Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מרוצה מהטיפול של אוויס


לקוח שבוי של אוויס
שימו לב! השרשור הזה בן 1385 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנחנו שוכרים רכבים מאויס מעל עשור ודווקא השירות בסדר גמור.

באיזה רכב מדובר ומול איזה סניף את מתנהלת?

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק @Adani  שחוויית השירות משתנה מסניף לסניף. לפני שנים עבדתי באחת מחברות הההייטק הגדולות והייתי בין השאר אחראי על קבלת עובדים חדשים. בין השאר על על קבלת הרכב (החליפי בדרך כלל).

לאחר שקיבלתי כלי רכב מלוכלכים במקרה הטוב,  חוסר בנוזל קירור / שמן במקרה הפחות טוב, ורכבים בלי טסט בתוקף במקרה הרע, התחלתי פשוט לבצע סט בדיקות לרכב עם קבלתו, ורכב שלא עבר את הבדיקה נשלח חזרה לחברה אחר כבוד.

 

אחרי תקופה קצרה כנראה שלמישהו שם נפל האסימון והתחלתי לקבל רכבים מוכנים ומתוקתקים (בחברה אמנם לקחו מכוניות שתי חברות ליסינג ואיימתי שנעביר את לחברה השניה, מה שכמובן לא היה בסמכותי, אבל פעל את פעולתו בצורה טובה)

 

פשוט לא לשתוק, ולא להתבייש לבקש להחליף רכב חלופי לא ראוי - מהר מאד יסמנו אותך בתור לקוחה שאי אפשר למרוח.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Adani כתב:

אנחנו שוכרים רכבים מאויס מעל עשור ודווקא השירות בסדר גמור

כן, כמו בכל דבר,  יש  לקוחות  שמרוצים ויש כאלה שפחות . וזה בסדר 

לפני 5 שעות, Adani כתב:

באיזה רכב מדובר ומול איזה סניף את מתנהלת?

למען האמת , גם אנחנו עם אויס מאז 2007 ,   הרצליה ובשנתיים האחרונות בסניף פתח תקווה . וכמובן שהיו פעמים שהיו בסדר , אבל אלה היו  מקרים בודדים . 

 

שברולט אקווינוקס. 

לפני 4 שעות, zvit כתב:

התחלתי פשוט לבצע סט בדיקות לרכב עם קבלתו, ורכב שלא עבר את הבדיקה נשלח חזרה לחברה אחר כבוד.

כן ,בדיוק מה שאני התחלתי לעשות אחרי שכמה פעמים ברצף באוטו החליפי הייתה תקלה. 

ואני אגיד יותר מזה ....

הגעתי למצב שפשוט הייתי נוסעת למגרש בעצמי בשביל לקחת אוטו שהוא במצב סביר גם מבחינת נקיון, ולא כזה שעמד במגרש ימים שלמים עם חלונות פתוחים - משהו ששמתי לב אליו ,כשהגעתי לסניף בפתח תקווה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, zvit כתב:

 

פשוט לא לשתוק, ולא להתבייש

חחח... כבר מזמן הפסקתי לשתוק או להתבייש .

וגם לא מוכנה לוותר . הגיעו מים עד נפש. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר לי לשמוע, שניים מהרכבים שלנו שכורים בסניף פתח תקווה והכל בסדר גמור.

כפי שאמר @zvit נכונה, פשוט לא לשתוק, וזה הטיפ הבא שרציתי לתת לך.

לצערך את כרגע עם רכב ליסינג ואת "תקועה" איתו, התקשורת שלך צריכה להיות בעיקר מול האחראי על הרכב בחברה. אבל זה לא אומר שאת צריכה לקבל שירות חרא, את בכל זאת משלמת.

 

גם לנו בעבר נתנו רכבים חלופיים גמורים, מלוכלכים והכי גרוע, לא בטיחותיים. הפיתרון היה פשוט, לא להחליף. ברגע שהבחור חוזר לסניף וצריך לעשות את הנסיעה מחדש, הוא ידאג להביא לך רכב מלוקק. הדוגמה שנתת – רכב ללא משענת ראש היה חוזר בדיוק כמו שהגיע, זה עניין לגמרי בטיחותי ואסור לשבת בכיסא בלי משענת ראש. רכב מעט מלוכלך מהרגיל לא מהווה בעיה ממשית, אי אפשר לצפות לחלופי מושלם.

