Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מרוצה מהטיפול של אוויס


לקוח שבוי של אוויס
שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת גם מוזר לי כמות הפעמים שהרכב נכנס לטיפול\מוסך ומצריך רכב חליפי,

 

אצלי כמעט תמיד הרכב מוחזר באותו יום מהטיפול (לפעמים אפילו אחרי שטיפה),כנ"ל טסט הרכב בא והולך באותו יום עם נציג צמוד (לא צריך להוציא כלום מהרכב) כרגע אני באלבר כמעט שנה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אנחנו טעמנו מהם כמה פעמים. רכב של אשתי מהעבודה. תמיד אבל תמיד כשקובעים איתה איסוף לטיפול מאחרים או לא מגיעים בזמן.

רכבים חליפיים מטונפים. בתקופת הקורונה הביאו לה רכב שאלה את האיש שירות אם נהג עם כפפות אמר שלא הייתה צריכה לחטא את כל הרכב.

היה פנצר ברכב  עם 3000 ק"מ ממש חדש קיבלה אותו חודש לפני, לקחו לפנצריה החליפו לה צמיג 1 סיני וה3 האחרים קונטיננטל. האוטו רוקד בכביש מהיר התלוננה אז שמו עוד סיני אחד. הזוי.

לפני כמה חודשים נורה של ברקס נשרפה הגיעה אלינו ניידת שירות להחליף נורה מתחת לבית, לקח לו כמעט שעה בסוף הוא אמר שצריך מוסך, הגאון פשוט שבר את כל התושבת של הפנס בהחלפה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, baer כתב:

 

תגובה הזויה.

 

אשמח להסבר, מה כ"כ הזוי? להעביר מגבון?

רכב חלופי לא נמצא אצלך יותר מ24 שעות. לרוב הוא נמצא אצלי פחות מ5 שעות ולרוב בכלל אין לי צורך לנסוע בו.

כנ"ל לגבי עוד עשרות לקוחות בשבוע. אני לא יודע איך אפשר לצפות שרכב כזה יהיה מלוקק ומבריק, הוא סך הכל פיתרון זמני כדי שלא תיתקע בלי רכב כאשר הרכב שלך בטיפול.

גם אצלי כאשר הרכב נלקח ממני לטיפול/טסט הוא נמצא עם נציג צמוד שאני אומר לו בדיוק מה אני רוצה ולרוב כאמור הרכב שלי חוזר אחרי כמה שעות.

 

תסלחו לי אבל לצפות לרכב חלופי מלוקק זו התקרבנות לשמה. מקבלים רכב חלופי סך הכל פעם בכמה חודשים, אפשר לחשוב. זה מה יש ועם זה ננצח.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Adani כתב:

ככה נראה רכב חלופי סטנדרטי

טוב, לצערי לא אוכל להסכים איתך ..

ככה לא אמור להיראות רכב חלופי .

וזאת בדיוק הסיבה למה השרות ברב המקרים מתחת לכל ביקורת ... בגלל שרוב האנשים מוכנים לקבל רכב מטונף , בחשיבה שבשביל רכב חלופי זה מקובל . 

אבל כאן בדיוק הכל מתחיל , מהנקיון של הרכב . 

טונות של שמן שיבריק לי את הפלסטיק בכוונה לתת רושם שהרכב נקי ... זה בדיוק כמו טונות של מייקאפ על אישה. 

ולפי דעתי , אם ככה נראה הסלון של הרכב, אז ברמה הטכנית הוא יהיה באותה הרמה בדיוק ,אם לא יותר גרוע . 

ובכללי , אם הנציג של אוויס מוכן למוסר את הרכב ללקוח במצב כזה ,במיוחד כשזה רכב חלופי , זה אמור כבר להדליק נורה אדומה , כי זה מראה על היחס של אוויס/כל חברה אחרת , לרכבים וללקוחות שלהם. 

 

ובעניין של רכב שחוזר מטיפול מלחתחילה תלוי במצב של הנקיון בעת המסירה . אם אני מוסרת את האוטו שלי במצב מטונף , אין לי שום זכות לדרוש לקבל אוטו נקי , אבל אם אני מוסרת אותו במצב נקי , אני מצפה לקבל אותו בחזרה במצב נקי. נקודה.

 

כמובן , חברים, זוהי הדעה האישית שלי, 

אבל אני ממש מודה לכולם על התגובות והעצות .

 

 

 

לפני 1 שעה, Ranis7 כתב:

דיי מהר זה הגיע לרמת מנהל אזור

כן, זה משהו שברב המקרים יעבוד,אבל זה בלתי אפשרי בכל פעם מחדש לפתור בעיה דרך מנהלים ,במקום נציגי שרות . 

