Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
פיסת איזולירבאנד בין התושבת למצלמה תפתור את הבעיה.

אם הבעיה נמשכת, עוד פיסה לא תזיק.

 

יכול להיות העדשה רועדת מהבאסים ולא המצלמה על התושבת?

יכול להיות העדשה.. אני לא יכול לדעת בוודאות כי זה ויברציות מאוד חלשות שנראות רק בצילום. אם אצמיד עם איזור לתושבת אני אצטרך לפרק את שה כל כמה ימים כשאני מחבר למחשב.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טיזר קטן,

אני בשלבי תכנון של קופסת הגנה לרכב בסגנון ה vico power +.

הכל באמצעות ארדוינו ומודולים נוספים שיהיו מחוברים אליו.

יהיה ניתור מתח המצבר וטמפרטורת הרכב, וכשאחד מהנתונים מגיע להגדרה שנקבעה יהיה ניתוק של המצלמה אן כל צרכן אחר שיהיה מחובר.

עד לכאן זה בדיוק כמו הויקו.

פה אני הוספתי מודול של sdcard , Bluetooth.

כל מרווח זמן מסויים תיהיה כתיבה של הנתונים לכרטיס זיכרון, פעם בחודש נגיד מורידים את הקובץ מעבירים לאקסל ואז אפשר לנתח את פריקת המצבר וחום הרכב לתצוגה גרפית.

באמצעות רכיב הבלוטות' כל הקופסה תיהיה מחוברת לאפליקציה , יהיה ניתן לראות את כל הנתונים בזמן אמת, ושליפה של קובץ הנתונים.

 

חלק מהרכיבים כאן, חלק בדרך.

ככה זה יראה מצד האפליקציה (כמובן זהו תכנון ראשוני).

9c58a649225157839cf01278d3788604.jpg

 

מסך שעל הקופסה,

4a62245eadf5aff80133ab44f52d63d0.jpg

מצב מתח תקין,

2383b1ff3b304c3050e5d85635dade62.jpg

מצב מתח נמוך שהוגדר,

e8ac501eb5c6be0a16c32264a52156f7.jpg

_________________________________

פורסם

קודם כל המחיר, מחיר של מצלמה. יותר מידי לטעמי.

דבר שני, אני אוהב לעשות דברים לבד ולשדרג אותם ואם זה מצליח, אז הרווחתי.

דבר שלישי, סוף סוף יש לי מה לעשות עם כל הבקרים והמודולים האלו, Arduino.

_________________________________

פורסם

בסופו של דבר הפרוייקט יעלה יותר מהvico power plus.

אבל הכיף שבלהכין אות הכל ולתכנן, שווה את זה.

 

אמליץ לך לעשות אפשרות של ניתוק עתידי לכרטיס הזיכרון והבלוטוס.

הם יזללו הרבה זרם וחבל.

 

כמה שפחות רכיבים יותר טוב.

פורסם

הפרויקט לא יעלה יותר מ 120₪, וגם חלק מהרכיבים קונים יותר מיחידה אחת.

בוא נגיד שהיחידה השניה לא תעלה יותר ממאה שקל.

 

לגבי הזרמים, רעיון מעניין להוסיף כאופציה. נבדוק את זה .

_________________________________

פורסם
שתיהן מעולות לדעתי, תוכל להתרשם מאיכות הצילום:

מיני 0903:

מטגו אקס-פי 1:

* קישורים לרכישה ניתן למצוא מתחת לסרטונים.

 

המטגו יותר נסתרת ואם אתה רוצה להתחבר למצלמה בוויפי אז האפליקציה שלה עדיפה,

המיני מספקת איכות צילום עדיפה וגם רישום נתוני GPS.

שתיהן במחיר נמוך מ 75$, כך שלא תדרש לשלם מיסים כלשהם.

 

היי,

אני רוצה להתקין לי מצלמת רכב כשהקריטריון היחיד שלי זה שיראו את מספר הרכב השני במקרה של תאונה. לא מעניין אותי לצלם את נופי הגליל או את הפקקים באיילון. התקציב עד 75 דולר (כדי לא לחטוף את המס).

 

אני מחפש משהו שאפשר יהיה להתקין בצורה פשוטה ללא פירוק פאנלים ופיצולי פיוזים, מבחינתי לגלגל כבל מהמראה למצית. איזה מהמצלמות מתאימות?

 

האם ה119 \ 118 ניתנות לחיבור בצורה "פשוטה" (חורנית אם תרצו).

 

תודה.

פורסם (נערך)

חיובי, ניתן לחבר את הa119 ואת הa118c חיבור רגיל לשקע המצת מבלי להתעסק במפצלי פיוזים וכו.

 

אם תרכוש את הa119 , תדאג להשתמש בקופונים.

המחיר של הדגם ללא גי פי אס:70$

דגם כולל גי פי אס: 74.99$

 

אם תחליט לרכוש את הa118c, אמליץ לחכות טיפה, בקרוב המחיר ירד ל43$.

אם תרצה אעדכן אותך כשזה יקרה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני מניח שמשאירים את המצלמה ברכב.

הן שורדות חום \ קור?

מה לגבי פריצה, זה לא מגביר את הסיכוי שהרכב יפרץ?

פורסם

כן הן שורדות מעולה.

אצלי הם פועלות קבוע גם בחניה, עם מכשיר הנקרא vico power plus.

עובדות בתנאים קיצוניים ומסתדרות מעולה.

 

לגבי הגניבה וכו', סיכוי נמוך מאוד שיקרה דבר כזה.

כמובן אני לא נביא.

בכללי, הדגמים האלו מוסתרים היטב וקשה להבחין בהם.

אם תדביק אותה על ההצללה שעל השמשה זה יסווה אותה מצויין.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...