Jump to content

לקוח שבוי של אוויס

  • פרסום הודעות

    23
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות לקוח שבוי של אוויס

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    שברולט אקווינוקס
  • תחביבים
    סקי וציור

צפיות אחרונות בפרופיל

124 צפו בפרופיל
  1. נהגים בנתיב שמאלי ,כשהימני פנוי . גדול 😂 חמי קיבל קנס על אכיפה מימין . חמי קיבל קנס על אכיפה מימין
  2. למרות שהשירות שלהם מתחת לכל ביקורת , לפחות בנושא של שריטות וכאלה ,הם באמת בסדר . לא "מחפשים" אותך על דברים קטנים. וכנראה יש קשר בין שני הדברים , הם מתייחסים לשריטות ומכות קטנות בגמר החוזה בדיוק כמו שהם מתייחסים לתקלות/טיפול שגרתי של הרכב לאורך כל התקופה הרכב נמצא אצל הלקוח . זלזול וחוסר אחריות . וזה ה"פלוס" היחידי בעיניי רוב הלקוחות של ליסינג תפעולי. בכל אופן , העיקר הבריאות😉
  3. בהחלט, והנושא הזה ספציפי כן כבר הגיע לק.הרכב וגם למפקח האיזור שבדיוק לפני רגע סיימתי את השיחה איתו. לפני שלוש שנים זה בדיוק מה שעשינו . כי גם השתלם מבחינה כספית וגם כבר נמאס מכל הזלזול מה"שרות" של אוויס, פשוט קנינו אוטו פרטי ואין מילים לתאר את השקט הנפשי .. אבל אחרי שנה בעלי קיבל הנחה משמעותית מטעם החברה בה הוא עבד וזה החזיר אותנו לאוויס בחזרה . אחרת, בחיים לא היינו מוותרים על החוויה עם הרכב הפרטי. גם לא השתלם
  4. לא , מהבחינה הזאת , אין שום בעיה . אבל שוב, אני לא מתכוונת לדבר עם ק.רכב על כל שטות בכל מקרה . זה עניין של לשלוח מייל בבקשה לוודא שהאוטו יטופל בצורה יסודית יותר בגלל חומרת התקלה. טוב, נכון לעכשיו , המטרה שלי היא לוודא שהתקלה עם הבלמים אכן מטופלת כמו שצריך . אחר כך , אמשיך עם כל השאר .
  5. כל מילה בסלע . ובמקרה של בלמים כבר שלחנו מייל לק.רכב בבקשה שיתייחסו לזה ברצינות. ולגבי "קוסמטיקה" לא רוצה להציק לו יותר מדי , כי חשוב לי שיהיה שם במקרים שהם באמת קריטיים . בסופו של דבר , פניתי לפורום הזה במטרה להבין האם יש דרך נוספת ולא לדעת האם יש קייס לתביעה או משהו כזה. כמו למשל , סניף של אוויס שמישהו מכיר אישית והחוויה שלו שונה משלי . כי כמו שאמרתי , אני לא מתכוונת להציק לק.רכב עם דברים שאולי אוכל לטפל בעצמי . אחרת , מרוב עצים לא יראה את היער. בסוף יהיה טוב . העיקר הבריאות . אולי באמת . פשוט בינתיים לא מוכנה לוותר . תודה! אם זה לא יכביד עלייך , אשמח לעזרתך. תודה רבה !