אבל גם זה טוב כשאין ברירה כמובן .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי על רכב חלופי, מובן שהרכב שלך צריך לחזור נקי. בעניין הרכב החלופי, דעתי היא שצריך לפעמים לבלוע רוק ולהמשיך הלאה, לא מתים מלהעביר מגבון שתי דקות. נסכים שלא להסכים.

 

דעתי הכנה היא שזה לא בשבילך. לא בקטע רע חלילה, אבל אני ממליץ לכם לשקול את עניין הליסינג מחדש.

אם אלה הדרישות והתחושות שלך זה פשוט לא מתאים או משתלם לך וככה זה גם בכל חברה אחרת.

חבל על הכסף ועל אי הנוחות, קניית רכב בתשלומים במקום התשלומים על הליסינג יכולה להיות אופציה מבורכת בשבילך.

בכל אופן, שיהיה לך בהצלחה. 🙂

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Adani כתב:

מה כ"כ הזוי? להעביר מגבון?

רכב חלופי לא נמצא אצלך יותר מ24 שעות. לרוב הוא נמצא אצלי פחות מ5 שעות ולרוב בכלל אין לי צורך לנסוע בו.

אוקיי... 

אני חייבת להסביר את עצמי בעניין של רכב חלופי וכל התלונות שלי. 

כשאני מדברת על רכב חלופי , אני מתכוונת לרכב חלופי שיהיה בשימוש שלי יותר משלושה ימים. 

כל העניין הזה של רכב חלופי לזמן קצר כמו טסט/טיפול ... זה זניח , למרות שגם כאן... 

הכל ,אבל הכל מתחיל מהדברים הקטנים .

ודרך אגב, סתם הערה קטנה ... להעביר מגבון , בתמונות שהעלתי מקודם...זה לא הגיוני .

Just now, Legend כתב:

אני לא מאשים אותך חלילה, אבל אולי כצרכן, כדאי לך "להצביע ברגליים", ולקנות רכב פרטי?

כי ממה שאת מתארת כאן, אין לך נוחות ואין לך נחת.

הבעיה שאני כן נהנת מהאוטו (גודל, ביצועים וכו') וגם מהמחיר שעליו אנו משלמים. 

זאת גם הסיבה שאני מחפשת פתרונות לבעיה היחידה שיש לי עם אוויס , ואולי קצת שיפור השרות עליו אני משלמת בסופו של דבר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מה שהוא לא שטיחים או חריצים של כיסאות זה פותר את הבעיה מיידית. אני יודע את זה מניסיון, לפחות את סביבת הנהג והנוסע לצידו זה הופך להרבה יותר נעימה בחצי דקה.

לא ברור לי למה יש צורך ברכב חלופי ל-3 ימים, אולי פשוט אין לך מזל. אם הייתי יודע מראש שאני מקבל רכב כזה ל-3 ימים גם אני הייתי דורש החלפה במקום.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Adani כתב:

אם אלה הדרישות והתחושות שלך זה פשוט לא מתאים או משתלם לך

הדרישות שלי הן בסיסיות לחלוטין .

כמו שאמרתי , לא מצפה לאוטו "מלוקק ומבריק " כמו שכתבת מקודם . בכלל לא כי ברור לי שזה בלתי אפשרי. 

כנראה לא הצלחתי להסביר את עצמי נכון בכל התגובות וזה מה שאני משדרת .

והאוטו שיש לי ,אני נהנית ממנו כל דקה ובסופו של דבר ברב המקרים מוותרת על הרבה "תחושות" לא נעימות ולא מתרגשת . 

שוטפת, מנקה וסיימנו...

אבל !

כשמדובר בתקלה ברמת התפעול של הרכב והבטיחות , יש גבול. 

כי כשהאוטו חוזר מטיפול עם נורה של השמן , או חודש אחרי טסט ,אני מוצאת את עצמי על כביש מהיר ללא בלמים בנסיון להגיע לשוליים בלי לפגוע בכלי רכב נוספים ... זה לא "דרישות" ולא "תחושות ".

ודרך אגב , חצי שנה לפני המקרה עם הבלמים שחוויתי לפני יומיים ... האוטו היה בתיקון בגלל שחיקת בלמים , ולפני שלושה חודשים בטיפול , ואז במאי היה גם טסט. 

 

אני לא מבינה הרבה ברכבים , אבל אני בטוחה שה"דרישות" שלי הן לא מוגזמות בכלל .

