Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
Dani Tubul

מאזדה 3 ספיריט 2020

Recommended Posts

קונה שבוע הבא - אהבתי מאוד

יש המלצות על הרכב? די חדש בשוק...

דבר נוסף מה עדיף דגם סדאן או אצ'באק?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא יצא לי עדיין לראות כאלה בכבישים.

לרכב הזה יש בעיה בגלל שני דברים:

1) שוק המשפחתיות הוא בעייתי כיום והציבור נוטה לכיוון הגי״פונים.

2) הרבה אנשים מתריע אותם שהמאזדה מגיעה עם מנוע לא מוגדש, ״מיושן״ זו מלה שחוזרת על עצמה.

 

אכן המנוע הוא בעל 2.0 165כס, אותו מנוע מהדור הקודם. והגיר גם דומה בעל 6 הילוכים.

אמנם לא מוגדש אבל שילוב מנוע וגיר יוצאים מן הכלל. וגם צריכת הדלק השתפרה.

מבחינת מרווח המושב האחורי עדיין סובל מנחיתות לעומת נגיד קורולה וחבריו.

אז אם בא לך משפחתית ותוכל להסתדר עם המרווח מאחור, והעידר מנוע מגדש לא מעניין אותך זה רכב מעולה.

גירסת הספיריט גם מאובזרת בנדיבות.

ולגבי סדאן או האצ׳ זה עניין של טעם.

אישית ההאצ׳ הרבה יותר יפה ומושכת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האמת שלא יצא לי עדיין לראות כאלה בכבישים.

לרכב הזה יש בעיה בגלל שני דברים:

1) שוק המשפחתיות הוא בעייתי כיום והציבור נוטה לכיוון הגי״פונים.

2) הרבה אנשים מתריע אותם שהמאזדה מגיעה עם מנוע לא מוגדש, ״מיושן״ זו מלה שחוזרת על עצמה.

 

אכן המנוע הוא בעל 2.0 165כס, אותו מנוע מהדור הקודם. והגיר גם דומה בעל 6 הילוכים.

אמנם לא מוגדש אבל שילוב מנוע וגיר יוצאים מן הכלל. וגם צריכת הדלק השתפרה.

מבחינת מרווח המושב האחורי עדיין סובל מנחיתות לעומת נגיד קורולה וחבריו.

אז אם בא לך משפחתית ותוכל להסתדר עם המרווח מאחור, והעידר מנוע מגדש לא מעניין אותך זה רכב מעולה.

גירסת הספיריט גם מאובזרת בנדיבות.

ולגבי סדאן או האצ׳ זה עניין של טעם.

אישית ההאצ׳ הרבה יותר יפה ומושכת.

 

שוק למאזדה יש חזק ויציב זה אני יודע

לגבי מנוע הביצועים מאוד יפים (8.4-5 ל100) נותן ספורטיביות וכח... לא מפריע לי המנוי הגדול בלי הטורבו, לדעתי גם אורך חייו ארוך יותר...

חיצונית פנימית בכלל אין מה לדבר הפכו אותה לפאר לטעמי ולטעם רבים לא חסכו אולי רק במושבי בד ולא עור... תודה על היעוץ קיבלתי :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש רבים שיגידו שבד עדיף על העור, אז אל תראה את זה כחיסרון

תתחדש ותהנה:)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש רכב משפחתי לך על משהו אחר,הרכב צפוף מכל הכיוונים,ההצבק יפה והרכב מאובזר יפה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב (האצ') כחודש, לא מצאתי שום דבר שאני לא אוהב בו מלבד מערכת הסטארט-סטופ המעצבנת (אותי אישית) שצריך לכבות כל פעם

ההאצ' יותר יקר ונראה יותר ספורטיבי.. החלטה שלך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יש לי את הרכב (האצ') כחודש, לא מצאתי שום דבר שאני לא אוהב בו מלבד מערכת הסטארט-סטופ המעצבנת (אותי אישית) שצריך לכבות כל פעם

ההאצ' יותר יקר ונראה יותר ספורטיבי.. החלטה שלך

 

 

שמח לשמוע! איך התגובות? ספורטיביות? תאוצה? קראתי שהיא מגיעה ל 8.4 ל100 זה מדהים...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאד נהנה מהנסיעה, תגובות טובות.

יש לה כוח כשלוחצים, אמנם עוד לא בדקתי 0-100

איכות חומרים מטורפת, פשוט כיף לשבת בה

חיצונית כל פעם מעלה לי חיוך

רכב מוצלח מאד לדעתי, אני לא חובב יותר מדי טורבו ככה שזה לא חסר לי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נחמדה, חבל שלא עוברים לטורבו, מרגישה אטמוספרית למרות ה 8.4, שזה לא כזה ספורטיבי


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שוק למאזדה יש חזק ויציב זה אני יודע

לגבי מנוע הביצועים מאוד יפים (8.4-5 ל100) נותן ספורטיביות וכח... לא מפריע לי המנוי הגדול בלי הטורבו, לדעתי גם אורך חייו ארוך יותר...

חיצונית פנימית בכלל אין מה לדבר הפכו אותה לפאר לטעמי ולטעם רבים לא חסכו אולי רק במושבי בד ולא עור...

צא מהקיבעון הזה שטורבו בעייתי או לא אמין כי אנחנו ב2020 :)

בעיני חוסר טורבו במנוע צנום יחסית זה חיסרון גדול אבל זה אני.

