Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 ספיריט 2020


Dani Tubul
שימו לב! השרשור הזה בן 1498 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת שלא יצא לי עדיין לראות כאלה בכבישים.

לרכב הזה יש בעיה בגלל שני דברים:

1) שוק המשפחתיות הוא בעייתי כיום והציבור נוטה לכיוון הגי״פונים.

2) הרבה אנשים מתריע אותם שהמאזדה מגיעה עם מנוע לא מוגדש, ״מיושן״ זו מלה שחוזרת על עצמה.

 

אכן המנוע הוא בעל 2.0 165כס, אותו מנוע מהדור הקודם. והגיר גם דומה בעל 6 הילוכים.

אמנם לא מוגדש אבל שילוב מנוע וגיר יוצאים מן הכלל. וגם צריכת הדלק השתפרה.

מבחינת מרווח המושב האחורי עדיין סובל מנחיתות לעומת נגיד קורולה וחבריו.

אז אם בא לך משפחתית ותוכל להסתדר עם המרווח מאחור, והעידר מנוע מגדש לא מעניין אותך זה רכב מעולה.

גירסת הספיריט גם מאובזרת בנדיבות.

ולגבי סדאן או האצ׳ זה עניין של טעם.

אישית ההאצ׳ הרבה יותר יפה ומושכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא יצא לי עדיין לראות כאלה בכבישים.

לרכב הזה יש בעיה בגלל שני דברים:

1) שוק המשפחתיות הוא בעייתי כיום והציבור נוטה לכיוון הגי״פונים.

2) הרבה אנשים מתריע אותם שהמאזדה מגיעה עם מנוע לא מוגדש, ״מיושן״ זו מלה שחוזרת על עצמה.

 

אכן המנוע הוא בעל 2.0 165כס, אותו מנוע מהדור הקודם. והגיר גם דומה בעל 6 הילוכים.

אמנם לא מוגדש אבל שילוב מנוע וגיר יוצאים מן הכלל. וגם צריכת הדלק השתפרה.

מבחינת מרווח המושב האחורי עדיין סובל מנחיתות לעומת נגיד קורולה וחבריו.

אז אם בא לך משפחתית ותוכל להסתדר עם המרווח מאחור, והעידר מנוע מגדש לא מעניין אותך זה רכב מעולה.

גירסת הספיריט גם מאובזרת בנדיבות.

ולגבי סדאן או האצ׳ זה עניין של טעם.

אישית ההאצ׳ הרבה יותר יפה ומושכת.

 

שוק למאזדה יש חזק ויציב זה אני יודע

לגבי מנוע הביצועים מאוד יפים (8.4-5 ל100) נותן ספורטיביות וכח... לא מפריע לי המנוי הגדול בלי הטורבו, לדעתי גם אורך חייו ארוך יותר...

חיצונית פנימית בכלל אין מה לדבר הפכו אותה לפאר לטעמי ולטעם רבים לא חסכו אולי רק במושבי בד ולא עור... תודה על היעוץ קיבלתי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב (האצ') כחודש, לא מצאתי שום דבר שאני לא אוהב בו מלבד מערכת הסטארט-סטופ המעצבנת (אותי אישית) שצריך לכבות כל פעם

ההאצ' יותר יקר ונראה יותר ספורטיבי.. החלטה שלך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב (האצ') כחודש, לא מצאתי שום דבר שאני לא אוהב בו מלבד מערכת הסטארט-סטופ המעצבנת (אותי אישית) שצריך לכבות כל פעם

ההאצ' יותר יקר ונראה יותר ספורטיבי.. החלטה שלך

 

 

שמח לשמוע! איך התגובות? ספורטיביות? תאוצה? קראתי שהיא מגיעה ל 8.4 ל100 זה מדהים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאד נהנה מהנסיעה, תגובות טובות.

יש לה כוח כשלוחצים, אמנם עוד לא בדקתי 0-100

איכות חומרים מטורפת, פשוט כיף לשבת בה

חיצונית כל פעם מעלה לי חיוך

רכב מוצלח מאד לדעתי, אני לא חובב יותר מדי טורבו ככה שזה לא חסר לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמדה, חבל שלא עוברים לטורבו, מרגישה אטמוספרית למרות ה 8.4, שזה לא כזה ספורטיבי

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק למאזדה יש חזק ויציב זה אני יודע

לגבי מנוע הביצועים מאוד יפים (8.4-5 ל100) נותן ספורטיביות וכח... לא מפריע לי המנוי הגדול בלי הטורבו, לדעתי גם אורך חייו ארוך יותר...

חיצונית פנימית בכלל אין מה לדבר הפכו אותה לפאר לטעמי ולטעם רבים לא חסכו אולי רק במושבי בד ולא עור...

צא מהקיבעון הזה שטורבו בעייתי או לא אמין כי אנחנו ב2020 :)

בעיני חוסר טורבו במנוע צנום יחסית זה חיסרון גדול אבל זה אני.

לא הבנתי למה הכוונה שחיצונית הפכו אותה לפאר, אבל לגבי תא הנוסעים, איכות ההרכבה מצויינות, החומרים מעולים (מגמה שרואים בכלל בעממיות החדשות כולל פיז׳ו, פולקסווגן וכו) ואפשר להתווכח כמה זה קרוב לפרמיום, אבל פאר? ממש אבל ממש לא.

