Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקוח שבוי של אוויס

לא מרוצה מהטיפול של אוויס

Recommended Posts

היי חברים ,

לא בטוחה האם אני בפורום הנכון,

אבל אם כן , אשמח לקצת עזרה .

אני לקוחה של אוויס (ליסינג תפעולי ) למעלה מ-8 שנים , בלי אופציה לבחור במשהו אחר לצערי . 

ולאורך כל השנים , כל תקלה / פניה לנציגי השירות של החברה -  מלחמה אמיתית .

כמובן ,פניות לקצין רכב של החברה בה אני עובדת לא שינו דבר אפילו לא בצת ולדבר עם הנציגים של אוויס זה כמו לדבר אל הקיר . 

אולי מישהו מכם מכיר דרך נוספת לטפל בבעיה ? 

תודה רבה מראש .

 

לקוח שבוי של אוויס.

 

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

במידה וחברת אוויס לא הצמידה לך אקדח לרקה,

ניתן לוותר על ליסינג ולרכוש רכב משלך.

או להחליף מקום עבודה ולקחת ליסינג תפעולי שם ( לוודא שזה לא אוויס ) . ללא בטוח שתקבלי שירות לשביעות רצונך.

לא כל כך הבנתי איזה סוג עזרה את מחפשת , מעבר להוצאת תסכול.

 

 

 

 


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, לקוח שבוי של אוויס כתב:

פניות לקצין רכב של החברה בה אני עובדת לא שינו דבר

הוא הכתובת היחידה שלך באם החברה לא מצליחה לתת לך שירות סביר. 

ואם הוא לא מגלה עניין, יש לו מנהלים. 

 

  • רעיון טוב! 1

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, ככל הנראה באמת שאין פתרון אחר .

תודה.

לפני 3 שעות, vladclar כתב:

לא כל כך הבנתי איזה סוג עזרה את מחפשת , מעבר להוצאת תסכול.

אהה, לא , זה לא עניין של תסכול .חשבתי אולי יש איזשהו ארגון/כתובת שמטפל בזה . 

רק בשביל לנסות להשפיע קצת על השירות .

בכל מקרה , תודה רבה על התגובות :)

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באתר אוויס, תחת לשונית 'צור קשר' מקבלים את הדף המצורף

פניה לשירות או לפניות הציבור - יכולה לעזור. 

  • אהבתי 1

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בדיוק מצאתי את זה באתר שלהם .

אנסה גם את זה , למרות שאני די בטוחה שפניות הציבור שלהם מטפלים בלקוחות שלהם באותו זלזול, אבל שווה לנסות , כי הפעם התקלה די מלחיצה והייתי אומרת מסוכנת - איבוד בלמים בזמן נסיעה על כביש מהיר ללא שום התראה מוקדמת. 

 

אז אולי אם אפנה לפניות הציבור  , יעלה הסיכוי שבאמת יטפלו בתקלה בצורה יותר רצינית.

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנושאים בטיחותיים אפשר גם לפנות למשרד התחבורה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר סיפור רקע, דוגמאות וכו׳ יעזור לכולם לעזור לך.


VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, mcaspi כתב:

בנושאים בטיחותיים אפשר גם לפנות למשרד התחבורה.

על זה לא חשבתי באמת . תודה !

בכל מקרה , רק מקווה שלתקלה במערכת הבלמים הם מתייחסים בצורה רצינית יותר ולא אצטרך שוב לחוות את הסיטואציה של איבוד שליטה , למרות שדי שמחתי להכיר את התקלה הזו בתנאי כביש סבירים עם יכולת לבצע את הבלימה  בלי לפגוע  ברכבים אחרים . חחח

אז הכל לטובה בסופו של דבר .

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, noknok כתב:

אם אפשר סיפור רקע, דוגמאות וכו׳ יעזור לכולם לעזור לך.

הרשימה היא די ארוכה , אבל אם לקצר ...

לא בכל הקריאות , אבל ב-90% .

 

 # בעיות עם רכב חלופי #

 

- 6% שמן (לא משהו רציני, אני יודעת ). 

- חסרה משענת ראש במושב הקדמי. 

-  נורה של מנוע נדלקת בזמן נסיעה וההרגשה שהרכב על ניוטרל למרות שהוא לא.

- כיסא הנהג לא ניתן לכוונון בגלל תקלה במערכת חשמלית של המושב ועוד ...