  6. זה נכון , טסט לא לוקח להם הרבה זמן, אבל לגבי הטיפול , תאמו איתי טווח שעות שנציג היה אמור להגיע לקחת את הרכב לטיפול ולהחזיר . הנציג הגיע לפתח תקווה במקום לרעננה , למרות ששאלו אותי מה הכתובת והסברתי שאני בכתובת של העבודה, ומאוד חשוב לי שיגיעו בזמן , אחרת לא אספיק לאסוף את הילדים .ואם הם לא יכולים להבטיח לי דבר, עדיף שנעביר את זה ליום אחר. אבל אמרו שאין לי מה לדאוג . וכשראיתי שהנציג מתעכב ואף אחד לא חוזר אליי, הרמתי טלפון למוקד וביקשתי לקבוע מועד אחר , אבל אמרו שאין מה לדאוג ,הנציג ברך . וכל הזמן שהרכב היה בטיפול הייתי על קוצים. ולא סתם. לקח יותר זמן כמובן . באותו יום הסתדרתי , אבל הבנתי שאני לא יכולה לסמוך על אף אחד. אז מאותו מקרה ,אני מבקשת רכב חילופי כלשהו.
  7. הדרישות שלי הן בסיסיות לחלוטין . כמו שאמרתי , לא מצפה לאוטו "מלוקק ומבריק " כמו שכתבת מקודם . בכלל לא כי ברור לי שזה בלתי אפשרי. כנראה לא הצלחתי להסביר את עצמי נכון בכל התגובות וזה מה שאני משדרת . והאוטו שיש לי ,אני נהנית ממנו כל דקה ובסופו של דבר ברב המקרים מוותרת על הרבה "תחושות" לא נעימות ולא מתרגשת . שוטפת, מנקה וסיימנו... אבל ! כשמדובר בתקלה ברמת התפעול של הרכב והבטיחות , יש גבול. כי כשהאוטו חוזר מטיפול עם נורה של השמן , או חודש אחרי טסט ,אני מוצאת את עצמי על כביש מהיר ללא בלמים בנסיון להגיע לשוליים בלי לפגוע בכלי רכב נוספים ... זה לא "דרישות" ולא "תחושות ". ודרך אגב , חצי שנה לפני המקרה עם הבלמים שחוויתי לפני יומיים ... האוטו היה בתיקון בגלל שחיקת בלמים , ולפני שלושה חודשים בטיפול , ואז במאי היה גם טסט. אני לא מבינה הרבה ברכבים , אבל אני בטוחה שה"דרישות" שלי הן לא מוגזמות בכלל . זה שאני לא מוכנה לוותר לאוויס , לא אומר שרכב ליסינג זה לא בשבילי . אני אשאר בדעה שלי ואמשיך לנסות . מודה לך על התגובות . שיהיה המשך יום נעים 😊 אני הרבה פעמים מנקה את האוטו שלי לבד , למרות שיש לי גם שטיפות ליסינג . זאת לא הפואנטה ...אבל לא משנה, המבין יבין. שיהיה המשך יום נעים . עושה את זה עם כל רכב שאני מקבלת
  8. אוקיי... אני חייבת להסביר את עצמי בעניין של רכב חלופי וכל התלונות שלי. כשאני מדברת על רכב חלופי , אני מתכוונת לרכב חלופי שיהיה בשימוש שלי יותר משלושה ימים. כל העניין הזה של רכב חלופי לזמן קצר כמו טסט/טיפול ... זה זניח , למרות שגם כאן... הכל ,אבל הכל מתחיל מהדברים הקטנים . ודרך אגב, סתם הערה קטנה ... להעביר מגבון , בתמונות שהעלתי מקודם...זה לא הגיוני . הבעיה שאני כן נהנת מהאוטו (גודל, ביצועים וכו') וגם מהמחיר שעליו אנו משלמים. זאת גם הסיבה שאני מחפשת פתרונות לבעיה היחידה שיש לי עם אוויס , ואולי קצת שיפור השרות עליו אני משלמת בסופו של דבר.