 

אגב אל תתבאס מהמושבי בד. בארץ זה יתרון אלא אם כן המושבים מגיעים עם קירור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמדה, חבל שלא עוברים לטורבו, מרגישה אטמוספרית למרות ה 8.4, שזה לא כזה ספורטיבי

 

כל ממ שאחתה בקטגוריה לא לוחצים 100 לפני 10.5 שניות

כל מאית השניה נחשב שמדובר בליחצה והגעה מ 0 ל 100

אז כן 8.4 זה מהיר מאוד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צא מהקיבעון הזה שטורבו בעייתי או לא אמין כי אנחנו ב2020 :)

בעיני חוסר טורבו במנוע צנום יחסית זה חיסרון גדול אבל זה אני.

לא הבנתי למה הכוונה שחיצונית הפכו אותה לפאר, אבל לגבי תא הנוסעים, איכות ההרכבה מצויינות, החומרים מעולים (מגמה שרואים בכלל בעממיות החדשות כולל פיז׳ו, פולקסווגן וכו) ואפשר להתווכח כמה זה קרוב לפרמיום, אבל פאר? ממש אבל ממש לא.

 

אגב אל תתבאס מהמושבי בד. בארץ זה יתרון אלא אם כן המושבים מגיעים עם קירור.

 

 

2 ליטר זה לא צנום. זה גדול זה חזק זה אמין זה כוחני

זה שהרבה עברו למנועים קטנים בתוספת טורבו לא עודה עליי רושם. 1.4T וכדומה... אתה אוהב אני פחות אבל בסדר. לגבי פאר - זה עדיין לא מרצסדס ותודה על כך! לא צריכים ללכת לטיפול בדולרים לא מחפש שאני ישרת את הרכב. אז אם בפאר עסקינן מה שמאזדה מציעה ב2020 עם התוספות היוקרתיות מבחוץ ומבפנים כאחד שווה את המחיר. שאלך לטיפול אדבר בשקלים לא בדולרים (גרמניות ונהנות) ועדיין נהנה מרכב עם התנהגות ספורטיבית אמינות ואבזור שלטעמי מפנק מאוד. לא מחפש מעבר לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צא מהקיבעון הזה שטורבו בעייתי או לא אמין כי אנחנו ב2020 :)

בעיני חוסר טורבו במנוע צנום יחסית זה חיסרון גדול אבל זה אני.

לא הבנתי למה הכוונה שחיצונית הפכו אותה לפאר, אבל לגבי תא הנוסעים, איכות ההרכבה מצויינות, החומרים מעולים (מגמה שרואים בכלל בעממיות החדשות כולל פיז׳ו, פולקסווגן וכו) ואפשר להתווכח כמה זה קרוב לפרמיום, אבל פאר? ממש אבל ממש לא.

 

אגב אל תתבאס מהמושבי בד. בארץ זה יתרון אלא אם כן המושבים מגיעים עם קירור.

 

 

2 ליטר זה לא צנום. זה גדול זה חזק זה אמין זה כוחני

זה שהרבה עברו למנועים קטנים בתוספת טורבו לא עודה עליי רושם. 1.4T וכדומה... אתה אוהב אני פחות אבל בסדר. לגבי פאר - זה עדיין לא מרצסדס ותודה על כך! לא צריכים ללכת לטיפול בדולרים לא מחפש שאני ישרת את הרכב. אז אם בפאר עסקינן מה שמאזדה מציעה ב2020 עם התוספות היוקרתיות מבחוץ ומבפנים כאחד שווה את המחיר. שאלך לטיפול אדבר בשקלים לא בדולרים (גרמניות ונהנות) ועדיין נהנה מרכב עם התנהגות ספורטיבית אמינות ואבזור שלטעמי מפנק מאוד. לא מחפש מעבר לזה.

 

 

שמע, לך על זה, אתה לא תצטער

אוטו מדהים, מפוצץ במערכות מתקדמות..

אז הוא בלי טורבו, אוקיי.. לא חייב טורבו כדי לנסוע.

עדיף מנוע 2 ליטר אטמו שירגיש חזק במהירות גבוה, מאשר 1 ליטר טורבו שייחנק באותה המהירות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מההיכרות שלי עם מגוון מנועים אטמוספרים של מאזדה הם אף פעם לא מרגישים חזקים במיוחד.

נהגתי לא מזמן על מאזדה 6 מנוע 2500 עם 188 כ"ס, ציפיתי למנוע עוצמתי בפועל ממש לא התרגשתי מהרכב.

 

לעומת זאת נהגתי המון על סקודה אוקטביה מנוע 1.4 עם 150 כ"ס, זה רכב חזק, כל לחיצה בועטת אותך קדימה.

נהגתי במגאן אסטייט עם מנוע 1200 טורבו כרכב חלופי, הכוח מתפרץ של הרכב הזה מדהים.אם ביצועים כ"כ חשובים לך לא הייתי חושב פעמיים, הייתי מחפש רכב עם טורבו.

 

לגבי ה-3 החדשה, לא התרשמתי מהביקורות, הרכב יקר מאוד לרכישה, לא חסכוני במיוחד, לא חזק במיוחד, צפוף מאחור. מה הערך מוסף שלו? איכות הרכבה? אני חושב שאני יכול להסתדר גם עם ההרכבה של סקודה/ רנו ואפילו קיה/יונדאי.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1498 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...