Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 15,000 ראשון פיג'ו 5008 דיזל 1.5hdi - פילטר אויר


ST12345
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

עובש, פיח, בקטריות, אבק... על הרכב אתם לא חוסכים, קונים רכבים במימון כמעט מלא אבל לנשום עובש ואבק זה בסדר.

לא מבין אותך. לא זכור לי שפרסמתי כאן את תכנית המימון של הרכב כי אין כזאת. יש לי רישיון 27 שנה, החלפתי לא מעט מכוניות (לרוב אחת לשנה וחצי-שנתיים), ואף פעם לא החלפתי פילטר מזגן פעם בשנה. כמעט תמיד על מצ

תפנה לשרות הלקוחות של לובינסקי במייל [email protected], תרשום את מספר האוטו ותבקש מפרט טיפולים.   ישלחו מפרט שמותאם לאיזור האקלים בארץ, מה שרשום שם זה מה שצריך לעשות. אין פה "לדעתכם". 

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה. המקורי של האוטו זה עם פחם?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, ST12345 כתב:

תודה. המקורי של האוטו זה עם פחם?

לרוב,
מסחריות (כמו ברלינגו וכד') - ללא פחם (6447XF)
פרטיות (דור שני של: 5008, 3008, C4 פיקאסו וכד') - עם פחם (6447XG).
בדגם שלך כדאי שתבדוק מול מספר השלדה איזה סנן צריך (מהמר על כזה עם פחם + מהמר על 6447XG).

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, ST12345 כתב:

תודה. המקורי של האוטו זה עם פחם?

מאמין שכן אבל יש לך אופציה עם ובלי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 43 דקות, Shab00 כתב:

מאמין שכן אבל יש לך אופציה עם ובלי

האופציה היא לא אופציה שהיצרן מאפשר לך לבחור בין כמה - הוא אומר מה הוא שם, נקודה.

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שהיצרן נותן את האופציה. אמרתי שאני מאמין שהמקורי עם פחם אבל יש אופציה לעם ובלי.

אם בא לו בלי פחם שיקנה בלי פחם אם בא לו עם שיקנה עם.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב נוסעים פרטי, כאשר היצרן בעצמו שם את הטוב ביותר (פחם) - למה להתפשר על איכות הסינון והאויר שיש ברכב ? שים את הטוב ביותר (פחם)... לשנמך זו לא אופציה (בשבילי לפחות).

  • רעיון טוב! 1

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי בוחר בפחם (תאמת שבדיוק הזמנתי לרכב שלי) אבל אני רק מציין שיש לו את האופציה.

יש יתרון קטן בללא פחם שאתה מריח את העולם שבחוץ וזה נותן אינדיקציה לאם משהו לא בסדר ברכב שלך מריח של שרוף וכאלו.
אישית לא חושב ששווה את זה אבל היי, כל אחד והשיקולים שלו.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למרות דעה רווחת, כי מיותר להשקיע במסנן אויר לתא הנוסעים, אני אומר שדוקא חשוב כן להשקיע.

גם להחליף לפי ההמלצה של היצרן ואצל הרבה יצרנים זה היום כל שנה! 

מסנן איכותי מפחית את זיהום האויר שנכנס לקבינה וכך גם נוסעים ברכב נושמים אויר יותר נקי ובעל פחות מזהמים. 

 

הייתי מוותר על החלפה של המסנן כל שנה, רק ברכבים שנוסעים מעט מאוד בשנה. פחות מ 7000 ק"מ. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 7.1.2021 בשעה 23:17, Buki כתב:

מתוך חוזר רשמי של היבואן נכון לשנת 2018.

 

 

 

בתאריך 15.1.2021 בשעה 06:08, ST12345 כתב:

שלום,

הרכב חדש, עלה לכביש יולי 2020 וזה טיפול ראשון. במוסך מורשה יבואן אומרים שלפי הגדרות יצרן צריך להחליף שמן ופילטר שמן (כמובן שנוסו לדחוף ad-blue ופילטר מזגן), במוסך גבע אומרים שמחליפים גם פילטר אוויר. בזמנו הייתי פותח את הפילטר אויר, בודק אבק ולכלוך, כשלא היה צריך להחליף לפי ספר הרכב, מנקה אותו עם הקומפרסור במידת הצורך ומחזיר. 

מה דעתכם? 

תודה וסופ"ש נעים

לא מנקים פילטר עם לחץ אויר. הלחץ פורם את הנייר סינון ובכך הוא מאבד את יכולת הסינון. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה. עשינו טיפול במוסך של הסוכנות בה נרכש הרכב. המוסך נקי ומסודר, יש שרותיות וכולם שם משתדלים להיות נחמדים. אבל, מממ...בסופו של דבר התחושות מאוד מעורבות. נתחיל כך:

בקבלה הראתי לו שאחד המגנטים בגב המושבים (שתופס את המדף שנפתח בגב המושב ומייצר גשר בין תא המטען למושבים של שורה 2) מתנתק ממקומו, הוא אמר שאין לו חלק כזה ושיבדוק, אבל הציע שאולי אדביק עם סיליקון (טייבה או יבואן?) אמרתי שזה לא יקרה אז הוא אמר להיכנס בשבוע הבא ימים ראשון עד חמישי שמחלקת השרות פתוחה (מממ, לא הבנתי). נמשיך:

מראש סוכם על שמן ופילטר שמן. כשהגעתי היה לי הג'ריקן אוריאה איתי, לא יכולתי למלא לבד, אני ואשתי עשינו את החיסון ביום חמישי והכתף מאוד כאבה. ביקשתי מנציג השרות האם מישהו יוכל לעזור לי למלא (יש לי את המשפך היעודי והכל), והוא פשוט התפלץ. במקום לסרב בנימוס מטעמים כאלו ואחרים הוא פתח במתקפה שלא כל כך צפיתי. טוב, אני יודע שבאתי למסעדה לארוחת בוקר במבצע וגם הבאתי סנדווי'ץ מהבית, אבל בוא,  זה לאחר שרכשתי שם קייטרינג לארוחת 1,000 איש במזומן...(;- 

אין לי הרבה ניסיון עם מוסכי יבואנים אבל זה לא היה נעים. אני התעקשתי שזה עקרוני, למה שאשלם 110 ש"ח על משהו שעולה 30 ש"ח וכל המדינה משתמשת באותו החומר בדיוק; והוא, בביטחון מלא טען שאם אמלא אוריאה לא אצל היבואן, במידה ותהיה לי תקלה במערכת האוריאה, לא בטוח שיכבדו לי את האחריות, ולראיה יש אצלו כרגע ברלינגו תחת אחריות עם 30k ק"מ עם תקלת אוריאה והיבואן מסרב לכבד אחריות, כי מולא לרכב אוריאה במשאבה של המשאיות ונכנס משם לכלוך או לא הבנתי מה. ביקשתי שיראה לי את האוריאה שלהם שאולי אבין מה כל כך שונה. הוא הראה לי (תמונות למטה).

בסופו של דבר כמובן שלא מילאתי אצלם, הרכב עבר את הטיפול עם שטיפת מנוע ( למה?) שטיפה חיצונית וניגוב עם מילוי אויר בגלגלים. ליד מתקן השטיפה מכסה המנוע עדיין היה פתוח, אני רואה כתמים שמנוניים בפלסטיקה למעלה ומבקש שישתפו לי שוב והם שוטפים. אני שואל למה מתכתחילה לשטוף מנוע והנציג אומר שזה נוהל. מבחינתי ממש לא מובן, לא חזרתי מהדקאר, תא המנוע היה מבריק לפני שהגעתי. מבין שמשהו נשפך שם והם שטפו וניקו עם לחץ אויר. פוק איט, אבדוק הקלטות מהמצלמה בבית בכל זאת 3 מצלמות ברכב, אם קרה משהו, חוזר אליו/ עליו ...

 מסיים, משלם 640 ש"ח ויוצא. מריח סולר, בצומת הראשונה אני עוצר בצד, יוצא ומריח סולר, לא מבין מה קשור, אולי נשענתי שם על רכב או משהו. מגיע לחבר ליד הבית (15 דקות נסיעה), מכבה את הרכב. ריח של סולר מבחוץ. WTF? החלפתי שמן ופילטר שמן, מה קשור סולר?  החבר אשרר שזה ריח של סולר. נכנס, מניע, ומגלה שגם לא אופס הטיפול במחשב. מתקשר למוסך והוא מסביר לי איך לאפס, לגבי הסולר גם הוא לא מבין, "תכנס שבוע הבא". פתחתי מכסה מנוע בחניה בבית ואני רואה למטה הרבה כתמים שמנוניים שנשתפו, לא יודע מה לעזאזל קרה שם. האם אלו כתמי שמן מנוע משומש שמריחים לי כמו סולר? האם כשמחליפים פילטר שמן ב 5008 בהכרח חייב להישפך שמן all over the place ? כל כך הרבה שנים, כל כך הרבה רכבים ורק לי זה קורה ועוד במוסך היבואן? השארתי את הרכב בחניה עם מכסה מנוע פתוח שאולי יתאדה הריח הרע. הולך ליקירת הפורום מגדת ה-עברות שלי viofo, ומוצא שהנבלה לא הקליטה כלום מ8 בינואר, its just getting better and better.. מלכתחילה מהיום הראשון לא עפתי על מערכת ההפעלה שלה בלשון המעטה.  מסנן ברכה לכבוד שבת לבחור שלא הפסיק להמליץ עליה בפורום ושלח קישורי רכישה לכולם ( מישהו אמר עמלה?) וסוגר. 

בסופו של דבר יצאתי משם עם ריח רע ועכשיו גם עם תחושה רעה. 

תמונות של האוריאה שלהם מול זאת שלי, אשמח לדעת אם יש בסיס לטענותיו או ששומר נפשו ורכבו ירחק מהמוסך הזה?

שבת שלום לכולם.

 

20210122_091054.jpg

20210122_091041.jpg

20210123_045722.jpg

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה תרגיל שיווקי ידוע. אצלהם זה אוריאה גולד. בתחנת דלק זה סתם אוריאה סוג ז.
ריח סולר ? זה כי מילאת סולר מחוץ ליבואן. (אין ליבואן תחנת דלק אבל הבנת את הראש)

לגבי הברלינגו : זו כנראה הבעייה המוכרת במיכל אוריאה הקודם. המוסך בדרך לתפור את הלקוח בתיקון יקר. אין קשר לאוריאה.

לגבי הריח של הסולר : אולי בדיוק התחיל תהליך רגנרציה ? מתי הרבצת נסיעה ארוכה לאחרונה ? אולי נסעת בעיקר בעיר? (סגר וכו) ?
צא לכביש מהיר למשך 30 דקות ותן לתהליך להסתיים. אפילו תוריד הילוך יזום כדי לחמם את המנוע טוב טוב. כשתחזור האוטו יריח כמו זר שושנים.
טוב. אולי לא שושנים אבל יחזור לריח המקורי.

עצה אחרונה: תחליף מוסך.
אתה יכול לכתוב לשירות הלקוחות אבל מניסיון זה בזבוז אנרגיה.
























קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תרגילי מוסך...שני החומרים עונים לאותו התקן,כל עוד שזה כך, הם יכולים ללכת לטפס על ההימלאיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...