זה שאני לא  מוכנה לוותר לאוויס , לא אומר שרכב ליסינג זה לא בשבילי . 

 

אני אשאר בדעה שלי ואמשיך לנסות . 

מודה לך על התגובות .

שיהיה המשך יום נעים 😊 

לפני 37 דקות, Adani כתב:

לא מתים מלהעביר מגבון שתי דקות.

אני הרבה פעמים מנקה את האוטו שלי לבד , למרות שיש לי גם שטיפות ליסינג .

זאת לא הפואנטה ...אבל לא משנה, המבין יבין. 

שיהיה המשך יום נעים .

 

לפני 46 דקות, Adani כתב:

בכל מה שהוא לא שטיחים או חריצים של כיסאות זה פותר את הבעיה מיידית. אני יודע את זה מניסיון, לפחות את סביבת הנהג והנוסע לצידו זה הופך להרבה יותר נעימה בחצי דקה.

עושה את זה עם כל רכב שאני מקבלת 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מילה בנושא ההתנהלות הלא ראויה של אוויס, שמצטיירת כ"לא רואה ממטר" את לקוח הקצה. ואני בכוונה משתמש בניסוח הזה.

למעשה את בכלל צד שלישי שלא קיים בהתקשרות עם אוויס. שזה בעיקרון לא צריך לעניין אותך בכלל. אבל מהיכרות שלי עם ארועים דומים שהגיעו לטונים גבוהים הובהר לעובד שהיה מעורב בנושא "מספר עובדות" -

1 .ההתקשרות של אוויס , או כל חברת ליסינג לצורך העיניין, היא עם מקום העבודה של העובד,

2. הנציג המוסמך של המעביד עם חברת הליסינג הוא קצין הרכב.

3. הרכב נמסר לשימושו של העובד , הוא אמנם רשאי לתת לאחרים לנהוג בו כראות עיניו, אבל מבחינת המעביד העובד הוא נקודת הקשר. לכן את לצערך מהווה "צד שלישי/רביעי" בכל העניין.

 

זה לא גורע במאומה מאף אחת מהטענות, או מהווה איזו שהיא עילה לאוויס (או כל חברת ליסינג אחרת) לזלזל,לא להתייחס, להתעלם או כל מה שתיארת, במי שמשתמש ברכב. 

 

לצערנו, לא נראה שאת יכולה לעשות דבר מעבר לפנייה דרך קצין הרכב בנושא מערכות בטיחות/בלמים שאינם תקינים. כל השאר מבחינתם זו "קוסמטיקה" . הטיעון שבעלך נושא בעלות הליסינג ולכן "מגיע" לו ולך משהו, אינו חזק דיו או בכלל קביל משפטית חו"ח במידה וקורה משהו. 

 

עם כל האמפטיה והסימפטיה למצבך, על פניו נראה כי הדרך היחידה לפעול היא באמצעות קצין הרכב של מקום העבודה של בעלך. 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, llaavvii כתב:

כנ"ל טסט הרכב בא והולך באותו יום עם נציג צמוד

זה נכון , טסט לא לוקח להם הרבה זמן,  אבל לגבי הטיפול , תאמו איתי טווח שעות שנציג היה אמור להגיע לקחת את הרכב לטיפול ולהחזיר . 

הנציג הגיע לפתח תקווה במקום לרעננה , למרות ששאלו אותי מה הכתובת והסברתי שאני בכתובת של העבודה, ומאוד חשוב לי שיגיעו בזמן , אחרת לא אספיק לאסוף את הילדים .ואם הם לא יכולים להבטיח לי דבר, עדיף שנעביר את זה ליום אחר.

אבל אמרו שאין לי מה לדאוג . 

וכשראיתי שהנציג מתעכב ואף אחד לא חוזר אליי, הרמתי טלפון למוקד וביקשתי לקבוע מועד אחר , אבל אמרו שאין מה לדאוג ,הנציג ברך .

וכל הזמן שהרכב היה בטיפול הייתי על קוצים.

ולא סתם. לקח יותר זמן כמובן . 

באותו יום הסתדרתי , אבל הבנתי שאני לא יכולה לסמוך על אף אחד. 

אז מאותו מקרה ,אני מבקשת רכב חילופי כלשהו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך מזמן כבר הייתי עוזב ועובר לרכב פרטי. (למשל שעולה כ-25K)

גודל וביצועים תמיד אפשר למצוא גם ברכבים קצת יותר ישנים.

ככה תתנו שירות לעצמכם ולא תשרתו אחרים..

