Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

 

עפי קטגורית הרכב אצלי בחברה, הציעו לי את הסקודה סקאלה (גם יונדאי אקסנט שפסלתי).

לפני הקורונה נסעתי כמעט כ35,000 שנתי, בעיקר על כביש 6. יש לי צורך בשני כסאות תינוק מאחורה ואם אפשר עוד להכניס בדוחק מבוגר.

 

עכשיו יש לי רנו קליאו סטיישן (דיזל), איך הסקאלה יחסית אליה בנוחות ישיבה לנהג ויכולת לעמוד במהירות של 140? לפי המידות עושה רושם של מרווחת יותר מאחורה מהקליאו, באמת ככה?

 

אם יש לכם עוד רעיונות לרכבים שיכולים להתאים במחיר דומה? כשחשוב תא מטען גדול (עגלה גדולה וציוד).

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי altername
פורסם

בגדול, אני לא רואה כיצד הנסועה צריכה לעניין אותך מאחר ומדובר ברכב צמוד מהעבודה

הסקאלה מרווחת יחסית עם תא מטען גדול ואפילו מאוד לטעמי. ממשיכה דרכה של הראפיד שגם היא הייתה בעלת מידות מכובדות בתא המטען.

 

אני לא יודע לומר לך בהשוואה לקליאו כי לא נהגתי על הסטיישן, אך אם אתה חפץ ברכב ואתה לפני בחירה, קח 10 דקות באולם התצוגה ותתנסה בעצמך במושבים ובממדים של הרכב - רק אתה יכול להחליט

 

באשר להצעות נוספות, אתה מוגבל לקטגוריה / תקציב?

פורסם

בהחלט מרווחת יותר מאחור מהקליאו 4 , היא סוג של חצי קטגוריה מעל.
מהניסיון שלי עם הליטר, הביצועים מספיק טובים לרכב בגודל כזה.

פורסם
לפני 44 דקות, Ragnar כתב:

בגדול, אני לא רואה כיצד הנסועה צריכה לעניין אותך מאחר ומדובר ברכב צמוד מהעבודה

הסקאלה מרווחת יחסית עם תא מטען גדול ואפילו מאוד לטעמי. ממשיכה דרכה של הראפיד שגם היא הייתה בעלת מידות מכובדות בתא המטען.

 

אני לא יודע לומר לך בהשוואה לקליאו כי לא נהגתי על הסטיישן, אך אם אתה חפץ ברכב ואתה לפני בחירה, קח 10 דקות באולם התצוגה ותתנסה בעצמך במושבים ובממדים של הרכב - רק אתה יכול להחליט

 

באשר להצעות נוספות, אתה מוגבל לקטגוריה / תקציב?

ציינתי נסועה, בקטע של "נוסע הרבה" ככה שהייתי רוצה שתיהיה כמה שיותר נוחה לנהג ועל הכביש.

 

ברור שבסוף אגיע לאולם (פתוחים עכשיו?), רק רציתי לוודא שמה האלטרנטיבות.

 

אני מוגבל לדרגת מחיר "2".

פורסם

אני לא יודע לומר לך למען האמת. כדאי לבדוק טלפונית לפני שלא תגיע לשווא

אין לך אפשרות לקחת איוניק או קיה נירו בדרגת המחיר הזאת? אצלנו לדוגמה מציעים אותן כחלק מאותה קטגוריה של הסקאלה, אך הן יהיו עדיפות עליה

פורסם

נסיעת מבחן תענה לך על מרבית השאלות, גם אלו שלא שאלת. מה שלי תפס את העין הוא תא המטען הענק שבסקאלה, הרבה יותר גדול מאשר בקאמיק שלפחות לעין נראית כמו סתם סקאלה גבוהה.

×
×
  • תוכן חדש...