לא הבנתי למה הכוונה שחיצונית הפכו אותה לפאר, אבל לגבי תא הנוסעים, איכות ההרכבה מצויינות, החומרים מעולים (מגמה שרואים בכלל בעממיות החדשות כולל פיז׳ו, פולקסווגן וכו) ואפשר להתווכח כמה זה קרוב לפרמיום, אבל פאר? ממש אבל ממש לא.

 

אגב אל תתבאס מהמושבי בד. בארץ זה יתרון אלא אם כן המושבים מגיעים עם קירור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נחמדה, חבל שלא עוברים לטורבו, מרגישה אטמוספרית למרות ה 8.4, שזה לא כזה ספורטיבי

 

כל ממ שאחתה בקטגוריה לא לוחצים 100 לפני 10.5 שניות

כל מאית השניה נחשב שמדובר בליחצה והגעה מ 0 ל 100

אז כן 8.4 זה מהיר מאוד...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
צא מהקיבעון הזה שטורבו בעייתי או לא אמין כי אנחנו ב2020 :)

בעיני חוסר טורבו במנוע צנום יחסית זה חיסרון גדול אבל זה אני.

לא הבנתי למה הכוונה שחיצונית הפכו אותה לפאר, אבל לגבי תא הנוסעים, איכות ההרכבה מצויינות, החומרים מעולים (מגמה שרואים בכלל בעממיות החדשות כולל פיז׳ו, פולקסווגן וכו) ואפשר להתווכח כמה זה קרוב לפרמיום, אבל פאר? ממש אבל ממש לא.

 

אגב אל תתבאס מהמושבי בד. בארץ זה יתרון אלא אם כן המושבים מגיעים עם קירור.

 

 

2 ליטר זה לא צנום. זה גדול זה חזק זה אמין זה כוחני

זה שהרבה עברו למנועים קטנים בתוספת טורבו לא עודה עליי רושם. 1.4T וכדומה... אתה אוהב אני פחות אבל בסדר. לגבי פאר - זה עדיין לא מרצסדס ותודה על כך! לא צריכים ללכת לטיפול בדולרים לא מחפש שאני ישרת את הרכב. אז אם בפאר עסקינן מה שמאזדה מציעה ב2020 עם התוספות היוקרתיות מבחוץ ומבפנים כאחד שווה את המחיר. שאלך לטיפול אדבר בשקלים לא בדולרים (גרמניות ונהנות) ועדיין נהנה מרכב עם התנהגות ספורטיבית אמינות ואבזור שלטעמי מפנק מאוד. לא מחפש מעבר לזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
צא מהקיבעון הזה שטורבו בעייתי או לא אמין כי אנחנו ב2020 :)

בעיני חוסר טורבו במנוע צנום יחסית זה חיסרון גדול אבל זה אני.

לא הבנתי למה הכוונה שחיצונית הפכו אותה לפאר, אבל לגבי תא הנוסעים, איכות ההרכבה מצויינות, החומרים מעולים (מגמה שרואים בכלל בעממיות החדשות כולל פיז׳ו, פולקסווגן וכו) ואפשר להתווכח כמה זה קרוב לפרמיום, אבל פאר? ממש אבל ממש לא.

 

אגב אל תתבאס מהמושבי בד. בארץ זה יתרון אלא אם כן המושבים מגיעים עם קירור.

 

 

2 ליטר זה לא צנום. זה גדול זה חזק זה אמין זה כוחני

זה שהרבה עברו למנועים קטנים בתוספת טורבו לא עודה עליי רושם. 1.4T וכדומה... אתה אוהב אני פחות אבל בסדר. לגבי פאר - זה עדיין לא מרצסדס ותודה על כך! לא צריכים ללכת לטיפול בדולרים לא מחפש שאני ישרת את הרכב. אז אם בפאר עסקינן מה שמאזדה מציעה ב2020 עם התוספות היוקרתיות מבחוץ ומבפנים כאחד שווה את המחיר. שאלך לטיפול אדבר בשקלים לא בדולרים (גרמניות ונהנות) ועדיין נהנה מרכב עם התנהגות ספורטיבית אמינות ואבזור שלטעמי מפנק מאוד. לא מחפש מעבר לזה.

 

 

שמע, לך על זה, אתה לא תצטער

אוטו מדהים, מפוצץ במערכות מתקדמות..

אז הוא בלי טורבו, אוקיי.. לא חייב טורבו כדי לנסוע.

עדיף מנוע 2 ליטר אטמו שירגיש חזק במהירות גבוה, מאשר 1 ליטר טורבו שייחנק באותה המהירות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים


For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מההיכרות שלי עם מגוון מנועים אטמוספרים של מאזדה הם אף פעם לא מרגישים חזקים במיוחד.

נהגתי לא מזמן על מאזדה 6 מנוע 2500 עם 188 כ"ס, ציפיתי למנוע עוצמתי בפועל ממש לא התרגשתי מהרכב.

 

לעומת זאת נהגתי המון על סקודה אוקטביה מנוע 1.4 עם 150 כ"ס, זה רכב חזק, כל לחיצה בועטת אותך קדימה.

נהגתי במגאן אסטייט עם מנוע 1200 טורבו כרכב חלופי, הכוח מתפרץ של הרכב הזה מדהים.אם ביצועים כ"כ חשובים לך לא הייתי חושב פעמיים, הייתי מחפש רכב עם טורבו.

 

לגבי ה-3 החדשה, לא התרשמתי מהביקורות, הרכב יקר מאוד לרכישה, לא חסכוני במיוחד, לא חזק במיוחד, צפוף מאחור. מה הערך מוסף שלו? איכות הרכבה? אני חושב שאני יכול להסתדר גם עם ההרכבה של סקודה/ רנו ואפילו קיה/יונדאי.


היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...