Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 15,000 ראשון פיג'ו 5008 דיזל 1.5hdi - פילטר אויר


ST12345
שימו לב! השרשור הזה בן 965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 47 דקות, save כתב:

לגבי הריח של הסולר : אולי בדיוק התחיל תהליך רגנרציה ? מתי הרבצת נסיעה ארוכה לאחרונה ? אולי נסעת בעיקר בעיר? (סגר וכו) ?
צא לכביש מהיר למשך 30 דקות ותן לתהליך להסתיים. אפילו תוריד הילוך יזום כדי לחמם את המנוע טוב טוב. כשתחזור האוטו יריח כמו זר שושנים.
טוב. אולי לא שושנים אבל יחזור לריח המקורי.























 

תודה רבה.מה זה רגנרציה ?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 9 דקות, ST12345 כתב:

רגנרציה

 

https://carsforum.co.il/topic/684334-ריח-אדי-דלק-עליה-בטורים-וצריכת-סולר-מוגברת-שברולט-קפטיבה/?tab=comments#comment-6130916

עריכה אחרונה על ידי TomerLL
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. קשה לי להאמין. הרכב נוסע אחת לשבוע לפחות בבין עירוני, שעה ורבע כל כיוון (כביש 6, לא כביש 4 מרמזור לרמזור). אבל אולי באמת היתה הצטרפות מקרים נדירה שבדיוק שהכנסתי את הרכב לטיפול התחילה הדגנרציה ? משונה...

אם המצלמה המxורגגת הזאת היתה עובדת, הייתי הרבה יותר שקט.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד לכמה זמן מחשב מנוע מעלה את הטמפרטורה במסנן חלקיקים (DPF אצל כל היצרנים, FAP אצל פיז'ו) על מנת לשרוף את הפיח (החלקיקים) שנאגרו במסנן. זה רגנרציה.

קשה לשים לב מתי התהליך מתבצע, זה די שקוף לנהג. אבל משוגעים כמו בפורום יכולים לשים לב - בזמן התהליך המאוורר עובד קבוע, סל"ד סרק מעט יותר גבוה ורעש מנוע שונה. כמו כן מעט ריח שרוף וגזים חמים יותר מהאגזוז. 

 

זה אם תופסים את התהליך בעמידה. בנסיעה אי אפשר לשים לב.

 

התהליך רץ בערך כל 600-1200 ק"מ, בנסיעה עירונית במרווחים יותר קצרים, בבינעירונית במרווחים יותר ארוכים. 

 

קיים בכל רכב דיזל בתקן יורו 5 (שנכנס לתוקף בארץ ב 2011) ומעלה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מצליח לקרוא בתמונה של האוריאה של סונול נכון היא גם באותו התקן של iso 22241 אז המוסך לא יכול להגיד לך כלום על זה.

מעבר לזה אני די בטוח שזה אסור כחוק להתנות ולאיים על אחריות על דבר כזה אם באמת מילאת באותו התקן שהם דורשים.

ככה זה הגישה של מוסכי יבואן וזה למה אני לא סובל ללכת למקומות כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיים רק תקן אחד של אוריאה לתחבורה. 

 

מילוי אוריאה זה כמו דלק, באים לתחנת דלק וממלאים. 

לדרוש רק אוריאה "מקורית" זה כמו לדרוש סולר מקורי של יצרן הרכב...

 

 

אין שום בעיה למלא ממיכלים שקונים בתחנות דלק וזה לא יכול להשפיע על האחריות. 

 

לגבי מילוי ממשאבה של משאיות, יש בספר רכב הנחיה לא למלא מהמשאבות האלו אלא ממיכלים בלבד. 

 

אז במקרה זה, יש בסיס לסירוב לתת אחריות. 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה. מעניין מה יש ללובינסקי להגיד על זה, למיטב זכרוני יש להם נציגות בפורום. קצת מלחיץ ולא נעים לשמוע את זה בשידור חי...

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף דבר:

ראשון בבוקר מתניע את הרכב ומקבל הודעה: "תקלת מנוע, גש למוסך..." מההההה?

מתקשר למוסך ואומרים לי להכנס במהלך היום, ייתכן ואצטרך להשאיר שם את הרכב. מהההה?

