

תן לזה עוד כמה ימים, לא תתקע, כי כמו שאמרו פה ובצדק, גם בלי חיבור תקין של החווט  תקשורת, תהיה טעינה תקינה רקעם תופע לוואי של נורת מצבר דולקת. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 24 דקות, danniel כתב:

אתה מתאר התנהות רגילה של אלטרנטור שפועל בשיטת "רגנרציה" מופקדת מחשב.

 

אני לא בטוח שברכב של פותח האשכול קיים אלטרנטור אשר מטעין את המצבר בזמן תאוטה (בלימה) אלא מערכת טעינה חכמה (מערכת טעינה מבוקרת מחשב).

 

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא רואה מצבים של תת טעינה אז זאת מערכת טעינה רגנטיבית (12.5 וולט). 
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, danniel כתב:

אם הוא רואה מצבים של תת טעינה אז זאת מערכת טעינה רגנטיבית (12.5 וולט). 
 

 

איך בעצם האלטרנטור יודע מתי צריך יותר\פחות זרם? או מתי המצבר טעון\ריק? דרך מחשב הרכב?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האלטרנטור "לא יודע" מי שכן יודע ומנהל את זה זה המחשב ניהול מנוע, שמפקח על מתח הטעינה ונעזר גם בחיישן זרם שיש על המצבר. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, danniel כתב:

האלטרנטור "לא יודע" מי שכן יודע ומנהל את זה זה המחשב ניהול מנוע, שמפקח על מתח הטעינה ונעזר גם בחיישן זרם שיש על המצבר. 

 

אבל ברגע שהחיבור למחשב לא טוב (הרי בכלל זה הנורה דולקת במקרה שלי), איך המערכת ממשיכה לעבוד?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרק הסביר, באלטרנטור יש ווסת מבוקר מחשב, ברגע שהווסת אינו מקבל אותות פיקוד מהמחשב, הוא עובר למצב ברירת מחדל של טעינה רגילה, כמו כל אלטרנטור "טיפש". 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל גם כשהנורה דלקה ראיתי את הקפיצות האלה במתח.

 

אפשר להסיק מזה שהנורה נדלקה כי לרגע לא הייתה תקשורת ולכן נשארה דולקת, אבל בפועל יש תקשורת בין האלטרנטור למחשב חוץ מאותו הרגע שגרם לנורה להדלק?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה בדיוק ראית מתי ועד כמה אפשר לסמוך על האביזר הזה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, Max_igo כתב:

אבל גם כשהנורה דלקה ראיתי את הקפיצות האלה במתח.

 

אפשר להסיק מזה שהנורה נדלקה כי לרגע לא הייתה תקשורת ולכן נשארה דולקת, אבל בפועל יש תקשורת בין האלטרנטור למחשב חוץ מאותו הרגע שגרם לנורה להדלק ?

כאשר מחשב הרכב או מחשב גוף מזהה תקלת תקשורת בין האלטרנטור לבין המחשב לא בהכרח המחשב מיד מקפיץ הודעת שגיאה ומדליק את מנורת האזהרה בלוח השעונים.
ייתכן מאוד שרק אחרי מספר נסיונות תקשורת כושלים המחשב מדליק את המנורה בלוח השעונים.

 

איזה רמות מתח ראית בתצוגה ?

 

בכדי לתת לך תשובות יותר מדוייקות יש צורך להצטייד בספרות ייצרן המסבירה כיצד מערכת הטעינה ברכבך עובדת. גם זה לא תמיד ייתן כיוון מדוייק.

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...