Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נתקלתי בשרשור נפרד במודעה הזו:

https://www.yad2.co.il/item/nq94bv

דורש255 אלף במקום שווי שוק של לפחות 300 אלף.

אם אתם נחשפים למודעות עם מחירים נמוכים כדי גיחוך, ואינכם שומרים את המידע לעצמכם / חבר / משפחה, אנא צרפו כאן את הקישור.

תנאים לפרסום ההודעה:

- ירידה של לפחות 20% מהערך האמיתי המשוקלל של הרכב, גם במחירון וגם במודעות דומות.

- רכב פרטי / ג'יפ בלבד. לא מסחרי, לא אופנועים ולא אספנות.

- ממוכר פרטי בלבד. לא ממגרש ולא מסוכנות.

- ללא תאונות (ככל הידוע).

- לא רכב / מודעה שלכם. בשביל זה יש שרשור מכירה.

 

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

לא יודע בדיוק מה המחירון ומה השווי שוק (זה לא שיש עוד כאלו למכירה כרגע), אבל למי שמחפש S60 בת שנה וחצי ברמת גימור גבוהה, זו יכולה להיות אופציה מעניינת. מחירון יד2 משוקלל שם אותה ב-194,400.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

רכב שגם ביום יום צריך להוריד עליו מחיר מחוסר ביקוש.

בתקופה זו הרכבים המיוחדים יסבלו ראשונים מחוסר סחירות.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

מומלץ לכתוב באיזה רכב מדובר לפני הקישור. בפוסט הפותח מדובר בניסאן 370Z ניסמו.

 

לבינתיים אין הרבה מודעות בסגנון הזה, עם הזמן בהנחה שהמצב לא ישתפר והמשק יכנס למיתון כבד אנחנו נראה יותר ויותר דוגמאות כאלה, החודשים הקרובים הם זמן אידיאלי למי שמחפש רכב ביד 2, במיוחד אם הוא יחסית חדש ויקר.

פורסם

הירידה החדה ביותר תהיה כנראה ברכבים היקרים שהם גם פחות סחירים.

הרכבים היקרים מאוד או הסחירים מאוד כנראה לא ייפגעו.

כל דגמי הליסינג למיניהם ייפגעו יותר. אנשים רבים שיחזירו רכבי ליסינג ירכשו לעצמם רכב זול. תתכן אפילו עלייה קלה במחירי הרכבים של 5-30 אלף שח.

 

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אני חושב שהפגיעה תהיה ברכבים מרמת מחיר מסויימת, זה כולל גם רכבים סחירים, אם הם עולים עכשיו 100K עם כמה שהם סחירים לאנשים לא יהיה רצון להוציא סכומים כאלו.

 

אני מסכים שדווקא בדרגות המחירים הנמוכות יכולה להיות אפילו עלייה קטנה כתוצאה מעודף ביקוש.

פורסם
לא יודע עד כמה הגיוני המחיר. למרות הקילומטראז' המטורף. 

פיקנטו 2020.

 

https://www.yad2.co.il/s/c/ssah5d

טעות בשנתון הרכב.

יד 2 אחרי השכרה עם 50 אלף קילומטרים.

גם התמונה של הדגם הקודם.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כנראה שאתה צודק. אבל שווה בדיקה. 

 

מנגד, אני נתקל במודעות של רכבים מודל 2020 יד שניה שדורשים עליהם מחיר של חדש או קרוב מאוד לזה. 

הינה נירו משומשת במחיר חדשה (שלא נדבר על חדשה מליסינג 0 קילומטר שתעלה הרבה פחות) 

 

https://www.yad2.co.il/s/c/etwpl1

 

ויש גם ספייסטאר, 208,קורולה,chr,ראב4 וטוסון במחירים לא הגיוניים. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לא יודע בדיוק מה המחירון ומה השווי שוק (זה לא שיש עוד כאלו למכירה כרגע), אבל למי שמחפש S60 בת שנה וחצי ברמת גימור גבוהה, זו יכולה להיות אופציה מעניינת. מחירון יד2 משוקלל שם אותה ב-194,400.

זו וולוו s60t4 ברמת אבזור קינטיק מהצורה הקודמת.
אם אני זוכר נכון, מחירה כחדשה עמד על -195000 ₪.
קשה לי להאמין שאחרי שנה וחצי היא שווה יותר.
רמת אבזור ״אינסקריפשן״ קיימת בצורה החדשה בלבד, והרכבים הראשונים בגרסת ה-t4 נמסרו בחודש אוגוסט/ ספטמבר 2019
  • אהבתי 1
פורסם

גבינה חינם יש רק במלכודת עכברים. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 2 שעות, asafasraf כתב:


זו וולוו s60t4 ברמת אבזור קינטיק מהצורה הקודמת.
אם אני זוכר נכון, מחירה כחדשה עמד על -195000 ₪.
קשה לי להאמין שאחרי שנה וחצי היא שווה יותר.
רמת אבזור ״אינסקריפשן״ קיימת בצורה החדשה בלבד, והרכבים הראשונים בגרסת ה-t4 נמסרו בחודש אוגוסט/ ספטמבר 2019

חשבתי שהכניסו רמת אבזור בכירה שהיא לא R-design גם לגרסה הקודמת. טעות שלי. אם זו קינטיק, אז זו בסה"כ נקודת פתיחה סבירה, לא משהו מעניין במיוחד.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 22 דקות, _DownLoaD_ כתב:

שוק היד2 עדיין יציב מתוך בדיקות של רכבים שרציתי לקנות לפני הקורונה (נוב 19) והיום (מרץ-אפריל 20).

להערכתי המחירים ינצחו לאחר משבר הקורונה כשאנשים יזדקקו למזומן.

השוק לא יציב,הוא קפוא.

אין תנועה בכלל.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

השוק קפוא כי כולם עדיין ב"מקלט". 

 

אחרי שכולם יצאו החוצה ויראו את ההריסות שהסגר / עוצר משאירים אחריהם

 

אז המחירים יתחילו לרדת. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...