Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנתיים כולם מוגבלים אלקטרונית ל-250 קמ"ש

והרשימה כוללת מכוניות של אאודי, מרצדס, BMW, יגואר ועו'

אבל אם סמל"ת באמת יממשו את מה שאמרו בדצמבר בידיעות אחרונות אז תגיע המזארטי קוואטפורטה במחיר של בערך מיליון שקל תקבל מכונית שהמהירות המירבית בה היא 275 קמ"ש

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

קשה להגיד.

 

אל תשכח שיש הרבה דגמים חזקים של מרצדס וב.מ.וו שמוגבלים ל-250 קמ"ש ולא ידועה מהירותן המקסימלית.

אני הייתי אומר ב.מ.וו 760 או M5, מרצדסים למינהם...

פורסם

אם מתייחסים לרכבים ללא הגבלה, אז זו חייבת להיות הM5 החדשה - איזור 320 קמ"ש.

במצב הרגיל, כל המכוניות הגרמניות (למעט פורשה) מכילות הגבלה ל250 קמ"ש (155mph).

אז כל הS-קלאסים, CL-ים, SL-ים, M3, M5, 760, כולן מוגבלות ל250 קמ"ש.

 

אם לוקחים את ההגבלה הנ"ל בחשבון, אז המהירה ביותר היא כנראה הפורשה קייאן טורבו, עם 265 קמ"ש. אז מה אם זה בעצם ג'יפ ולא רכב סאלון ;) היא עונה להגדרת 5 דלתות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אין M5 למכירה בארץ, הלא כך?!

כך גם, אין למכירה בכל העולם כולו, הלא כף?!

חוץ מזה, נחזור לנושא - אתם חושבים שידוע לכם מה יש תחת למכסה מנוע של סתם אימפרזה?

מה עם ההונדה הכחולה? מה עם אימפרזות? מה עם עוד הרבה מכוניות חזקות?

אנשים נורמליים עושים סקרים ותחקירים בשביל להביא תוצאה כמעט סופית, משמע לא הכי מדוייק - כי קשה לדייק בבפרטים, למה? כי לא כולם אוהבים חשיפה.

חוץ מזה, היום הרכב הוא ההיכ חזק, מחר יהיה רכב עוד יותר חזק, ומחרתיים עוד יותר חזק...

אין לזה סוף.

קצת סקר לא קשור..!

פורסם
מישהו יודע אם הביאו אי פעם לארץ את הלוטוס קרלטון??

 

ואם הביאו אז היא הכי מהירה ברכבי הסלון שאני מכיר

 

לא הביאו

 

למרות 370 כוחות הסוס שלה היא אכן נחשבה הכי מהירה עד שבאה ה RS4 ונתנה לה בראש מכל כיוון

ומאז יצאו שלל מכוניות משפחתיות שמתחרות ב RS ולוקחות את ה לוטוס שניראת כך והיא לא אחרת מאשר האופל אומגה (Vauxhall באנגליה) טווין טורבו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא יודע מי מכיר אבל יש S4 בארץ הקודש שנוסעת אחרי מחסום ה300 בשיוט נעים וקל :)

 

חג שמח

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

אני יודע שלפי נתונים הקאדילק STS לא מוגבלת אלקטרונית ל250, וסוגרת 264.

אני בכל אופן לא ניסיתי את זה.

 

יותר מהיר מזה ברכב סלון,לא נראה לי שיש בארץ,כי כפי שאמרו רוב המכוניות כיום מוגבלות ל250.

 

חג שמח

לירון

פורסם
אין M5 למכירה בארץ, הלא כך?!

כך גם, אין למכירה בכל העולם כולו, הלא כף?!

חוץ מזה, נחזור לנושא - אתם חושבים שידוע לכם מה יש תחת למכסה מנוע של סתם אימפרזה?

מה עם ההונדה הכחולה? מה עם אימפרזות? מה עם עוד הרבה מכוניות חזקות?

אנשים נורמליים עושים סקרים ותחקירים בשביל להביא תוצאה כמעט סופית, משמע לא הכי מדוייק - כי קשה לדייק בבפרטים, למה? כי לא כולם אוהבים חשיפה.

חוץ מזה, היום הרכב הוא ההיכ חזק, מחר יהיה רכב עוד יותר חזק, ומחרתיים עוד יותר חזק...

אין לזה סוף.

קצת סקר לא קשור..!

מאיזה סרט נפלת? :roll:

 

M5 + M6 יש למכירה בארץ ובעולם

בארץ לצערינו , עוד לא נקנתה לא הM5 ולא ה 6.... אז אני מאמין ב100 אחוז שתהיה אחת מכל סדרה :-P

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

כנראה הבנטלי קונטיננטל GT של ברקוביץ .

0-100 ב4.7 שניות ומהירות סופית לא מוגבלת במחשב - 320 קמש .

 

בכל מקרה אוטו כזה הוא Overkill לגמרי לכבישים האיכותיים של הארץ

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...