 

 # בעיות עם הרכב שלי החוזר אלי מתיקון #

 

- השמשה הקדמית מבפנים עם שכבה דקיקה של ריסוס צבע על פני כל שטח השמשה ,  שניתן להבחין בה רק בזמן נסיעה בשמש.

ככל הנראה , לא דאגו לסגור  את חלונות בעת הצביעה . 

 

- כרטיס זכרון מהמצלמה של הרכב נעלם .

  * ברור לי שכל הציוד שלא הוצא מהרכב בעת        המסירה לצורך תיקון/טיפול  על האחריות שלי בלבד, מודה בטעות .

אבל בכל זאת , למה לכל הרוחות , בכלל הייתם צריכים לגעת במצלמה ?!

כמובן אחרי כל הפניות והבירורים , בתקווה שאולי פשוט הכרטיס הוצא מהמצלמה מסיבות כאלה ואחרות ושמור לי היי שם באוטו, הייתי מבינה ומודה .

אבל, כמו בשאר המקרים , אין עם מי לדבר .

 

- קבלת רכב מטיפול בלי שום מסמך המתאר מה נעשה בטיפול וההבטחה של הנציג שהמסמך יישלח במייל .

וגם כאן ... מספר פניות לשירות של אוויס בבקשה לשלוח לי את המסמך  וכלום . 

 

אחרי הנסיון עם שמשה מחוספסת בגלל ריסוס צבע ... כל פעם שאני מוסרת את האוטו לאוויס, אני מבקשת לציין במערכת שאני לא מסכימה שיפתחו חלונות , אבל ...וזה משהו שקורה תמיד .

 

האוטו חוזר מטונף , מלא חול  ואבק בפנים ולפעמים גם שאריות של אגס וכאלה .

ודרך אגב ,  רמת הניקיון של אוטו חלופי מתחת לכל ביקורת (כל אוטו שקיבלתי עד היום ) .

בדיוק כמו השרות של אוויס. 

 

ומשהו שכבר הפסקתי להתרגש ממנו .

 ההמתנה לרכב חלופי/גרר ביותר מחצי מהמקרים לוקחת קצת יותר מהשעתיים המובטחות בחוזה בין אם זה בשל תקלה טכנית או סתם לצורך מסירת רכב לטיפול/טסט . 

אבל במקרה של אתמול , אחרי התקלה הבלמים, עברו את כל הגבולות. 

המתנה של 3 שעות ( 22:20 - 1:20 בלילה)  לגרר עם רכב חלופי על כביש 4  עם ילד באוטו, מספר פניות לשרות של אוויס לצורך בירור ... כלום.

שוב תירוצים , סינון שיחות משני המספרים גם שלי וגם של בעלי . ענו רק אחרי שחייגנו מהנייד של הבן שלא מופיע במערכת של אוויס. 

 

ובסוך, הרכב החלופי שהגיע ...הגיע בלי משענת ראש במושב של הנוסע לצד של הנהג. מצד אחד לא בעיה גדולה...מצד שני.. היום הייתי צריכה  שוב להתקשר אליהם כי למרות ההבטחות של הנציגה שיחזרו אליי על הבוקר על מנת להביא רכב חלופי אחר , כי ברכב זה אני לא יכולה לנסוע עם כל בני המשפחה כי יש לי רק 4 מושבים עם תמיכת ראש ...אם לא השבת , לא היה איכפת לי לחכות עוד שעה שעתיים ...

 

ובהחלט יהיו כאלה שיגידו שאני מתקטננת אולי, אבל בסופו של דבר, אני משלמת על האוטו כל חודש בדיוק כמו ששילמתי על הרכב הפרטי והייתי מצפה לקבל שירות בסיסי תמורת הכסף שאני משלמת .

ובלי שום קשר , האוטו עבורי, אינו רק כלי תחבורה להגיע לעבודה ובחזרה ,אלא לפעמים סתם לעשות סיבוב להרמת מצב רוח .אני אומנם נהגת ,אבל נהגת שחולה על נהיגה וגם על האוטו שלה.😇 

 

תגובה הכי ארוכה שהיי פעם יצא לי לכתוב . 

מתנצלת על האורך ומודה על הסבלנות .

שיהיה המשך יום נעים לכולם .