דבר שני, לדאוג שהכל יתבצע בכתב ועם צילומים. נתת את הרכב לטיפול/טסט? לצלם הכל, פנים, חוץ, כל שריטה ברכב. לא לסמוך על אף אחד ולהוציא כל דבר בעל ערך. לכתוב בכתב ברור בדיוק מה צריך לטפל/להחליף ברכב, לצלם ולדרוש מהבחור (עדיף בצורה יפה) לחזור עם דף מסודר של מה שעשו לרכב. בכלל, כל בקשה (כמו לא לפתוח חלונות/לא לעשן באוטו) תבקשי מהבחור שמגיע ולא מהנציגה בטלפון, זה עובד הרבה יותר טוב.

אל תתביישי "לחפור" קצת לפעמים, תעמדי על שלך. עדיף שתמצאי איש קשר בסניף ואיתו תתקשרי. אם תרצי איש קשר בפתח תקווה אני חושב שאוכל להשיג לך, לי יש אחד קבוע בראשון לציון.

 

אני דווקא יכול להעיד על שירות טוב, השבוע דרשתי טיפול מוקדם לרכב והבחור חזר עם דף מסודר ממוסך מורשה יבואן עם בדיוק מה שעשו (ועשו הרבה). עוד דוגמה, לפני שבועיים, שיא החום, התקשרתי וביקשתי שיחליפו לי מגבים ברכב ואחרי שעה הגיע בחור להחליף לי. כשהלך לי המצבר כמה פעמים בזמן הקורונה תוך חצי שעה - שעה גג כבר הגיע רכב שירות וטיפל לי בזה. הרכבים החלופיים האחרונים שקיבלתי היו דרגה אחת או 2 דרגות מעל הרכב שלי, חדשים ומלוקקים. אבל זה לא תמיד ככה כמובן, מה לעשות, רכבים חלופיים בדר"כ עוברים התעללות, זלזול והרבה ידיים וצריך להבין את זה.

 

אני מסכים שיש לעבודה מול חברות ליסינג/השכרה חסרונות, אבל צריך לדעת להתמודד איתם ודווקא לא בכוח אלא במוח.

בכל אופן, מתי נגמר החוזה על הרכב הזה? תוכלי לצלם את השמשה כדי שנבין במה מדובר? באופן עקרוני צבע שמן על השמשה ניתן להוריד בקלות עם טרמפנטין, לא צריך טובות מאויס.

  • אהבתי 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה מתחילה ונגמרת במנהל ציי הרכב אצלכם בחברה,
אני למעלה מ20 שנים עם ליסינג ואתה רואה את ההבדלים לפי מנהל ציי הרכב, האם הוא קשוח "וקפדן" איתם או לחילופי לא מעניין אותו מה קורה (בדרך כלל יש שם לא מעט "עזרה" הדדית...),

בכל מקרה קשרים טובים עם מנהל ציי הרכב ונציג חברת הליסינג עושה פלאים,
אני כל פעם שהייתי חוזר מחו"ל מביא להם שוקולד (כמה פעמיים בשנה), וולאה הלך מעולה, מחליף רכב שבא לי, מקבל רכבים לנסיעת מבחן, שרות מעולה וכו'...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חובה על קצין הרכב בחברה לטפל בבעיות מסוג זה. זה חלק מתפקידו. את צריכה לדרוש ממנו טיפול ראויי בבוגיה. בכל מקרה יחס כזה מקבלים ממרבית חברות הליסינג לצערינו (מנסיון). צריך לדעת להגיע לדרגים הבכירים בחברת הליסינג בכדי להזיז דברים. זה דורש הרבה אנרגיה ממך, אבל בסוף זה יעבוד (גם כן מנסיון אישי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Adani כתב:

תוכלי לצלם את השמשה כדי שנבין במה מדובר? באופן עקרוני צבע שמן על השמשה ניתן להוריד בקלות עם טרמפנטין, לא צריך טובות מאויס.

