Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשר להתחיל ללמוד רישיון על אופנוע עכשיו?


nimrod7676
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

בגלל שנראה שהסגר המסריח הזה לא הולך להגמר בקרוב, החורף מתחיל להעלות בי חששות, 

 

מה קורה במידה ויורד גשם במועד הטסט? 

 

מה קורה אם יורד גשם במהלך הטסט? 

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אם לא היה לך רישיון לאופנוע בשום צורה, אתה יכול להוציא A1, עד 47 כ"ס.

מה שכן קח בחשבון שלא באמת מלמדים אותך לרכב בשיעורים. תשמור כסף בצד לקורסים חיצוניים, כמו אופנוען מאומן.

מחיר הביטוח הוא אחיד: https://car.cma.gov.il/ תתעלם מהביטוח המוזל ושים לב שעד 250 סמ"ק הביטוח זול יותר, אז קטנוע/אופנוע 250 זה אחלה כיוון למישהו מתחיל. לגבי מה מלמדים ומה לא, מלמדים אותך לעבו

בתאריך 15.10.2020 בשעה 22:22, nimrod7676 כתב:

מה כן מלמדים?

 

בגדול לעשות שמיניות במגרש וקצת רכיבה בכביש. 

 

בתאריך 15.10.2020 בשעה 22:22, nimrod7676 כתב:

ומה לא מלמדים שכן מלמדים בקורס חיצוני? 

 

את כל מה שחשוב בשביל להישאר בחיים על אופנוע. בלימה נכונה, התנהגות נכונה בכביש ועוד. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, SchnitzelLova כתב:

 

בגדול לעשות שמיניות במגרש וקצת רכיבה בכביש. 

 

 

את כל מה שחשוב בשביל להישאר בחיים על אופנוע. בלימה נכונה, התנהגות נכונה בכביש ועוד. 

 

אני בהחלט הולך להרים להנחתה אבל אנא רצינות,

 

יש לי שנתיים קורקינט חשמלי, מהכבדים והמהירים. יש הבדל משמעותי בין שליטה בקורקינט לבין שליטה באופנוע?

 

זה לא כמו ההבדל בין קיה פיקנטו לגולף gti?

 

לפני 48 דקות, yotams4 כתב:

אופנועים לא נמסים בגשם.

 

ומה לגבי החלקה?

 

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך מתנהלים עם קורקינט חשמלי בכביש ציבורי. בלימוד נהיגה על אופנוע לומדים את המכניקה שנדרשת להפעלת כלי הרכב (גז, ברקסים, הילוכים, קלאצ', איתות...) ואיך להתנהל איתו בתנועה יחד עם כלי רכב אחרים. מאוד בגדול, אם אתה יודע לרכב על אופניים ויש לך רישיון נהיגה לרכב זה די קל.

כמו שאמרו לך בתגובות האחרות, *לא* מלמדים מצבי חירום שקורים בערך כל הזמן על דו גלגלי בכביש ולכן מומלץ לקחת קורסים חיצוניים או לרכב רק בשטח...

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קורקינט חשמלי לא דומה לרכיבה על אופנוע.
יש הבדל במנח הגוף, הכוחות, המהירות, מיקום עצמך בתנועה וכמובן התפעול עצמו.

לגבי הביטוח, אולי ביררת באחת מחברות הביטוח, אין בכך טעם, דו גלגלי מבטחים רק בפול, זו ההצעה הזולה, שאר החברות שמוכנות לבטח, עושות זאת במחירים גבוהים יותר.

לגבי למידה ורכיבה בפועל, זה כמובן שונה, ב״למידה״ תלמד לעבור טסט וכן, תפעול בסיסי.
אבל ניסיון הכביש הנדרש הוא שונה גם מניסיון הנצבר בנהיגה ברכב. למרות שכמובן יש יתרון לבעלי פזמ בקריאת התנועה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, nimrod7676 כתב:

 

אני בהחלט הולך להרים להנחתה אבל אנא רצינות,

 

יש לי שנתיים קורקינט חשמלי, מהכבדים והמהירים. יש הבדל משמעותי בין שליטה בקורקינט לבין שליטה באופנוע?

 

זה לא כמו ההבדל בין קיה פיקנטו לגולף gti?

 

 

ומה לגבי החלקה?

 

 

הבדל של שמיים וארץ בכל פרמטר אפשרי יציבות, בלימה, היגוי, פניות, יכולת תמרון, כוח, יכולת להשתלב בתנועה ועוד ועוד. סמוך עלי אחרי חודש על אופנוע לא תבין איך רכבת על כלי מוות כמו קורקינט. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שאלת העיתוי, הבנתי שחזרו היום ללמד נהיגה (תל אביב) שווה לבדוק שוב. לא יודע אם קיבלו אישור רשמי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז התחלתי ללמוד A1. 

 

קוואסקי נינג'ה 400. תענוג רצוף

 

אבל אני לא מצליח להבין עד הסוף - 

 

10 שיעורים וטסט. עשיתי שתי שיעורים, שבפועל זה היה לקחת אופנוע ולנסוע איתו במגרש. 

 

יש תכלית? מתקדמים לאן שהוא? מה פספסתי? 

 

מה ההבדל בין שיעור ראשון לחמישי? 

 

אשמח אם תעשו לי סדר 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא פספסת כלום. אתה עושה שיעורים במגרש (שמיניות ונסיעה בקו ישר), יוצא לכביש כמה פעמים עם המורה שלך ואחר כך טסט. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה״למידה״ אכן חסרת תכלית מלבד הטסט.

לגבי למידה אמיתית, אחרי רכישת אופנוע משלך מומלץ לעבור קורס רכיבה באופנוען מאומן/ פרוריידניג.

ועדיף מוקדם ממאוחר, בטרם תסגל הרגלים מקולקלים.

בהצלחה בטסט, דרך אגב, אני לא בטוח שטסטים חזרו לפעילות עדיין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתכם לגמרי - אבל אני לא מתכוון לקנות אופנוע בקרוב אז זה פחות רלוונטי כרגע. 

 

יותר מעניין אותי מה צריך לדעת בשביל לעבור טסט? איך טסט נראה? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה השתנה, אבל לפני קצת פחות מעשור זה היה ככה:
אתה מגיע למגרש (יחד איתך יש שם עוד 20-30 חבר'ה משלל מורים).
עושה את התרגיל של קו ישר, סלאלום, שמיניות. אם עברת - יוצא לכביש עם עוד 2-3 נבחנים והבוחן וזהו.
המורה שלך אמור לעשות לך סימולציות ולהכין אותך.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 3.11.2020 בשעה 19:37, SchnitzelLova כתב:

לא פספסת כלום. אתה עושה שיעורים במגרש (שמיניות ונסיעה בקו ישר), יוצא לכביש כמה פעמים עם המורה שלך ואחר כך טסט. 

הוסיפו גם בלימה והורדת הילוך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לעשות את הטסט לפני שיתחילו לחייב לעשות קורס של יומיים בעלות של 600 שקל, וגם רוצים להקשיח את הטסט טיפה ולעשות תרגילים מסוימים על זמן

ואם אתה מתחיל כבר רישיון אז ממליץ לך לקפוץ ישר לA1 ואז להגדיל לA אחרי שנה שיהיה לך וותק במידה ותהיה מעוניין

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...