Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על פלואנס 2013 בנזין


Pecan
שימו לב! השרשור הזה בן 1275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים, מעוניין לקבל חוות דעת על רנו פלואנס מכל השנים, מהי הגרסה המומלצת? מאיזו גרסה להימנע? איך האמינות של הרכב באופן כללי?

התקציב שלנו עומד על 25-30 וזו נראית כחבילה הטובה ביותר. כמובן שלא מתפשרים על אקזמפלר שהוא פחות משמור מאוד, גם במחיר של המתנה ארוכה.

1. מהם הגרסאות המומלצות של הפלואנס על כל שנות הדגם?

2. אילו הבדלים יש במתיחת הפנים של הדגם (2013-14)?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,
ב 2013 הגיע דגם בנזין חדש עם מנוע 1.6 וגיר רציף, יחד עם מתיחת הפנים ( שינוי קטן במראה ותוספות אבזור - חיישני תאורה וגשם, פתחי מיזוג מאחורה ופנסי LED ברמת אבזור בחירה).
עדיין נמכר הדגם עם מנוע 2.0 וגיר רציף ( יותר חזק אבל גם יותר צמא ).
לפני זה הדגם עם מנוע 1.6 נמכר עם גיר אוטומטי ידוע AL4.
כיום הרבה יותר קל וזול לשפץ את הגיר האוטומטי הזה מאשר הגיר הרציף ( של ניסאן ). והגיר הרציף הוא נקודה חלשה. קודם כל הוא רחוק משיא האמינות, ובמקרה של תקלה מחליפים אותו קומפלט יחד עם. מחשב הגיר ( למשומש מפירוק ) העלות מתחילה מ 6.5K במוסך כללי ועד עשיריה אצל קרסו.
לכן, כאשר בודקים את הרכב לפני הקניה, צריך לשים לב שהגיר חלק ( כמו שגיר רציף צריך להיות ). במיוחד שלא יהיה רעידות בתחילת הנסיעה. גם אם הגיר כבר הוחלף, זה לא נותן שקט, כי גם זה גיר לא חדש ולא ברור מה מצבו.
חסרון נוסף - מערכת מולטימדיה לא מוצלחת.
אם תשאל אותי איזה רכב משפחתי משתלם בתקציב הזה - הייתי אומר קיה פורטה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלואנס טרום מתיחת פנים עד 2013, ממליץ להמנע מכל דגם, איכות הרכבה ואיכות פנים גרועות.

לאחר מתיחת הפנים רוב הבעיות טופלו, לי לא היו בעיות בדיזל.

בנזין הגיע בשני נפחים, 1.6 ו2.0, כאשר ה2.0 מאובזרת יותר וכמובן חזקה יותר. אם 2.0 נכנסת בתקציב הייתי נוטה אליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, vladclar כתב:

שלום,
ב 2013 הגיע דגם בנזין חדש עם מנוע 1.6 וגיר רציף, יחד עם מתיחת הפנים ( שינוי קטן במראה ותוספות אבזור - חיישני תאורה וגשם, פתחי מיזוג מאחורה ופנסי LED ברמת אבזור בחירה).
עדיין נמכר הדגם עם מנוע 2.0 וגיר רציף ( יותר חזק אבל גם יותר צמא ).
לפני זה הדגם עם מנוע 1.6 נמכר עם גיר אוטומטי ידוע AL4.
כיום הרבה יותר קל וזול לשפץ את הגיר האוטומטי הזה מאשר הגיר הרציף ( של ניסאן ). והגיר הרציף הוא נקודה חלשה. קודם כל הוא רחוק משיא האמינות, ובמקרה של תקלה מחליפים אותו קומפלט יחד עם. מחשב הגיר ( למשומש מפירוק ) העלות מתחילה מ 6.5K במוסך כללי ועד עשיריה אצל קרסו.
לכן, כאשר בודקים את הרכב לפני הקניה, צריך לשים לב שהגיר חלק ( כמו שגיר רציף צריך להיות ). במיוחד שלא יהיה רעידות בתחילת הנסיעה. גם אם הגיר כבר הוחלף, זה לא נותן שקט, כי גם זה גיר לא חדש ולא ברור מה מצבו.
חסרון נוסף - מערכת מולטימדיה לא מוצלחת.
אם תשאל אותי איזה רכב משפחתי משתלם בתקציב הזה - הייתי אומר קיה פורטה.

הגיר שונה בין גרסת ה1.6 לגרסת ה2.0, הגיר בגרסת ה2.0 נחשב למאוד אמין, כמובן שאם קרעו את הרכב ונסעו כל הזמן בסלד גבוה(איזור ה3500+ בסל"ד) אז בטווח הארוך יהיו יותר בעיות מאשר בגיר אוטומטי פלנטרי, אבל בסה"כ הגיר בסדר גמור בגרסת ה2.0.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה לספר למכון הגירים בסגולה שהגיר הרציף של ניסאן נחשב אמין ?
או למוסך בו אני מטפל עכשיו ברכב שלי - שוכבים שם בחוץ שני גירים כאלה ליד שני ניסאנים שמחכים - יש מחסור בגירים מפירוק בגלל הביקוש.
המוסך הזה מחליף אותם קומפלט כמו לחמניות סביב 100 אלף קילומטרים.
הגיר הזה אמין באקלים שלנו רק אם מתקינים בו קולר נוסף שמקרר את השמן , וגם מחליפים את שמן כל 60 אלף קילומטרים למקורי, לא משנה מה הנחיות היבואן בנושא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אתה מתייחס לכל הגירים הרציפים של ניסאן כאילו זה אותם גירים, תסתכל באינטרנט ותראה לבד שהגירים בגרסת ה1.6 ובגרסת ה2.0 הם שניהם גירים רציפים, אבל הם שונים זה מזה.

 

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי על גירים רציפים בשילוב מנועים 2.0. קשקאי/ פלואנס/ גרנד סניק .התופעה לא גורפת אבל מוכרת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא מוכרת ככל הנראה כי אנשים נוהגים עם גיר רציף כאילו זה אוטומטי פלנטרי אז ברור שיתחילו בעיות בטווח הארוך...ככה זה בכל רכב, תקרע לו את הצורה אז דברים יתקלקלו.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מהשבוע האחרון
https://carsforum.co.il/topic/682228-%D7%9E%D7%91%D7%A7%D7%A9-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%90%D7%95-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/
אפילו ביררתי במוסך שלי לגבי האפשרות להחליף אצלם. המוסך הציע לפנות לקרסו - יש יותר סיכויי למצוא גיר מתאים מפירוק כולל מחשב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים מעולים, ללא בעיות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רובוטי משולב עם מנועי דיזל או יותר מאוחר במנועי 1.2 טורבו ( לא יודע לגבי פלואמס - הכוונה למגאן).
דיזלים המנועים טובים, הגיר מחזיק מעמד כאשר נוסעים לרוב בכבישים פתוחים. בעיר לא שורד טוב.
יהיה לך קשה למצוא דיזל במצב ראוי.
הבנזין כבר עדיף 1.6/2.0 עם רציף מאשר 1.2 רובוטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...