עריכה אחרונה על ידי לקוח שבוי של אוויס
  • אהבתי 1
  • מבאס 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להגיד לך שזה לא נעים כ"כ אבל זה לא דברים שלא קורים בחברות ליסינג אחרות(לקבל רכב מתיקון לא לרצוני ולא לדבר על הקרנבל של הרכבים החלופיים האיומים שמביאים - זה לא משהו שייחודי לאוויס).

 

אך ורק לפי מה שנשמע ממך לגבי הבלמים, אם יש בעיה במערכת הבלימה של הרכב הקצין רכב שלך אמור להתערב במידה ואוויס לא מטפלים(זה אחת מהסיבות שהוא שמה!)- האחריות המלאה שלו לדאוג לתקינות הבלמים של הרכבים בצי הרכב שלו.


VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, הסתברות של חוויות מכל מיני "שרותי רכב" בארץ.
כל מה שרשמת יכול לקרות גם עם רכב פרטי ( המתנה לגרר של 3 שעות בחברות גרירה נחשב תקין, מוסכים שלא שומרים על ניקיון הרכב, הגנה בזמן הצביעה על שמשות, רכב חילופי - אני בתור אדם פרטי פעם קיבלתי רכב קטן מדי עם מראת צד שבורה ככה שאי אפשר היה לנהוג, גניבות חפצים מהרכב - ).
כל זה מעצבן ולא תקין, אבל משותף לכלל חברות ליסינג ולא רק.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, vladclar כתב:

שלום,

במידה וחברת אוויס לא הצמידה לך אקדח לרקה,

ניתן לוותר על ליסינג ולרכוש רכב משלך.

או להחליף מקום עבודה ולקחת ליסינג תפעולי שם ( לוודא שזה לא אוויס ) . ללא בטוח שתקבלי שירות לשביעות רצונך.

לא כל כך הבנתי איזה סוג עזרה את מחפשת , מעבר להוצאת תסכול.

 

 

 

 

לצערי, נכון לעכשיו שתי האופציות לא באות בחשבון , מכמה סיבות, אותן לא אוכל לפרט. 

זאת הסיבה בעצם למה אני עדיין ממשיכה לחפש דרכים לשיפור כלשהו :-)

לפני 3 דקות, vladclar כתב:

בקיצור, הסתברות של חוויות מכל מיני "שרותי רכב" בארץ.
כל מה שרשמת יכול לקרות גם עם רכב פרטי ( המתנה לגרר של 3 שעות בחברות גרירה נחשב תקין, מוסכים שלא שומרים על ניקיון הרכב, הגנה בזמן הצביעה על שמשות, רכב חילופי - אני בתור אדם פרטי פעם קיבלתי רכב קטן מדי עם מראת צד שבורה ככה שאי אפשר היה לנהוג, גניבות חפצים מהרכב - ).
כל זה מעצבן ולא תקין, אבל משותף לכלל חברות ליסינג ולא רק.

בדיוק .

אז חשבתי אולי יש דרך לשיפור המצב . 

הרי לא משנה אם זה רכב פרטי / ליסינג וכו' המצב הוא די דומה בכולם . 

אבל מה שכן מעיף לי את הסעיף זה לשמוע מנציגת השרות של אוויס שאני זאת שעברתי את כל הגבולות אחרי שאני אומרת לה שאין גבול לזלזול שלהם בלקוח ושאני לא מאמינה לשום הבטחות של אוויס.

 

 

 

לפני 22 דקות, noknok כתב:

זה לא משהו שייחודי לאוויס

כן , זה משהו שהבנתי מזמן .

לפני 26 דקות, noknok כתב:

האחריות המלאה שלו לדאוג לתקינות הבלמים של הרכבים בצי הרכב

זה הדבר היחידי שמרגיע ..חחח

ועדיין צריך להיות עם יד על הדופק .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

את לא מתקטננת, את צודקת ב100 אחוז, עבדתי באוויס לפני בערך 17 שנה (נשמע זקן ) ובחיים לא הייתי נותן שדבר כזה יקרה, בכל מקרה תנסי להגיע למנהל סניף או מנהל תפעול, יש טלפונים של המרכז שלהם בלוד, תנסי אולי להתקשר לשם ולדבר עם מנהל תפעול, מנהל אזור, יש כל מיני מנהלים שאכפת להם והם יטפלו בבעיות של הלקוחות, בהצלחה

  • אהבתי 1

Golf 1.6 DSG 2009

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...