  9. טוב, לצערי לא אוכל להסכים איתך .. ככה לא אמור להיראות רכב חלופי . וזאת בדיוק הסיבה למה השרות ברב המקרים מתחת לכל ביקורת ... בגלל שרוב האנשים מוכנים לקבל רכב מטונף , בחשיבה שבשביל רכב חלופי זה מקובל . אבל כאן בדיוק הכל מתחיל , מהנקיון של הרכב . טונות של שמן שיבריק לי את הפלסטיק בכוונה לתת רושם שהרכב נקי ... זה בדיוק כמו טונות של מייקאפ על אישה. ולפי דעתי , אם ככה נראה הסלון של הרכב, אז ברמה הטכנית הוא יהיה באותה הרמה בדיוק ,אם לא יותר גרוע . ובכללי , אם הנציג של אוויס מוכן למוסר את הרכב ללקוח במצב כזה ,במיוחד כשזה רכב חלופי , זה אמור כבר להדליק נורה אדומה , כי זה מראה על היחס של אוויס/כל חברה אחרת , לרכבים וללקוחות שלהם. ובעניין של רכב שחוזר מטיפול מלחתחילה תלוי במצב של הנקיון בעת המסירה . אם אני מוסרת את האוטו שלי במצב מטונף , אין לי שום זכות לדרוש לקבל אוטו נקי , אבל אם אני מוסרת אותו במצב נקי , אני מצפה לקבל אותו בחזרה במצב נקי. נקודה. כמובן , חברים, זוהי הדעה האישית שלי, אבל אני ממש מודה לכולם על התגובות והעצות . כן, זה משהו שברב המקרים יעבוד,אבל זה בלתי אפשרי בכל פעם מחדש לפתור בעיה דרך מנהלים ,במקום נציגי שרות . אבל גם זה טוב כשאין ברירה כמובן .
  10. התנאים של הליסינג בחברה של בעלי די טובים ,לא בטוחה שאני יכולה לפרט כאן , אז מעדיפה שלא . מבחינת קמ לא הרבה בכלל, פשוט חייבת אוטו גדול יחסית כי אנחנו נוסעים הרבה לקמפינג וכאלה. כולל אופניים וכו'. מצרפת למטה את התמונות מהאוטו החלופי שקיבלתי באחת הפעמים.
  11. האוטו מהעבודה של בעלי, הוא בכלל רוכב אופנוע ( מקנה בו ) ואני לא אוהבת להציק לו כל פעם שיש בעיה עם אוויס. ככה שלי אין גישה ישירה לקצין הרכב של החברה . אחרת אולי הדברים היו מתנהלים בצורה טובה יותר. רק הפעם בגלל חומרת התקלה ( בעיה בבלמים ) ביקשתי שכל התהליך יהיה בליווי צמוד של ק.רכב שלהם.
  12. כאן דווקא , הייתי רוצה לשבח את כל אותם הנציגים של אוויס - נציגי שטח עם רכב שרות . הם תמיד מגיעים בזמן , מבינים עניין , מתקתקים את העבודה ,מתעדים את כל המקרה בלי לפספס דבר . עולם אחר לגמרי .באמת כל הכבוד לאותם חברה, אחד אחד. ברורה לי גם הסיבה להבדל בין אותם נציגי שטח לבין שאר העובדים של "שרות" אוויס . כן, זה משהו שלמדתי עם הזמן , ועם הרכב הנוכחי הכל מתועד, מצולם כולל הקלטות שיחה.
  13. המקרה עם השמשה הינו מקרה ישן , עם הרכב הקודם ,שכמובן לא צולם וגם לא הייתי מחכה שמישהו יבוא וינקה לי את זה, חבל על הזמן . רק הבאתי את זה כדוגמא לכל האוסף. באמת שטויות . כנל לגבי רמת הנקיון ברכב חלופי ... אף פעם לא מצפה לקבל רכב נקי, אבל עדיין יש גבול גם לזה . אצרף יותר מאוחר תמונה מהרכב החלופי שקיבלתי . הבעיה שלי מתחילה ,כשאוטו שלי חוזר מטיפול , והוא חוזר במצב מטונף . זה לא משהו שאמור לקרות לפי דעתי .
  14. חחח... כבר מזמן הפסקתי לשתוק או להתבייש . וגם לא מוכנה לוותר . הגיעו מים עד נפש.
×
×
  • Create New...