Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לפני שבוע נסענו ברכב כל המשפחה, נסיעה ארוכה.

פתאום בלי התראה מוקדמת - המזגן מתחיל להוציא רק אוויר ולא לקרר.

בחוץ חמסין, בקיצור לא נעים בכלל.

הלכתי למזגניסט שאני מכיר והחלפנו מדחס. החלטתי לשים מדחס משופץ בזול - שיחזיק עד סוף הקיץ ואחר כך נעבור את החורף ונראה.

עכשיו המזגן עובד בסדר.

למה אני מספר את זה?

כי זה כבר תיקון שלישי של המזגן בתוך שנתיים - לפני שנתיים החלפתי מדחס, אחר כך מעבה ועכשיו שוב מדחס.

אשתי לא מוכנה לנסוע ברכב נסיעות ארוכות יותר - היא לא סומכת על המזגן, מבחינתה להתקע בלי מזגן ולהתקע עם הרכב זה היינו הך, והאמת היא שיש בזה משהו :-)

אז אני מחפש להתייעץ עם מביני דבר כאן - 

מתחילים דיבורים על להחליף את הרכב, מצד שני נראה לי קצת מוגזם להחליף רכב בגלל מזגן. תכננתי להשאר איתו עוד איזה שנתיים.

מצד שלישי - נראה שהמזגן מתחיל להאכיל אותי מרורים ולא בא לי על זה.

יש אפשרות לתקן את המזגן ולהביא אותו למצב "כמו מהמפעל" בעלות סבירה?

מה כדאי לדעתכם לעשות במקרה כזה?

 

פורסם

נסה לאתר את המק"ט של המדחס וקנה אחד חדש תוצרת דנסו/וולאו באיביי או באמזון והמחיר כנראה יהייה כמו מדחס משופץ בארץ.

 

אני לא סומך על שיפוץ מדחסים בארץ.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 4 שעות, מרק10 כתב:

נסה לאתר את המק"ט של המדחס וקנה אחד חדש תוצרת דנסו/וולאו באיביי או באמזון והמחיר כנראה יהייה כמו מדחס משופץ בארץ.

 

אני לא סומך על שיפוץ מדחסים בארץ.

 

שמע, אני מבין מה שאתה אומר לגבי השיפוץ.

אבל בסופו של דבר שילמתי 600 שקל, שמבחינתי זה לא סכום גבוה, והוא נתן לי אחריות לחצי שנה.

אז אין לי לחץ, את הקיץ והחורף הקרובים אעביר.

איך אפשר לאתר את המק"ט של המדחס?

 

לפני 3 שעות, חולגי כתב:

בצעת את כל התיקונים במקום אחד ?

 

 

כן, את כל התיקונים אצל אותו בעל מקצוע.

 

 

למעשה, יש לי אפשרות כרגע לרכישה של רכב בכ-40-50 אלף ש"ח, אבל אני לא חושב שזה נכון כלכלית כרגע.

הבעיה שצריך לשכנע את אשתי שיש לבעיה הזאת פתרון עמיד במחיר סביר :-)

 

×
×
  • תוכן חדש...