Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאביה

תהייה לגבי סובארו אימפרזה מהשנים האחרונות

Recommended Posts

שלום לכולם, 

לרכב יש מוניטין אמינות של שנים בארץ. 

בנוסף הוא נוח מאוד ובטיחותי. 

מנסה להבין למה הוא לא נפוץ כ"כ כמו שאר המשפחתיות ויש לו נתח שוק מאוד קטן? 

האם זה רק בגלל העובדה שהוא סובל מתדמית של רכב של מבוגרים בלבד?( שלא נאמר זקנים ) 

הכי כרכב יד שנייה הוא רכישה די טובה... 

אשמח להארות.... 

תודה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדור האחרון של האימפרזה סובל בעיקר ממחסור במערכות בטיחות אקטיביות וביצועים פושרים. 

לטובתה עומדים מזגן ונוחות נסיעה מצוינים.

את הגרסה המוגבהת שלה, הXV דווקא כן קונים. 

כמשפחתית , אין לה מוקדי משיכה , אין מערכות בטיחות , וצריכת הדלק בינונית ומטה.

כיום רוב הקהל מחפש ג'יפונים, ורוב המשפחתיות הולכות לליסינג  - קורולה , גרנד קופה, איוניק, אלנטרה וכו'. 

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניח שלנהג הממוצע הרכב הזה עושה את העבודה? 

ממה שאני בדקתי עם אנשים שיש להם את הרכב צריכה משולבת בערך 1:13 שזה די טוב לדעתי. 

אז אם ככה מי באמת קונה את הרכב הזה? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לבעיה של האימפרזה קוראים סמל"ת.

יושב יבואן שמחליט שאין לו מה להציע לשוק הליסינג, ואין לו מה להציע לשוק הפרטיות, והתוצאה היא שהמיקוד של היבואן נמצא ב XV ובפורסטר. שניהם מצויינים אגב. 

 


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סמלת , בלי גרשיים.
מבטאים על אותו משקל של
נזלת, שעלת, חצבת , עגבת.



Sent from ...


גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 8 שעות, discoTD5 כתב:

לבעיה של האימפרזה קוראים סמל"ת.

יושב יבואן שמחליט שאין לו מה להציע לשוק הליסינג, ואין לו מה להציע לשוק הפרטיות, והתוצאה היא שהמיקוד של היבואן נמצא ב XV ובפורסטר. שניהם מצויינים אגב. 

 

 

מניח שה xv מיועד  למי שעושה טיולי שטח יותר מאנשים שמחפשים קרוסאובר פשוט או משפחתית קצת יותר מודרנית ? 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה XV יושב קרוב מאוד לדאסטר מבחינת יכולות. 

מדובר בג'יפון, לא גדול מדי, בעל הנעה כפולה קבועה בכביש ומרווח גחון מכובד לשטח.

בשטח הוא ימשיך לנסוע אחרי שכל עדר הג'יפונים המוכר ייעצר. אבל הוא לא פאג'רו ולא לנדקרוזר. 

 


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם לרכבים כאלו עלות התחזוקה השוטפת יקרה יותר? כמו כן במקרה של תקלות האם ההוצאה גבוה יותר? יש טיפולים מיוחדים ליחידת ההנעה? 

הגיוני לקנות רכב כזה אפילו לאדם שלא נוסע בשטח? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...