Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה צריך גג פנורמי


Victor Sk
שימו לב! השרשור הזה בן 387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אל תבלבלו בין סאן רוף לבין גג פנורמי 

סאן רוף זה חלון שנפתח - בד"כ אפשר לפתוח אותו בזווית או פשוט לפתוח אותו. 

 

גג פנורמי - לא בהכרח נפתח אלא פשוט זכוכית במקום שטח פח וגם בד"כ בתוך הרכב יש מחיצת בד שניתן להסיט בכדי לחסום עוד יותר את קרני השמש. 

 

הטוב - כאחד שיש לו תכלס תא נוסעים ותא מטען פנורמיים ולא סתם גג פנורמי (DS5 - שלושה פתחים בתא הנוסעים ודלת תא מטען שקופה גם כן) 
זה נותן תחושה של חלל פתוח - אי אפשר להתעלם מזה, זו באמת חוויה נעימה במיוחד בימים נעימים ובשעות הערב.

הגג הזה לא סובל משום רטיבויות מעצם העובדה שהוא סגור הרמטית באופן קבוע. 

 

הרע - אי אפשר לפתוח את הגג לאוויר מלמעלה - ומי שרגיל לסאן רוף - זה פשוט נעים ושונה מלפתוח חלון צד - יותר שקט ופחות מפריע. 

כן הרכב מאוד חם ולוקח לו יותר זמן להתקרר והבד הזה אמנם חוסם המון - אבל זה עדיין לא יעיל כמו גג קשיח ממתכת ודי. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אף אחד לא ציין שזה מנמיך את תקרת הרכב מבפנים, לעומת הפח המקורי - הזכוכית הרבה יותר עבה, תשבו באותו רכב עם ובלי גג פנורמי ותרגישו בהבדל משום שזה לוקח מהשטח הפנימי סביבות 3-5 סנטימטרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה טועה,

גם שהרכבים הכוללים גג פנורמי סגור שהוא רק זכוכית, מעטים מאוד, אני מכיר רק את הקשקאי, 

עם גג פנורמי שממש נפתח לכל כיוון יש מלא אם זה ה3008, c5 aircross, ספורטאג', טוסון, rav4, כמעט רוב הוואגיות, מרצדסים, בקיצור הרוב נפתח לחלוטין וכולל וילון, חלקם סגור שזה יותר יפניות וקוריאניות, חלקם מחורר עם נקודות קטנות שזה יותר האירופאיות.

 

תחבצ, כי ההנמכה שולית ולא מורגשת אני קצת יותר ממטר שמונים ויש  הרבה מרווח לראש בספורטאג' גם גג פנורמי.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי אין שום תחושה של הנמכה של התקרה בכלל - אבל הם תכננו את הרכב מראש לגג הזה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספורטאג זה מפלצת, תשב בפורד פומה עם ובלי גג פנורמי 😂

המרחב הנוסף הנדרש למנגנון המנוע של גג השמש הפנורמי הוא לא קטן, לפעמים ההבדל יכול להיות עד 50 מ"מ (2 אינץ').

אז אם אתה די גבוה, אתה בהחלט צריך לבדוק את תנוחת הישיבה ברכב מצויד בגג שמש פנורמי לפני שאתה מחליט להזמין או לרכוש אחד. הוזהרתם!

 

רשום בכתבת שזה גם מוסיף 100 קילו+ למשקל העצמי

Screenshot 2023-04-18 at 15.03.38.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, תחבצ כתב:

בפורד פומה עם ובלי גג פנורמי

הגג הנפתח שם אכן נמוך בצורה לא הגיונית, אני 173 והיה לי צפוף לראש בגרסה עם הסאנרוף.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מקפיץ שירשור אחרי שנתיים?

אין כמו סנרוף לקבל אויר נעים עם מעט רעש.

השנקל שלי, יש הבדלים בין כל מיני סוגים של גגות נפתחים ומעריכים את זה רק לאחר החיים איתם.

הרכב הראשון שקניתי עם גג נפתח הוא הBMW E34, גג נפתח מפח בשיפוע (מצב שאני משתמש בו המון) או מצב שני שנפתח כולו לתוך תא בגג (שימושי בעיקר בלילה או במזג אויר מעונן מתאים).

מאחר ואני כמעט תמיד משתמש בו לא אקנה יותר מכוניות ללא גג נפתח.

לפני שנה הלכה לי מסילת פלסטיק שחיונית לצורך מנגנון הסנרוף, ולא ניתן יותר לקנות אותה חדשה בחברה.

מפירוק מוכרים רק גג קומפלט. נסעתי כמה חודשים מבואס עם גג סגור, עד שנסעתי לאנגליה, הגעתי למגרש פירוק רכב בתיאום מראש. רכשתי מנגנון שלם, פירקתי ממנו את החלקים שהייתי צריך וזרקתי את מסגרת הגג.

עכשיו הגג מתוקן ופועל פיקס.

לאחרונה קניתי גולף עם גג פנורמי נפתח, מצאתי  חסרונות לעומת גג הפח:

הפתח האחורי במצב שיפוע קטן מידי.

בכל פעולת פתיחת גג צריך גם לפתוח ידנית את הוילון.

קניתי רכב לבן בין היתר כי רכב שחור נראה בדרך כלל מלוכלך, עכשיו השחור של הפנורמי נראה מלוכלך רוב הזמן.

האפשרות לצפות בשמיים עם גג סגור, זה נחמד, אבל מבינים את הקטע די מהר וממצים.

אין לי עדיין גגון לגולף (מתלבט אם לקנות כי מותר להעמיס 60 ק"ג בלבד) אבל נראה לי שאי אפשר לפתוח עם גגון מורכב. בBMW אפשרי.

 

בגדול, כמו עוד הרבה דברים במכוניות, הישן יותר טוב.

 

בהחלט יש מכוניות שהמנגנון גוזל גובה פנים, כדאי לשים לב לפני רכישה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מנמיך את הגג בכל רכב משמעותית, כמובן שבג׳יפים הגבוהים פחות שמים לב. 

אבל זה הגיוני כי הקורות הן אותן קורות, לא ייצרו קורות ארוכות יותר לדגם עם גג פנורמי.

הזכוכית עצמה עבה ועל זה ישנה תוספת של חלון/וילון- אפשר לראות בעין כמה שטח זה גומע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...