אשתי נוסעת לעבודה ומדווחת שמאז ההתנעה אין כלום, שום הודעה, שום נורה לא דולקת. כיבתה והתניעה מספר פעמים בכמה נסיעות. התקשרתי למוסך ואמרו-אוקיי, לא חייב היום, אבל קבעו לי תור ליום חמישי והנציג אומר-תתכונן, כמעט בטוח אתה משאיר את האוטו לכמה ימים אז אני אזמין לך רכב חלופי (ללקוחות המוסך בערך 80+מע"מ). הלם. כולה באתי להחליף שמן ופילטר שמן, מזל שזה דיזל ואין לו פלגים ופלטינות כי איכשהו אני מתחיל להרגיש שלאט לאט חוץ מהשמן והפילטר שמן אני מתחיל לקבל גם את הריגולז' ברקס, שטנגה, שמן ברקס ועוד לא דיברנו על האלמנט.   אין זמן לעכל, יום לחוץ, עולה צפונה לעבוד על הגג של אבא שלי. 

אחה"צ מקבל הודעה מצערת שדוד שלי נפטר ואני נשאר עם אבא לשבעה בבית שלו.

שבע בערב מתקשר אלי מנהל המוסך לשאול איך היה הטיפול. יד המקרה? יד הגורל? נוהל של המוסך? אחד מהם. מסביר לו את כל הסיפור והוא מבקש שאגיע בדחיפות רק לדיאגנוסטיקה ומשאיר לי את הסלולרי שלו לכל מקרה. בלילה נוסע להחזיר את האוטו לאשתי ולמחרת בבוקר היא הכניסה את האוטו למוסך (100 מטר מהעבודה שלה), לדבריה בוצע איזהשהו איפוס מחשב והיא שוחררה. לצערי לא היה לי זמן להתקשר ולקבל הסברים אבל כל ההתנהלות היתה תמוהה בעיני, חסרת כל היגיון ונותנת תחושה ממש ממש לא טובה. 

בהתלבטות קשה מאוד אם לחזור למוסך הזה בעתיד. נקום מהשבעה ביום ראשון ונראה מה הלאה. מתחיל להתחרט שמכרתי את המונדאו, נראה שגם הכלום קילומטר שהיא היתה עושה כל שנה מתחילים להציק לי יותר ויותר בכל בלת"ם. 

מסקנות:

פרט למוסך גבע, מישהו יכול להמליץ על מוסך יבואן, שמטפל גם באחריות?

בכל התהליך הזה שמטיפולון הפך לפיל/פילון, אם פספסתי משהו אשמח לפידבק.

תודה לכולם!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצער מאוד. 

כפי שכתבתי בשרשור השני על רצועת התזמון של מנועי 1.2. הרמה המקצועית של חלק ממוסכי הרשת היא תת רמה. 

 

במוסך אורמור רחובות שברו לבעלים הקודם של הרכב שלי חלק.

בקרית שמונה מילאו אוראה למרות שדרשתי וכתוב בכרטיס לא למלא, אז גם מילאו וגם שפכו על כל תא המטען, ובסוף התעקשו גם לחייב מחיר מלא כי זה הטיפול. (כמובן שבסוף לא שילמתי אגורה).

עכשיו אני חושד שבהחלפת הטיימינג (מוסך אחר) לא ביצעו את הסגירה של החיפויים כמו שצריך והתחילו קרקושים.

 

הזוי. 

רכב מטופל במורשה, עוד לא 100 אלף, מרגיש לי שצריך יישור קו. 

כשנגמר הסגר אני אבקר באחד משני המומלצים במרכז, ליישור קצוות.

 

מצד שני, בזכות זה שאני מטפל אצלם, נחסך ממני ה"עונג" לריב על מיכל האוראה המקולל ששבק.

 

מבאס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאד מרוצה מהשירות של המוסך המרכזי.

אצלי במוסך המרכזי התעקשו שלא צריך להחליף נוזל בלמים כי זה לא מופיע להם במפרט טיפולים (באף אחד מהטיפולים) [emoji44]
הייתי צריך להביא להם צילום מ service box כדי שישתכנעו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...