דעתי האישית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, zaf כתב:

מסכים עם כל מילה בנושא ההתנהלות הלא ראויה של אוויס, שמצטיירת כ"לא רואה ממטר" את לקוח הקצה. ואני בכוונה משתמש בניסוח הזה.

למעשה את בכלל צד שלישי שלא קיים בהתקשרות עם אוויס. שזה בעיקרון לא צריך לעניין אותך בכלל. אבל מהיכרות שלי עם ארועים דומים שהגיעו לטונים גבוהים הובהר לעובד שהיה מעורב בנושא "מספר עובדות" -

1 .ההתקשרות של אוויס , או כל חברת ליסינג לצורך העיניין, היא עם מקום העבודה של העובד,

2. הנציג המוסמך של המעביד עם חברת הליסינג הוא קצין הרכב.

3. הרכב נמסר לשימושו של העובד , הוא אמנם רשאי לתת לאחרים לנהוג בו כראות עיניו, אבל מבחינת המעביד העובד הוא נקודת הקשר. לכן את לצערך מהווה "צד שלישי/רביעי" בכל העניין.

 

זה לא גורע במאומה מאף אחת מהטענות, או מהווה איזו שהיא עילה לאוויס (או כל חברת ליסינג אחרת) לזלזל,לא להתייחס, להתעלם או כל מה שתיארת, במי שמשתמש ברכב. 

 

לצערנו, לא נראה שאת יכולה לעשות דבר מעבר לפנייה דרך קצין הרכב בנושא מערכות בטיחות/בלמים שאינם תקינים. כל השאר מבחינתם זו "קוסמטיקה" . הטיעון שבעלך נושא בעלות הליסינג ולכן "מגיע" לו ולך משהו, אינו חזק דיו או בכלל קביל משפטית חו"ח במידה וקורה משהו. 

 

עם כל האמפטיה והסימפטיה למצבך, על פניו נראה כי הדרך היחידה לפעול היא באמצעות קצין הרכב של מקום העבודה של בעלך. 

כל מילה בסלע . 

ובמקרה של בלמים כבר שלחנו מייל לק.רכב בבקשה שיתייחסו לזה ברצינות. 

 

ולגבי "קוסמטיקה" לא רוצה להציק לו יותר מדי , כי חשוב לי שיהיה שם  במקרים שהם באמת קריטיים .

 

בסופו של דבר , פניתי לפורום הזה במטרה להבין האם יש דרך נוספת ולא לדעת האם יש קייס לתביעה או משהו כזה. כמו למשל , סניף של אוויס  שמישהו מכיר אישית והחוויה שלו שונה משלי . 

כי כמו שאמרתי , אני לא מתכוונת להציק לק.רכב עם דברים שאולי אוכל לטפל בעצמי .

אחרת , מרוב עצים לא יראה את היער.

 

בסוף יהיה טוב .

העיקר הבריאות .

 

 

 

 

 

 

לפני 20 דקות, המחליף כתב:

אני במקומך מזמן כבר הייתי עוזב ועובר לרכב פרטי. (למשל שעולה כ-25K)

גודל וביצועים תמיד אפשר למצוא גם ברכבים קצת יותר ישנים.

ככה תתנו שירות לעצמכם ולא תשרתו אחרים..

דעתי האישית.

אולי באמת .

פשוט בינתיים לא מוכנה לוותר .

תודה!

 

לפני 12 שעות, Adani כתב:

אם תרצי איש קשר בפתח תקווה אני חושב שאוכל להשיג לך

אם זה לא יכביד עלייך , אשמח לעזרתך.

תודה רבה ! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@לקוח שבוי של אוויס  מקווה בשבילך שקצין הרכב "מוכן לדבר" איתך.   כבר נתקלתי במקרים שבהם קצין רכב, דווקא אחד הטובים והמקפידים שסירב לדבר עם בני משפחה. לדבריו הוא מחוייב ראשית למעסיק ושנית לעובד אותו הוא משרת. לא אף אחד אחר. 

אנקדוטה, בנו של עובד היה מעורב בתאונה עצמית, נזק בלבד. אותו קצין רכב קיבל הוראה לאסור על הנהיגה ברכב לבני משפחה. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תביעה היא לא העניין פה, ולדעתי לא תשיגו כלום בתביעה כזאת. את צריכה פשוט להניח את המפתחות על השולחן ולהבהיר להם שאם רמת השירות לא תשתפר מיידית. אתם רואים את עצמכם משוחררים מהעסקה, וגם לא מחויבים בקנסות כלשהם, ומרגישים חופשיים לתבוע נזקים מעבר לכך.

 

או אז אולי מישהו שם יבין שאת לא לקוח שבוי...

  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...