Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208, קומפרסיה נמוכה והחלפת מנוע


Gosser1860
מעבר לפיתרון נפתר ע"י menir1,
שימו לב! השרשור הזה בן 1698 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין המנועים האלה עם הרצועה בשיטה הזו מועדים לפורענות וחסרי אמינות. אני אישית גם במותג פזו לא נוגע חוץ מפעם אחת שקיבלתי 206 בחינם וגם אז אחרי תקופה התחילו בעיות חשמל וגם כן הרכב הזה היה מטופל במורשה. רכבים זוועתיים.

ואם אתה איבדת אמון ברכב ולא שלם איתו זה הזמן למכור ולהתקדם למשהו יפני/ קוריאני מאשר לנסוע בחששות כל הזמן.

 

מאור,לא חסרים מקרים בהונדה וטויוטה שהיו מקרים חמורים בהרבה עם תקלות סדרתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור,לא חסרים מקרים בהונדה וטויוטה שהיו מקרים חמורים בהרבה עם תקלות סדרתיות.
צרפתי זה איכסוש, ואתה לא תבלבל אותנו עם עובדות!

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד בעיה בעניין הצרפתיות שגורם ללא מעט בעיות הוא חוסר הידע של לא מעט מוסכים ובעלי מקצוע בטיפול בהם. המקצוענים הגדולים כמו אורן וגבע ושאפט נמצאים באיזור המרכז כך שלא מעט מאיזורים רחוקים שקשה להם להדרים או להצפין עד אליהם נאלצים ללכת למוסכים כלליים ואז מתחילות הבעיות שפוגעות גם כן במותג. זה ברור לחלוטין שאם מעמידים את רמת המקצועיות והידע של בעלי מקצוע בצרפתיות אל מול רמת המקצועיות והידע של בעלי מקצוע ביפניות/ קוראניות אז כמות המוסכים שיודע לטפל ביפניות/ קוראניות הוא בפער ענק מהצרפתיות. אין מה לעשות ברכב צרפתי צריך לדעת לטפל נכון ובעל ידע ספציפי להם. אז המצב הזה בוא גורם מאוד משמעותי שמקדים לא מעט תקלות שיכולות להמנע או לא לקרות מלכתחילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לחכות יותר מידי כדי להבין שעם המותג הזה כדאי שלא להתעסק. הניסיון המר על בשרם של לא מעט אנשים כבר הוכיח זאת.

 

אתה מדבר גם על הדיזלים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור,לא חסרים מקרים בהונדה וטויוטה שהיו מקרים חמורים בהרבה עם תקלות סדרתיות.

 

אני מבין את הרצון החזק שלך לשפר את תדמית המותג, אך מה לעשות?! יש עובדות,

אולי לך משחק המזל עם הרכבים האלה, לאחרים לא, בדיוק כמו המקרה שלי, לכן בצער רב המותג הזה נאלץ בינתיים להישאר על הקרשים, ויקח לו הרבה זמן לקום, אם בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפות״ש, תודה על השיתוף, קראתי גם את השרשור הקודם שלך.

מצער כל המקרה של החלפת מנוע, למרות שנגמר ״בסדר״ יחסית.

 

עדיין, מסקרן איך מנוע מטופל מאבד קומפרסיה. האם יכול להיות שאיזה פירור סורר מהרצועה שהוחלפה בזמנו איכשהוא מצא את דרכו לשסתומים וגרם לזה?

תוהה.

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את הרצון החזק שלך לשפר את תדמית המותג, אך מה לעשות?! יש עובדות,

אולי לך משחק המזל עם הרכבים האלה, לאחרים לא, בדיוק כמו המקרה שלי, לכן בצער רב המותג הזה נאלץ בינתיים להישאר על הקרשים, ויקח לו הרבה זמן לקום, אם בכלל.

חבל שאתה חוטא שוב בהכללות, אולי מבחינתך ה"מותג הזה על הקרשים ויקח לו הרבה זמן לקום אם בכלל", אובייקטיבית מדובר ביצרן שמוכר מיליוני מכוניות, מוציא דגמים חדשים ומאוד מתקדמים טכנולוגית בתכיפות מאוד מרשימה, בקיצור מעט רחוק מהתדמית הזו שאתה מבקש להלביש עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל אולי זאת תוצאה של הרעבת שמן (לפי התמונות שהועלו כאן, במקרים מסויימים הרשתית בבית הארכובה הייתה סתומה כמעט לחלוטין)

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט ייתכן. הנה מקרה של איבוד קומפרסיה בצילנדר מספר 1, אחרי שהרצועה התפוררה ב 90000. פיג'ו 308 מנוע 1.2 puretech.

https://www.peugeotforums.com/forums/showthread.php?p=2266418

אבל (וזה אבל גדול) , לא ברורה היסטורית טיפולים.

הבחור עקשן. שייך כנראה לכנופיית הטיפולים.

התחיל לפרק את המנוע ולתקן אותו בעצמו. פרוייקט מענין למעקב.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה איך חתיכות גומי מגיעות לתוך הבוכנה. אבל, אם הרשתית באגן השמן נסתמת משיירי גומי, יגיע פחות שמן למנוע וכתוצאה מהרעבת שמן, הגיוני שחיכוך בין הבוכנה/רינג לצילינדר יגרום לאיבוד קומפרסיה.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה אחד לא מעיד על הכלל ואני מאוד אוהב את מנוע 1.2 של psa בגרסת הטורבו. יחד עם זאת, מתחילים להיערם לא מעט מקרים של קומפרסיה נמוכה/ רצועה מתפוררת ותצרןכת שמן גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1698 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...