Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטייג 1


 שיתוף
עוקבים 5
שימו לב! השרשור הזה בן 367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברה , אני מתלבט לגבי סטייג 1. ניסיתי לחפש בפורום ולקרוא על זה אבל לא היה לי די ברור.

יש לי פולסווגן גולף 2019 1500 טורבו 150 כ"ס . ביררתי לגבי סטייג 1 והבנתי שאפשר עלייה 30-40 כ"ס. השאלה אם זה שווה בגלל שיש לי אחריות 3 שנים. אני ממש מתלבט אני מפחד גם על המנוע בגלל שהוא חדש ושוב אני חדש בנושא בגלל זה ההתלבטות.

אשמח אם תסבירו לי כן את היתרונות אבל גם את החסרונות ומה קורה לגבי האחריות.

תודה !

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

את האחריות אתה תאבד, כך שאם אתה חושש, אל תלך על זה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מזמן יצא לי לשוחח עם איש דיאגנוסטיקה של צ'מפיון, זה מסיר אחריות במרבית המקרים וגם אם אתה מסיר את זה לפני הטיפול הם ידעו שהייתה תוכנה על הרכב.

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז ברור שעדיף לי אחריות של 3 שנים על 30 כ"ס.

יש דרך אחרת לעלות כ"ס וקג"מ ברכב ? אני מתאר לעצמי שזה בטח ים כסף ותעסוקה ובטח לרכב חדש שזה בזבוז נכון?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

השיטה הכי פשוטה ויחסית זולה, זה תוכנה, כל שינוי אחר, יהיה בולט ובטח לא יתן אותה תוצאה.

חובה לעדכן תוכנה ברכב אם רוצים לשדרג את המנוע מבחינת כח.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא שווה. במימוש אחריות יופיע קוד TD1 שהוא בעצם מעיד על התעסקות בתוכנת ניהול מנוע, שבעצם נותן לצמפיון סיבה להאשים אותך בכל מה שיקרה לרכב בתקופת האחריות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם את עניין הגיר, תוכנה תחריג אותך ממגבלת המומנט של הגיר(25 קג"מ), או שהמגבלות התעדכנו בדגמים החדשים יותר?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דני2199, אחרי שתקרא את השרשור הזה אתה כנראה תעדיף להתאפק:

מדובר בחבר פורום שרכש גולף GTI משומשת אך עדיין בתקופת האחריות.

כשבא לממש אחריות על חגורת בטיחות ותריס של סאנרוף, התגלה שהרכב עבר התקנת תוכנה והסרתה (TD1).

המוסך התנער ממנו ולא ניתן היה לממש אחריות אפילו על רכיבים שאינם קשורים לשיפור המנוע.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קופסא זה לא תוכנה .לקופסא יש רק יתרון אחד והוא זה שלא מקפיץ שום td1 אך הנבלה עובדת שונה מתוכנה רגילה כי היא מרמה את נתוני המחשב. לרוב היא מעלה בוסט של טורבו בלבד ולא מפות הדלק ומסתמכת על זה שהמחשב יתקן בהתאם לבד.. נכון שתרגיש שיפור בביצועים אך זה די הורס את המנוע לטווח ארוך. ד"א בארהב ואירופה מאד מקובל בדיוק בגלל האחריות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

בחיי שאני לא מצליח להבין בנאדם שקונה אוטו חדש ואז רץ לשפר אותו, ועדו מדובר בגולף, יש גרסה שלה בכל הספק מ90 ועד 300 כס בערך. למה לא קנית גרסה יותר חזקה מראש?

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בחיי שאני לא מצליח להבין בנאדם שקונה אוטו חדש ואז רץ לשפר אותו, ועדו מדובר בגולף, יש גרסה שלה בכל הספק מ90 ועד 300 כס בערך. למה לא קנית גרסה יותר חזקה מראש?

 

ברמת העיקרון - אני מסכים איתך.

 

אבל א' - הפער בין מחיר גולף 150 לגולף GTI גבוה משמעותית (!) מעלות הוספת צ'יפ. אסייג ואומר שגם אחרי צ'יפ אין באמת קשר בין המכלולים של 2 הרכבים אבל מה אתה מתקטנן? :lol:

 

ב' - מה קורה כשקונים את הדגם החזק ביותר?

 

אני שיפרתי לאון קופרה MK3 שהגיע עם 265 כוחות (או 240? לא זוכר) והיא הייתה החזקה ביותר בהיצע

אותו דבר עשיתי ללאון קופרה 280 (ב-2015 לא היה 290) ועם תוכנה בלבד הכוח עלה לאיזור ה-330 וזה די משמעותי.

 

אסייג 2 - בזמנו לא היו יכולים לבדוק TD1... בימינו אנו מי הגזור שיעשה תוכנה ויאבד אחריות??

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...