Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם/גרסה נדירה/בודדת בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אתה אומר שאני ראיתי בימר S3?

כי ראיתי בימר עם המדבקה הזאת מאחורה

התופעה המצערת והעצובה שבישראל מדביקים כל מיני סמלים שלא קשורים למכוניות ידועה בהחלט, ואני מבין שאתם מפקפקים בזיהוי ע"פ סימנים חיצוניים בלבד...

 

אבל(!),

לא נראה לי שזה המקרה, בטח שלא אצל אדם מבוגר עם ילדים(למרות שלכו תדעו), ובטח שלא במושב שהמתגוררים בו "יושבים טוב"...

  • תגובות 796
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני שבועיים וחצי כאשר נסעתי בכביש ירושליים ת"א, יצא לי לראות 2 מהם, אני חייב לציין, שהם חמודות ביותר, צבע כחול כהה שניהם. (והם גם נוסעות לא רע) ...

יש בקריות שנים שהיו כחולות ונצבעו ללבן

כנראה שזה הם

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

לא יודע אם אפשר להגיד יחידה בארץ אבל אפשר להגיד אולי מונית יחידה בארץ

כפי שידוע לי מהפיז'ו 206SW נמכרו מעט כאלה ויש בקרית גת נהג מונית שהוא קנה 206SW והיא משמשת כמונית

אני יצלם אותה מתי שייצא לי לראות אותה עם המצלמה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
התמונות הערוכות של הרולס רויס והאוקטביה

ותוסיפו גם טויוטה MRS

זה מעין MR-2 משופרת שמעתי שיש אחת כזאת בארץ, ראיתי אותה ואני יחפש תמונה שלה

הייתה לאחד מחברי הפורום MR2 כחולה טורבו, אם הוא ירצה הוא ירחיב אליה..

לה היה סמל של MRS! אותו אוטו, פשוט ביפן הוא אם שם שונה

 

מרצדס SL 560 מודל 87 זהובה.

וגם CL500, בינתיים הן נדירות נחכה להתפתחויות :smile:.

אגב הZX300 כבר לא בשימוש היא במגרש גרוטאות (טרגה - שחורה אם זו אותה אחת)

אני ראיתי וצלמתי 300ZX אדומה בראשון לפני כמה חודשים

אבל התמונות שצולמו בפלאפון, נמחקו כשעשיתי לו עדכון תוכנה...

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

הא לכם עוד - גם שמורות במצב תצוגה.

 

 

CITROEN CX 25 GTI 1987 - יד ראשונה, שמורה במצב תצוגה.

LANCIA DELTA GTie 1989- יד ראשונה שמורה במצב תצוגה.

BMW 850CSI

OPEL ASTRA CABRIOLET 90's

ALFA 33 SPORT WGON 1.5 4x4

 

 

*** נערך - נמחק נוסח של מכתב צבאי מטופש ***

נמחקו גם תמונות עם לוחיות זיהוי.

Picture 122.jpg

Picture 124.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אה, כמובן, שכחתי את האופל אומגה GSI (MK1 , מנוע 3000 ,6 טורי DUAL RAM.

 

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הייתה לאחד מחברי הפורום MR2 כחולה טורבו, אם הוא ירצה הוא ירחיב אליה..

לה היה סמל של MRS! אותו אוטו, פשוט ביפן הוא אם שם שונה

קצת תמונות שלה אפשר למצוא אצלי באלבום כאן

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

עוד כמה מכוניות

 

אאודי S3 - יחידה בארץ שאני מאוד מתפלא איך שכחתם לציין אותה בכל העמודים האלה.

הונדה פרלוד שנת 86 (אין תמונה שלה אל היא היתה לפני כמה חודשים בלוח פוקוס)

טויוטה סופרה - עוד תמונה שלה מהארץ

לקסוס - שתי מכוניות, אחת חומה שלא זיהיתי איזה דגם היא (אשמח אם מישהו יגיד לי באיזה דגם מודבר).

ועוד אחת שחורה שאני מזהה בתמונה שכתוב לה SC.

מיצובישי אקליפס קבירולט - מכונית נדירה מאוד

סמסונג SM5 - אין תמונה שלה אבל ראיתי אותה בירושלים וזה בודאות סמסונג.

קאיה פינקטו - גם אין תמונה שלה אבל ידוע לי שבנתיים עד שיחליטו על ייבוא סדיר שלה מסתובבת אחת כזאת בארץ שנמכרה באוטומוטור.

קאיה מגנטיס שנת 2001 - יובאה אז לצורכי תקינה.

קאדילק DTS - של שגרירות אבל יש גם כמה לימוזינות כאלה בארץ.

קאדילק אסקלייד - מצופרת תמונה שלה באו כמה כאלה בייבוא אישי

ועוד רכב ישן שאני לא יודע איזה דגם זה ואשמח אם אחד מחברי הפורום יגיד לי מה הדגם

S3.jpg

S3(2).jpg

S3(3).jpg

לקסוס.jpg

לקסוסס.jpg

לקסוססס.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...