Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלי קשר, מה דעתכם על האיכות של הסרטון הזה ? (זהות המצלמה חסויה בינתיים). מדובר ב-720P ב-60FPS.

משום מה אני עכשיו רק קולט איך היוטיוב דופק את האיכות של הסרטים, זה נראה הרבה יותר טוב במחשב.

 

http://youtu.be/

boMiogKeWv0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לשם ההשוואה - העליתי את הקובץ המקורי לגוגל דרייב, מי שרוצה להשוות - להוריד את הקובץ למחשב ולנגן מקומית,

לא בהזרמה מהגוגל דרייב (שזה אותו חרא מסתבר) :

 

https://docs.google.com/file/d/0B_Vti54cZEdvcHpDd09oXzQwbWM/edit?usp=sharing

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
נראה לי שצריך לחפש מחליפה :(

 

מה מחליפה מה?!? :roll: הזמנתי אותה לפני כמעט חודש ועדיין לא קיבלתי אותה... :cry:

כמה זמן היא החזיקה אצלך מעמד? שמע, אם זה הסיפור, אני בספק אם אחליט בסופו של דבר להרכיב אותה...

אבל מכיוון שאתה באותה הדעה כמוני, אם תמצא משהו איכותי יותר אבל קטן שאינו בולט, אשמח אם תיידע אותי גם על הרכישה.

 

אוף, התבאסתי. :cry:

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

מצטער - אבל תסתכל על הצד החיובי - לפחות גילית לפני שהתקנת.

נראה לי שאם תפנה למוכר ותשלח לו אותה חזרה על חשבונך סגורה בקופסה, תקבל זיכוי מלא.

המשלוח עולה משהו כמו 15-20 ש"ח למיטב ידיעתי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
מצטער - אבל תסתכל על הצד החיובי - לפחות גילית לפני שהתקנת.

נראה לי שאם תפנה למוכר ותשלח לו אותה חזרה על חשבונך סגורה בקופסה, תקבל זיכוי מלא.

המשלוח עולה משהו כמו 15-20 ש"ח למיטב ידיעתי.

 

גם נכון, אתנחם בזה. אני בהחלט אבדוק עם המוכר אם ניתן להחזיר.

בגדול, אין לי בעיה להוציא מהכיס סכום מכובד עבור מצלמה, העיקר שתהיה איכותית וקטנה כך שלא ארגיש אותה בנסיעה.

בטוח שיש מצלמות כאלה, רק צריך לחפש. אני ממש מחכה למוצא פיך בנושא. 8)

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
באסה...

 

קיבלתי את הa8 ועוד לא הספקתי להתקין אותה.

 

אני אתקין ואקווה שזה לא יקרה לי, למרות שאני בספק... ( רכב שחור)

 

כנל אבל הרכב לבן

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

מיסטר B, אגב, שמת לב שהבחור כתב באשכול שהוא צריך לקבל את מצלמת ה-itronics שלו?

 

חיפשתי באיביי וזה מה שמצאתי. נראה איכותי (לפחות לפי המחיר), לא כ"כ מגושם וגם יושב על השמשה עם דבק דו"צ.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

כן, אבל המחיר שלה מוגזם בטירוף.

יש את הLIVUE שכבר הוזכרה בשרשור שלנו בעבר, נראית אופציה לא רעה ב-115$ לעומת ה-300$ לitronics.

אני צריך לחפור קצת עליה..

 

http://dashcamtalk.com/livue-lb100/

 

http://www.ebay.com/itm/LIVUE-LB100-HD-8GB-Car-Dashboard-Camera-Vehicle-Recorder-Dashcam-DVR-1CH-NEW-/140996986396?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20d413461c

 

עדכון - בדקתי עכשיו את הוידאו שצולם בשעות הערביים - אין זכר לטשטוש שהיה קודם. מסקנה - אכן מדובר בפונקציה של חום.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

נראה שהמוביוס מהווה אופציה בהחלט טובה. חבל לי רק שעדיין יש זרוע מטופשת עם מפרק כדורי וכל זה שמגדיל את כל העסק,

אבל אפשר לחיות עם זה כל עוד זה לא חורג מהמראה.

 

למה בעצם התקנת אותה מתחת לזרוע של המראה, ולא יותר גבוה, מצד ימין שלה, ממש מתחת למדבקה הכהה של החלון ?

ככה היא הייתה נעלמת לגמרי מאחורי המראה מהזוית שלך.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כדאי שתסתכלו בdashcamtalk לפני הזמנה של מצלמות, הa8 היא ממש לא מהמומלצות שם.

בנוסף מה הקטע לקנות מצלמה בלי מסך? כשתצטרכו להראות לשוטר שלא ביצעתם עבירה מה תעשו?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
כדאי שתסתכלו בdashcamtalk לפני הזמנה של מצלמות, הa8 היא ממש לא מהמומלצות שם.

בנוסף מה הקטע לקנות מצלמה בלי מסך? כשתצטרכו להראות לשוטר שלא ביצעתם עבירה מה תעשו?

 

להראות לשוטר?

אני לא צריך להראות לו כלום

אם הוא רואה שיש מצלמה ועדיין נותן דו״ח אז הוא גם טיפש וגם זו תיהיה אח״כ אחלה כתבה מבישה עליו בחדשות..

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...