המקרה עם השמשה הינו מקרה ישן , עם הרכב הקודם ,שכמובן לא צולם וגם לא הייתי מחכה שמישהו יבוא וינקה לי את זה, חבל על הזמן .

רק הבאתי את זה כדוגמא לכל האוסף. 

באמת שטויות .

 

כנל לגבי רמת הנקיון ברכב חלופי ... אף פעם לא מצפה לקבל רכב נקי, אבל עדיין יש גבול גם לזה .

אצרף יותר מאוחר תמונה מהרכב החלופי שקיבלתי . 

הבעיה שלי מתחילה ,כשאוטו שלי חוזר מטיפול , והוא חוזר במצב מטונף . זה לא משהו שאמור לקרות לפי דעתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Adani כתב:

כבר הגיע רכב שירות וטיפל לי בזה

כאן דווקא , הייתי רוצה לשבח את כל אותם הנציגים של אוויס - נציגי שטח עם רכב שרות .

הם תמיד מגיעים בזמן , מבינים עניין , מתקתקים את העבודה ,מתעדים את כל המקרה בלי לפספס דבר . עולם אחר לגמרי .באמת כל הכבוד לאותם חברה, אחד אחד.  

ברורה לי גם הסיבה להבדל בין אותם נציגי שטח לבין שאר העובדים של "שרות" אוויס .

 

לפני 7 שעות, Adani כתב:

דבר שני, לדאוג שהכל יתבצע בכתב ועם צילומים

כן, זה משהו שלמדתי עם הזמן , ועם הרכב הנוכחי הכל מתועד, מצולם כולל הקלטות שיחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, meir_gi כתב:

את צריכה לדרוש ממנו טיפול ראויי בבוגיה.

האוטו מהעבודה של בעלי, הוא בכלל רוכב אופנוע

( מקנה בו :) ) ואני לא אוהבת להציק לו כל פעם שיש בעיה  עם אוויס.  ככה שלי אין גישה ישירה לקצין הרכב של החברה . אחרת אולי הדברים היו מתנהלים בצורה טובה יותר. 

רק הפעם בגלל חומרת התקלה ( בעיה בבלמים ) ביקשתי שכל התהליך יהיה בליווי צמוד של ק.רכב שלהם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג כמה את נוסעת בשנה, אבל יתכן שהייתי שוקל את כל העניין של הליסינג. רוב האנשים לוקחים ליסינג בשביל הנוחות. ממה שאת מתארת פה - נוחות לא בדיוק קיימת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלקוח ליסינג שלהם אני יכול לומר שהחוויה שלי שונה לגמרי, כשנתקלתי בבעיה (היה על זה שרשור פה) דיי מהר זה הגיע לרמת מנהל אזור ששוחח איתי בטלפון וסיפק עוד באותו יום כל מה שביקשתי.

מתחבר למה שכותב @llaavvii בעניין מנהל הצי אצלכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנאים של הליסינג בחברה של בעלי די טובים ,לא בטוחה שאני יכולה לפרט כאן , אז מעדיפה שלא .

מבחינת קמ לא הרבה בכלל, פשוט חייבת אוטו גדול יחסית כי אנחנו נוסעים הרבה לקמפינג וכאלה. כולל אופניים וכו'. 

מצרפת למטה את התמונות מהאוטו החלופי שקיבלתי באחת הפעמים. 

IMG_20161207_113748_4.jpg

IMG_20161207_114147.jpg

IMG_20161207_114136_6.jpg

IMG_20161207_112423_6.jpg

IMG_20161207_113856_6-1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגיטימי, ככה נראה רכב חלופי סטנדרטי. אין מה לעשות בעניין הניקיון וזה לא כזה גרוע, אם זה מפריע אפשר להעביר מגבון.

זה רכב זמני סך הכל ולא מדובר בבעיה בטיחותית.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, Adani כתב:

לגיטימי, ככה נראה רכב חלופי סטנדרטי. אין מה לעשות בעניין הניקיון וזה לא כזה גרוע, אם זה מפריע אפשר להעביר מגבון.

זה רכב זמני סך הכל ולא מדובר בבעיה בטיחותית.

 

תגובה הזויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1385 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...